*BİR SAAT SONRASI*Chishiya sonunda toplantıdan çıktığında ona baktım ve oradan uzaklaşıp bir köşeye geçtim.
Chishiya bana yetiştiğinde görüşlerini anlatmaya başladı...
Chishiya:Yani zarfta... Ya hiçbir şey yoktu ya da bir kod. Aguni'nin şaşırmasına sebep olacak türden bir şey.
Aisha:Eğer zarfın içi boşsa dışı doludur, ha?
Chishiya bir anda yere bakmaya başladı.
Bu ona bir şeyler çağrıştırmışa benziyordu...
Chishiya:Zarfın mühürü... Ama zarfın içinde bir kod yazma ihtimali de var. Bunu ancak birilerini yem ederek bulabiriz.
Aisha:Dur orada... Zarfın mühürü?
Chishiya:BOSS yazılı bir mühür.
Biraz düşündüğümde anlamam o kadar da zor olmamıştı...
Aisha:8022... Ama dediğin gibi, belki de zarfın içinde bir kod yazıyordur ve Aguni direkt şifre beklediği için şaşırmıştır. Şaşırdığına göre de büyük ihtimal... Şifreyi o da bilmiyordur.
Chishiya:Ve hatta... Gerçek kasanın yerini bile.
Kısa bir sessizlik oluştu...
Chishiya:Bunu Asahina ve Kuina'ya da anlatalım... Arisu ve Usagi'ye bazı kısımları atlayarak ayrı anlatırız.
Aisha:Chishiya kusuruma bak ya da bakma ama... Sen Kuina'ya anlatırken orada olmak istemiyorum.
Chishiya:Plan sırasında birbirinize işiniz düşerse ne yapacaksın peki Aisha?
Aisha:Öyle bir şey olmayacak.
Chishiya:Olasılığı var.
Aisha:Siktiğimin sikik planı...
Diye mırıldandım ve Asahina'yı bulmaya gittim.
***
Aisha:Yani Sahil'e duyuru yapılırken biz planı uygulayacağız.
Asahina:Peki... Kurban kim olacak?
Aisha:Arisu olacak.
Asahina:Biliyor musun..? Ben senin o sevgiline hiç güvenemiyorum. Her an bizi manipüle edebilir!
Aisha:Asahina yapmayacağına eminim...
Yani manipüle etmek için benimle yatacağını sanmıyorum en azından.
Aisha:Asahina beni ürpertiyorsun!
Asahina:Hazırlıksız yakalanmamalıyız.
Aisha:Bizi kurban edecekse Kuina'yı da etmeli... Bu kendisini de kurban edeceği anlamına gelir, ya da en azından bir şüpheli... Sonuçta Kuina ile yakın olduklarını herkes biliyor.
***
Aisha:Chishiya yapamam...
Chishiya:Aisha artık bunu aşmanın zamanı gelmedi mi?
Aisha:Neyi aşıyoruz amına koyayım ya!?
Chishiya:Aisha burada ölümün ne zaman olacağı hiç belli olmuyor, bunu sen de biliyorsun. Eğer Kuina ölürse hiç üzülmeyecek misin?
Aisha:Cevabını bildiğin hâlde neden soruyorsun?
Chishiya:O hâlde neden onunla eskileri halletmiyorsun?
Aisha:Chishiya, o beni bıraktı ve çoğu şeyi onun yüzünden yaşadım... Neyini anlamadın bunun?
Köpeğe anlatsam daha iyi empati kurardı.
Chishiya:Sadece içinde bir kırgınlık var. Konuşularak halledilemiyecek bir şey olduğunu sanmıyorum, ha?
Aisha:Konuşularak tabii halledilebilir... Sadece konuşmak istemiyorum. Aslında dürüst olmak gerekirse istiyorum... Ama bunu kendime yediremiyorum işte!
Chishiya:Bu birinizin zarar görme konusunu açmak istemiyorum fakat bu bir gerçek Aisha. Kimimize ne olacağı hiç belli olmuyor. Bir bakmışsın Kuina yanında kanlar içinde yatıyor.
Olabilecekler gözümün önünden geçti...
Aisha:Umarım her şey daha da boka sarmadan halledebilirim.
Chishiya:Halledeceksin.
Dedi ve omzumu sıvazladı.
Ona ters bir bakış attıktan sonra Kuina'yı aramaya başladım...
Şimdilik bu kadardı... Umarım beğenirsiniz. Bir yazım yanlışım varsa lütfen kusuruma bakmayın, söyleyin düzeltirim. İyi okumalar, iyi günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐀𝐂𝐊 𝐓𝐎 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 // ⍟𝐒𝐇𝐔𝐍𝐓𝐀𝐑𝐎 𝐂𝐇𝐈𝐒𝐇𝐈𝐘𝐀⍟
FanfictionUmarım beğenirsiniz, şimdiden iyi okumalar dilerim...