33

72 13 57
                                    


Ve bir militan tam önümüzden geçtiği sırada şok cihazını boynunda kullandığımda yere yığıldı.

Diğer militanlar ne olduğunu anlayamadan ateş ederken Asahina ile biraz bekledik.

Sesler kesildiğinde mermilerinin bittiğini anladık.

Onlar daha yeni mermiler koyamadan ortaya çıktık ve bir tanesinin boynunu kolumla sıkıp arkasında durdum.

Aisha:Silahları bırakmazsanız bunun boynunu kırarım!

Bir yandan da diğer elimle şok cihazını boynuna bastırıyordum.

Aralarından bir tanesi atağa geçtiği an Asahina onu tekmesiyle yere serip hırpalamaya başladı.

Tuttuğum kişinin boynunda şol cihazını kullandım ve yere düşmemesi için onu tuttum.

Daha sonra da sertçe boynunu çevirdim ve bir çatırtı sesi geldiğinde onu bıraktım.

Birkaç militan mermi koymaya kalkıştığında Asahina ile üzerlerine atladık.

Üzerine atladığım kişi elindeki silahı biraz uzağına düşürdüğünde hemen silahı kaptım ve onlara doğrulttum bir yandan mermi doldururken.

Geriye üç kişi kalmıştı...

Bir tanesine hızlıca ateş ettim ve Asahina'da onun silahını kapıp içine mermi doldurdu.

Diğer ikisini de vurduğumuzda hızlıca oradan uzaklaştık.

Asahina:Kamera odasına geri dönelim! Orası güvenli!

Dedi nefes nefese koşarken.

***

Aisha:Hadi çıkalım ortaya...

Dedim elimle Kuina ve Ann'i gösterirken.

Ann Momoka'nın göğüsüne saplanan bıçağı havaya kaldırmış bir şeyler anlatıyordu, Kuina ise Ann'in ayakta durmasına yardımcı oluyordu.

Asahina:Evet, oyun bitmek üzere.

***

Aguni sonunda ikna olmuştu fakat bir sorun vardı...

Niragi ölmüş de dirilmiş bedeniyle ortama giriş yapmıştı ve önüne gelene ateş ediyordu.

Aguni'nin bağırmasıyla irkildim.

Chishiya:Garip...

Dedi alayla.

Vs Aguni Niragi'nin üstüne atlayıp onunla beraber The Last Boss'un çıkardığı yangına doğru atladı.

En son iki kez ateş sesi duyuldu...

Ve Chishiya elimi kavradı ayaklanırken.

***

Aisha:O hâliyle bile sataşıyordu manyak herif.

Asahina:Kim yaktıysa becerememiş, aptal... Bu arada kartlar nerede Chishiya?

Chishiya kupa onlusu kartına sırıtarak bakarken bir anda sırıtması soldu.

Chishiya:O kartları Niragi'yi yakmak için kullandım.

Kuina:Ha?

Aisha:Kameralara baktım ama seni göremedim... Çatı katındaydın değil mi?

Chishiya:Evet, hatta Niragi yanarak aşağıya düştü. Nasıl hâlâ hayatta olduğuna şaştım doğrusu.

Asahina:Kendi durumunu umursamadan bize takmış resmen!

Arkamızdaki yangından çıkan sesle irkildim.

Aisha:Gidelim buradan... Ama nereye?

Öyle dememle Chishiya cebinden ufak bir kağıt çıkarttı.

Aisha:Bir saniye... O kağıt benimdi!

Chishiya:Hayır, bunun asıl sahibi ebe. Yani alsam sıkıntı olmaz sana.

Aisha:Ne ara aldın ciddi soruyorum.

Chishiya:Onu burada söylemeyeyim istersen, ha?

Kaşlarımı havalandırıp ona baktım.

Küfür de etmek istemiyorum ama hak ediyor!

Kuina:Peki bu neyimeze yarayacak?

Asahina:Evet, bundan hiç bir şey anlaşılmıyor. Sadece bir karalama.

Aisha:Ebe olmakla görevlendirilmiş birisi neden cebinde karalanmış bir kağıt taşısın? Depresyonda mı bu?

Dedim alayla.

Chishiya:Bir harita...

Yaklaşıp kağıdı inceledim.

Aklıma bir şeyin gelmesiyle Chishiya'nın elinden kağıdı çekip aldım...

Aisha:İstasyon!

Chishiya:Bir metro istasyonu.



Şimdilik bu kadardı... Umarım beğenirsiniz. Bir yazım yanlışım varsa lütfen kusuruma bakmayın, söyleyin düzeltirim. İyi okumalar, iyi günler...

𝐁𝐀𝐂𝐊 𝐓𝐎 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 // ⍟𝐒𝐇𝐔𝐍𝐓𝐀𝐑𝐎 𝐂𝐇𝐈𝐒𝐇𝐈𝐘𝐀⍟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin