DUPĂ UN AN
Sunt trezită brusc de ceva rece și sar ca arsă din pat. Apa rece, mă acoperă din cap până în picioare. Îmi intorc privirea spre stânga ca să îi întâlnesc chipul amuzat a lui James, cu o găleată în mână. Sau o vază? Încă sunt puțin adormită.
-Oh! Doar nu ai facut asta! îi spun ofesată dar totuși cu un ton jucăuș. Apa cu care m-a udat acum e rece rău. Așa obișnuiește el să mă trezească dimineața, doar că în general folosoște apă la temeperatura camerei.
-Ba da, am facut-o. Azi mergem să te înscrii la liceu.
Normal că mergem. După venirea mea aici, am fost de acord amandoi că voi merge la liceu doar în ultimul an, ca să am timp să mă acomodez mai bine cu noua mea casă. M-am acomodat din prima lună, e o casă frumoasă, dar tot nu am vrut să merg la școală și nici acum nu vreau. Îmi e frică să nu fiu acea fată de care toți își bat joc, că nu mă voi integra.
-Să fii gata într-o ora, DR! spune și iese în fugă din cameră când telefonul începe să îi sune.
Nici nu știu la ce liceu am să merg. Va fi unul privat? Sper că nu. Vreau să îmi fac prieteni, nu o am doar pe Kate, dar dacă merg la un liceu privat, mai mult ca sigur majoritatea elevilor de acolo sunt fițoși sau tocilari. Nu am nimic cu tocilarii. Și eu învăț destul de bine, dar ei nu au viață, nu că eu aș avea dar...
...
Mi-a luat foarte puțin să mă pregătesc, așa că am coborât jos sa imi pregatesc micul de jun. James normal ca nu e aici. Probabil face ceva la subsol. Sta acolo mai mereu, iar eu nu am voie acolo și nici nu îmi spune ce secrete ascunse are chiar sub casa noastră. Mereu când îl întreb vine cu aceeași replică: toate la timpul lor. Abia aștept să vină timpul.
După zece minute, în care eu am mâncat, își face apariția și sexy dad în bucătărie.
-Am o surpriza pentru tine.
Oh. Altă surpriză. Chiar îi plac surprizele. Îmi cumpără mereu câte ceva șu seara, la ora opt fix ne întâlnim la o cafenea de la colțul străzii unde mi-l dă. Nu spun că nu îmi plac lucrurile care mi le-a luat, dar nu îmi place că încearcă să mă cumpere cu lucruri materiale. Știe că am ajuns să țin la el la fel ca la un tată, dar îmi e frică să nu cumva să nu mă iubească el ca pe o fică.
-La ora opt, nu? ridic din sprâncene și îl întreb.
-Ca de fiecare dată. Acum haide! O să îtârzii!
Mă trage de braț spre ieșirea din casă. Apuc să trag un hanorac de pe cuier în caz că va fi frig mai târziu. Știu că a făcut toate actele pentru înscrierea mea la liceu și eu merg doar acum la festivistatea de început de an. Normal că atunci când îl întreb la ce fel de școală mă duce, îmi spune râzând că voi afla atunci când va veni timpul. O să vină si ziua în care o să fac ceva pe timpul lui.
Ajungem în parcarea școlii unde parchează mașina încet și cu grijă ca să nu o zgârie. Ține foarte mult la mașina asta și sinceră să fiu și mie îmi place. Cui nu i-ar plăcea un Porche Mecan S? E o bijuterie. Are o culoare gri, metalizată, la fel ca argintul și prinde până la trei sute douazeci de kilometri pe oră. Pe drum, James a primit un telefon suspicios si mi-a spus că nu va putea să stea cu mine la festivitate, dar ne vedem diseară la cafenea.
Școala este asa cum imi imaginam, privata, dar pare în regulă. Fără tocilari sau orice alt fel de adolescenți ciudați, până acum. Anul ăsta o să fie bun. Știu asta. Sper asta.
Cu puțină frică în mine, intru in scoala cu pași mici, dar apasati. James mi-a scos la imprimantă o harta a școlii și din câte a spus el, trebuie să ajung la biroul directoarei. Nu merg mult și ajung la biroul dansei, după ce am mai intrebat vreo două persoane pe unde trebuie să o iau ca să ajung aici. Bat în ușa mare de lemn din fața mea și nu aștept mai mult de un minut, că ea se deschide încet, scoțând la iveală o doamnă scundă, cu părul prins într-un coc perfect dat cu mult fixativ și îmbrăcată cu o rochie de un verde închis, până la genunchi.
CITEȘTI
UNFAIR
FanfictionSierra este o adolescentă de 16 ani, care a fost lăsată în orfelinat la vârsta de 2 ani, din motive total necunoscute. Viaţa ei se schimbă radical atunci când noul ei tată o adoptă. Învaţă ce e familia şi se simte foarte bine alături de James. Când...