Chishiya:Öyle mi dersin?Dedi o ikiliye bakarken...
Aisha:Öyle derim.
Yine o atıştırmalıklardan birini aldı kadın.
Aisha:Geleceğim.
Ve Matsushita almadan önce o atıştırmalıkların olduğu tarafa gidip önünde dikilmeye başladım.
Matsushita:Gidecek misin?
Arkamdan duyduğum sesle irkilmiş gibi yaptım.
Aisha:Ah... Bizim gruba almayı planlıyordum. Tadı nasıl?
Matsushita'nın kafası karışmıştı.
Matsushita:Herkesin seveceği bir şey değil.
Yüzümde bir sırıtma oluştu.
Aisha:Her tur aldığına göre sevmiş olmalısın. Ama sıkıldığını düşünüyorum... Sonuçta kaç turdan beri alıyorsun, değil mi? Almamın bir sakıncası olduğunu sanmıyorum... Tabii aksi bir durum yoksa, ha?
Matsushita cidden diyecek bir şey bulamamıştı.
Ufak bir kahkaha attım.
Bana garipsercesine bakarken konuştum...
Aisha:Şaka yapıyorum, çok istiyorlarsa kendileri alsınlar. Bir tane kendime alıp çıkacağım.
Ve rastgele bir tane alıp oradan uzaklaştım.
Paketi açmaya çalışırken Chishiya'nın yanına gitmiştim bile.
Aisha:Bunları insan açıyor, hayvan değil!
Chishiya gülümsedi ve elimden aldı.
Paketi açarken zorlanınca alayla baktım.
Aisha:Havan mı söndü Chishiya?
Sonunda açtığında bir tane ısırık aldı.
Somurtarak paketi elinden aldım.
Aisha:İki ısırıklık bir şeydi zaten... Her neyse Matsushita'ya karşı şüphelerim arttı. Tüm hepsini alacağıma inandığında bahane arıyordu.
Chishiya:Saf rolüne bürünmek akıllıca. Fakat pek de işe yarar değilmişe benziyor.
***
Aisha:Bir planın var mı Chishiya?
Chishiya:Bunun için seni kullanmalıyım.
Yere bakarak düşündüm ama aklıma bir şey gelmeyince anlamazca Chishiya'ya bakmaya başladım...
Aisha:Ha..?
Chishiya:Sana güvenmediğimi söyleyip tepkilerini ölçeceğim. Endişelenmene gerek yok.
Aisha:Endişelenmedim Chishiya. Sadece anlamadım. Tur bitmeden git de yap. Bir sonraki tur Kupa Valesi'nin harekete geçeceğine eminim.
***
Chishiya:Kupa Valesi Matsushita... Yaba'nın partnerini kullanıyor sadece.
Zaferle sırıttım.
Aisha:Umarım Banda'lar arkamızdan iş çevirmeye kalkışacak kadar aptal değillerdir.
Ve Chishiya derin bir nefes aldı.
Chishiya:Pek sanmasam da... Neden olmasın?
***
Bir hücre kapısının açılma sesi geldi...
Girdiğim hücrede öylece olacakları bekliyordum.
Matsushita:Kazandım mı?
Ve kahkaha sesleri...
Ah şurada bir Asahina olsaydı neler neler olurdu.
Bir hücre kapısının daha açılma sesini duyduğumda artık hücremden çıkma kararı aldım.
Chishiya tam önümde duruyordu.
Matsushita şok içinde bize baktı.
Chishiya:Kupa Valesi olduğunu hissetmiştim.
Dedi elleri beyaz hırkasının ceplerindeyken.
Matsushita:Ama siz nası-
Chishiya Matsushita'nın sözünü kesti.
***
Chishiya hâlâ görüşlerini anlatmaya devam ediyordu.
Chishiya:Ve her seferinde tamamen aynı türden bir atıştırmalık yiyordunuz. Sen ve Kotoko kafeteryada gizlice iletişim kuruyordunuz.
Chishiya sırıttı ve konuştum.
Aisha:İkiniz de sadece kontrol ediliyormuş gibi yapıyordunuz. Atıştırmalığın dört farklı çeşidi vardı. Paketi kontrol ederek bu atıştırmalıkları birbiriyle kod olarak kullanarak sembollerinizi onayladınız. Çok çabuk anladık.
Chishiya açıklamamız bittiğinde içini çekti ve başını yana eğdi.
Yaba:Kotoko'ya yanlış sembolü vermesini söyledin. Ona gerçekten güvenmiştim, sonu hariç.
Matsushita nefesini tuttu.
Matsushita:Üçünüz ne zaman birlikte çalışmaya başladınız?
Diye soru yönelttiğinde kıkırdadım.
Yaba:Eh, ilk duyuru bu oyunun birbirimize ne kadar güvenebileceğimizle ilgili olduğunu söylüyordu. Biz de bu prensibi takip ettik. Birinin güvenini kazanmak için emir verdim, sen kontrol edemezsin, manipüle edemezsin ya da rehberlik edemezsin.
Ve Yaba bunları dedikten sonra Vale'ye yaklaşmaya başladı.
Tekrar kıkırdadım ve Chishiya'nın yanına oyunun sonunda bitmesi rahatlığıyla ilerledim.
Şimdilik bu kadardı... Umarım beğenirsiniz. Bir yazım yanlışım varsa lütfen kusuruma bakmayın, söyleyin düzeltirim. İyi okumalar, iyi günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐀𝐂𝐊 𝐓𝐎 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 // ⍟𝐒𝐇𝐔𝐍𝐓𝐀𝐑𝐎 𝐂𝐇𝐈𝐒𝐇𝐈𝐘𝐀⍟
FanfictionUmarım beğenirsiniz, şimdiden iyi okumalar dilerim...