Aisha:Bak benim sayemde yiyecek bulduk, mükemmelim!Dedim önümde duran konservelere gururla bakarken.
Chishiya:Sana bıraksaydım o koltuktan kalkmazdın bile Aisha.
Dedi benimle alay ederek.
Hiç umursamadan kasaya gidip elime iki poşet aldım ve Chishiya'nın yanına geri döndüm...
Aisha:Sen şu suları koy ben de konserveleri.
Chishiya bana öylece bakmaya başladığında ters bir bakış attım ve eline bir su şisesi uzattım.
Aisha:Hadi Chishiya!
Ve önümde duran poşete konserveleri koymaya başladım.
***
Aisha:Chishiya o poşet seni yavaşlattı sanki, ha?
Dedim alayla.
Chishiya:Yavaşlattı ha?
Ona sırıttım ve geri önüme dönüp evin kapısını açtım.
Chishiya'nın elindeki poşeti de alıp yere bıraktığımda belimde bir baskı hissettim.
(SMUT BAŞLIYOR... RAHATSIZ OLACAKLAR BU BÖLÜMÜ ATLASIN LÜTFEN.)
Aisha:Chishiya?
Chishiya kolunu biraz gevşetti ve arkamdan kafasını uzattı.
Chishiya:Aisha?
Diyecek bir şey bulamadığımda kollarını tekrardan sıkıca sardı.
Arkamdan kendini bana bastırırken ağzımdan ufak bir inilti çıkarttım.
Elleri göğüsümde gezinirken yavaş yavaş aşağılara kaymaya başladı...
Şortumu çıkartıp hâlâ altımda olan bikini altımda gezinmeye başladı elleri.
Tekrardan geri çekildiğinde göz ucuyla ona baktım.
Kendi altını çıkarttıktan sonra tekrar kendini bana bastırdı.
Aisha:Cidden burada mı?
Chishiya bikini altımı çıkarttığında ona garipsercesine bir bakış attım fakat içimi bir ürpertinin kaplamasıyla hafif eğildim.
Chishiya elleriyle hem göğüsümü hem de belimi kavrayıp beni dikleştirirken ufak bir inilti sesi çıkarttı.
Biraz hızlandığında elimi duvara dayadım.
Chishiya tekrar beni dikleştirirken kendini daha çok bastırdı ve kafasını omzuma gömerken yavaşça bıraktı.
Aisha:Başka yer mi yoktu?
Dedim nefes nefese kalmışken.
Bana yaklaştığında bu sefer dudaklarımızı ben birleştirdim ve yavaşça yatak odasına girdik.
Öpüşmeye soluklanmak için kısa bir ara verdikten sonra tekrar devam ettik ve onu yatağa iteleyip üstüne çıktım...
Smut olduğu için yine kısa tuttum. Umarım beğenirsiniz. Bir yazım yanlışım varsa lütfen kusuruma bakmayın, söyleyin düzeltirim. İyi okumalar, iyi günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐀𝐂𝐊 𝐓𝐎 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 // ⍟𝐒𝐇𝐔𝐍𝐓𝐀𝐑𝐎 𝐂𝐇𝐈𝐒𝐇𝐈𝐘𝐀⍟
ФанфикUmarım beğenirsiniz, şimdiden iyi okumalar dilerim...