om een uur of 7 heeft Justin me thuis gebracht. hij rijd nu weg. ik zwaag nog naar hem, en doe dan de deur open. dump mijn jas en tas. loop naar de keuken en maak de koelkast open... wat zal ik vandaag eten.me moeder komst vast weer veel later thuis.... maar dan hoor ik haar stem, met haat zegt ze : " Zo, hope. je dacht ook maar weer eens thuis te komen."
H:" owh he mam... ik dacht dat je..."
M: " je dacht je dacht *stemnadoend* Hope je moet weten.
ik sta nu tegen over haar. ze ziet er verward uit, haar haar in de kliten, grote walen onder haqr ogen, en ze stinkt...... naar alcohol. Dan zie ik dat ze een half lege wisky fles in der hand heeft. veder liggen achter haar nog een paar lege kapot gegooide.
H : " Mam, je bent dronken.."
M: " Welnee, waardeloos kind. wanneer gebruik je die kut kop van je?"
Er beginnen tranen over mijn wangen te rollen.
H :" DAT MEEN JE NIET !!!!"
M :" Tuurlijk wel"
ze loop wiebelend naar me toe en zwaait wat met de wisky fles.
Ik ren naar de hal, raap snel mijn tas op en ren naar mijn kamer.... ik hoor mijn moeder nog vloeken. als ik op mijn kamer ben stop ik de boeken voor morgem vlug in mijn tas, pak een dikke trui, mijn moeder staat vloekend tegen de deur aan de rammen : " Waardeloos kind, ga wegg!
ik gooi de deur open en gil :" IK GA AL, BLIJ?! "
ze kijkt me raadeloos aan, zak in elkqar half slapend half vloekend : "eimdelijkk,, gaa !!!!"
ik ren de trap af nog steeds rollen er tranen van mijn wangen. ik ren weg, weg van mama, weg van huis. na een kwartier rennen stop ik. ik brn doodmoe en ik hrb het ijskoud. zo te zien ben ik in het park. Ik ga ingezakt op een bankje zitten en huil. waar moet ik slapen van avond? ik pak mijn mobiel... ik heb geen zin om Silvie te bellen, haar moet ik alles uitleggen. Onbewust tik ik Justins nummer in.....
Tuuut....tuuut....tuut...
J. " Hope? "
H " justinn... *snik*
J :" Hope where are you!!! i come"
H : " At the park....."
J :" Stay there i come !!! "
H : " okayy....."
J :" stay!!! see you soon!!"
JE LEEST
Justin's Dream Girl NL
FanfictionWat als jij het meisje bent waar justin bieber al jaren over droomt ? .... Hope overkomt het.