18. Het feest (deel1)

510 19 0
                                    

Ik en Charly zijn net bij het feest aangekomen, het is net een halfuurtje bezig en het is buiten! We lopen de auto uit richting de ingang, het is een soort boog van bladeren dus een soort struik. Kenny (Justin's oude bodyguard) staat bij de ingang met een gastenlijst. We lopen naar hem toe.

K:" What are the names of this two beautiful girls? "

c:"Charly and Hope!"

K:"The Hope? Ugh i mean Justin's Hope?"

Ik voel dat ik begin te blozen. Kenny glimlacht naar me.

C:"Yes, she is that!"

Kenny buigt zich naar mij en geeft me een hand.

K:"Nice to meet you! I am Kenny"

H:"Nice to meet you to! But where can i find Justin?"

k:"hahahahaha Miss him allready? He is there"

Kenny wijst naar een groep mensen"

H:"Thank you Kenny!"

K:"You are welcome"

H:"uuh Charly ik ben zo weer terug, in een minuutje ofzo"

C:"ik denk het niet, dat gaat langer duren! Haha"

Ik geef haar een duw en loop naar de groep. justin zal wel in het midden zijn. Er gilt een meisje "aaahhhhh IK HEB Z'N HANDTEKENING" Opeens valt het op dat alle meisje of een JBshirtje dragen of JB in een hartje op hun gezicht hebben staan, dus het zijn beliebers. Ik sluit me aan bij de groep ik zie justin net een foto maken met een paar meisje. ik loop naar hem toe en zeg :" Can i get a hug?" Hij draait zich op en begint te glimlachen als hij mij ziet.

J:"Hope! Of course ! Haha. Come hire."

hij geeft me een knuffel en een kus die heel onduidelijk is. Niemand heeft het gezien. scooter komt aanlopen.

S:" Justin, why do you chose not a Belieber to go whit you like a date!" En scooter geeft me een knipoog.

J:"Great idee! Who want?"

Meteen barst er een gegil los. En allemaal meiden roepen "me!!!" En "i love you"

J"all right is chose you!"

En hij pakt mijn hand vast.

j:"I love you all!!! But i have to go, bye"

Justin neemt me mee naar het VIPgedeelde, daar waar het meest een feest is. Er staan rijen tafels aan de zijkant met allemaal hapjes op de zoveel tijd worden die hervult. en in het midden zit een DJ . Het zal die van justin zijn, want justin groet hem snel. Justin verduistert in mijn oor:"you look beautiful! " Ik zeg zacht een bedankje terug. Em dan begint een heel rustig nummer, de dansvloer loopt een beetje leeg, justin neemt me mee de dansvloer op. Hij legt zijn handen op mijn heup. Ik sla mijn armen op zijn nek. En we slowen, precies onder de discobal. De discolichten worden donkerder. En er komen wat meer mensen op dansvloer. Ik leg mijn hoofd in Justin's schouder. Justin verluisterd :"I love you." Ik trek mijn hoofd terug en kijk in zijn oh zo mooie bruine ogen. De lichten worden heel donker, net of de DJ dat met opzet doet. Je ziet bijna niets. En dan zoent Justin me, en ik hem terug. Het moment, dat zijn zachte lippen de mijne rakken, het moment dat zijn hand me naar zich toe trekt, net dat hij niet wil dat ik ga, het moment dat hij i love you zegt, het moment dat zijn andere hand door mijn haar gaat, dat moment is Perfect. Dan gaan de lichten langzaam weer veller, en de zoen stopt. Ik weet dat ik bij deze jongen, deze super lieve jongen voor altijd wil blijven! Het slowliedje stopt en justin geeft me zijn hand, ik vlecht mijn vingers door de Zijne. En we lopen naar een tafel met wat eten, Charly staat er ook.

C:"you to are cute togeter!"

----------------------------

Hey hey,

ik zal nu niet zoveel/snel meer hoofdstukken uploaden, want ik heb een nieuwe mobiel!

Het is een Huawei. En daar kan ik helaas geen wattpad op downloaden, maar wie weet komt dat nog wel!

Maar ik zal zo veel mogelijk proberen te schrijven, op de ipad, computer enzo. Nog maal sorry!

Maar ik hoop dat dit wel een super leuk hoofdstuk vonden haha :)

Maar nogmaals allemaal zo super bedankt voor lezen van mijn verhaal! Ik had nooit gedachtbdat mijn verhaal zo goed zou zijn! Thnxxx Het betekend best veel voor me! En VOTE!!!!

xx

---------------------------

Justin's Dream Girl  NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu