>vanuit Hope<
Een schoolweek gaat voorbij, mijn examens zijn goed gegaan nog 2 weken en het is klaar. Ik Skype of bel Justin ook elke dag. Maar het word ook elke dag moeilijker, ik wil heb zien! Ik wel knuffelen, ik wil hem gewoon bij me hebben, maar dat kan niet, en het maakt me kapot. Het is zaterdagochtend en Charly ligt nog in haar bed. Ik zit voor de tv, mijn ontbijt op te eten. Ik zap wat en uiteindelijk eindigt het op MTV. Waar net allemaal liedjes op zijn. Terwijl sommige liedjes voorbij gaan denk ik na, over dat Charley morgen naar huis moet. En dat ik dan alleen ben met mijn moeder. Ik heb net bij haar gekeken, ze is echt eng, want ze word steeds agressiever. Gisteren probeerde ze Charly nog te wurgen, omdat Charly haar geen whisky wou geven en dus water gaf. Mijn moeder heeft echt hulp nodig, maar Rosie van de afkickkliniek belt maar niet. En als ze belt, ik weet zeker dat het geld gaat kosten, als mijn moeder daar zit. Ik hoop dat we er voor verzekerd zijn. "Second, minute, hour, bigger, beter, stronger, power" gaat er door de kamer. Ik kijk op "that power' is op de tv. Ik kijk naar hoe Justin de danspassen doet. Er rolt een traan over mijn wang, damm waarom is iemand missen zo erg. Na de clip komt een soort shownieuws. Ik kijk opeens heel geïnteresseerd naar het scherm, omdat het over Justin gaat. De vrouw op de tv verteld :" superster Justin Bieber is in Denemarken gespot met een donkerharig meisje. Zo zij Justin nieuwe vriendin zijn? we hebben dit meisje opgezocht en zij vertelde ons dat ze niets met Justin heeft, maar dat hij niet van haar af kon blijven. Is Justin soms een hebberig type? In Noorwegen is Justin bieber met een nieuwe tattoo gespot......." Ik staar met open mond naar de tv, dit ga je toch niet menen. Ik weet dat het verzonnen is, ik bedoel Justin zou toch niet, nee! Ik staar nog steeds naar de tv, terwijl er een ander liedje voor komt. Ik bedenk me dat ik Justin kan bellen, gewoon om het zeker te weten! En als het niet zo is, misschien kan ik dan beter heroverwegen of Justin het niet beter gewoon kan bekendmaken. Maar al zijn fans? Zouden die me niet gaan haten? En de paparazzi, zou ik er mee om kunnen gaan? Ik hoor de geluiden van mijn vingers die Justin's nummer intikken. Hij gaat over tuut tuut tuut.
J:"uuh yea, me" Justin klinkt erg moe, net alsof ik net wakker is. Ik kijk op de klok, wacht Justin is met wakker, oeps. Ik had beter even kunnen wachten.
H:"uuh hey Justin, it is my, Hope"
J:"Hope!"
H:"goodmorning, sweaty"
J:"yea, thanks. The Same. Why you call me? So early? "
H:"i'm really sorry."
J:"don't worry. But What is on?"
H:" *haalt diep adem* well... I just was watching MTV, and i know it are lies, but but i have to know"
J:"tell me, What did they said?"
H:"they said you was with a girl in danmark, and you couldn't halt your hands home, they said"
J:"haha you so cute. Know that girl was a help, like Charly. But she wanted me so much, and i said that se had to stop, and on a time i was pushed her away from my, Klick. Paparazzi. And on the picture it looks like What they said! But sweaty remeber you are the only one for me!"
H:"thanks Justin. But there is more"
J:"tell me!"
H:"well.. I have think about it."
J:"What?"
H:"about us, about making it Public"
J:"you say What?!" Justin klinkt geïnterneerd, en blij!"
H:"well, i think we should do it!"
J:"you mean i my tell the hole world you are mine!!!!!" Hij klinkt heel erg blij
H:"hahahahaha, if that is what you want!"
J:"tomorrow, i have a concert. Ik take there live on Skype. I ask Fredo if hè will hold my phone!!! Thanks you Hope. Thank you so much!!!!"
H:"Justin, in love you!"
J:"i 'm gonna tell this on scooter, i love you so much. Bye , baby!!!!"
H:"bye!"
Lachend eet ik de rest van mijn eten op, en vertel als Charly beneden is haar het. Ze is ook heel blij. En het eerste wat ze zegt is "mag ik er wat over tweeten????" Lachend antwoord ik een ja. Ze tweet "Yo, Yo Beliebers. Tomorrow Justin will tell the world one of his big secrets, one where hè is proud of!" Ze krijgt meteen reacties, zo van "wat dan?". Ik maak een ontbijt voor Charly als ze nog even bezig is met haar mobiel. Daarna kijken we nog even samen tv.
>vanuit Justin<
Ik heb opgehangen. En ren als een gek mijn kamer uit, en schreeuw "SCOOTER!!!! WHERE ARE YOU!!!!!!" Ik ren door de gang als er een deur open is, het is de deur van Fredo, met een slaapkop zegt hij "Yo, Justin. I was sleeping. scooter is in the lobby" "THANKS FREDO!!!!!!" Schreeuw ik nog, daarna ren ik naar benden de lobby in. "SCOOTER!!!! WHERE ARE YOU!!!! I NEED TO TELL YOU SOMTHING!!!!!" Schreeuw ik. Dan draait een groepje in het midden van de hal zich om, scooter staat er bij. Hij kijkt me raar aan. Ik ren naar hem toe. "scooter, i have to talk to you!!!! "zeg ik opgelucht scooter probeerde zijn lach in te houden. "What ? " zeg ik.
S:"yea, we will talk. But not now."
J:"why?"
S:"you still wearing just your underwair."
Ik kijk naar wat ik aan heb, en bedenk me dat ik zomaar mijn bed uit ben gegaan zonder iets aan te doen, dus sta in nu in de lobby met best veel mensen in mijn onderbroek. Ik hoor gefluit achter me. En zie 1 flits.
J:"yea wait, i am... Uuh.. Be right back, wait!"
Ik ren terug naar boven opzoek naar kleren, als ik er weer normaal uitzie, zoek ik scooter weer op, hij is nog in de lobby. Ik loop naar hem toe, als hij me ziet begint hij de lachen.
S:"so, What was so inportant that you have to come to my, in your undewair?"
J:"shut up! Well, it is Something we have to talk about, alone."
S:"allright, come"
We gaan naar zijn slaapkamer, in het hotel. We gaan bij de sofa zitten.
J:"so,....."
Ik vertel hem alles, en ook wat ik van plan ben, scooter vind het een goed idee. Als scooter weer weg gaat ga ik tevreden naar mijn kamer, daar pak ik mijn mobiel en tweet "i have tomorrow a big surprise, can't wait!" En ik ga door mijn tijdlijn. Ik retweet de tweet van Charly, Hope heeft het haar vast verteld. Daarna ga ik Chillen met Fredo en uitbedenken hoe ik het moet bekendmaken.
>vanuit Hope<
Ik stuur Silvie een smsje dat ze op de foto's n filmpjes van het Believe concert morgen, vervolgens spampt ze me vol met vragen waarom? Ik antwoord alleen maar dat het een verassing is. Charly en is besluiten s'middags te gaan bowlen. Omdat ze morgen weg gaat. S'avonds gaan we langs de McDonald's en morgen zal ik haar uit moeten zwaaien. Ze gaat met de trein terug.
----------------
Hey hey,
Oké ik heb er in gezet dat Hope de clip van That power kijkt, eigenlijk kan dat niet want toen was die clip nog niet uit. Maar er zullen vast meer van zulke foutjes zijn, zoals dat Justin per vliegtuig reist en dat klopt ook niet. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat zulke foutjes er in staan. Maar soms vind ik het mooier als het anders gaat.
Ik hoop dat jullie het hoofdstuk goed vonden, so VOTE, VOTE VOTEEEE!!!!!!
En heel erg sorry voor de slechte Engels!!!
En voor iedereen die dit vandaag (vrijdag 13 mei) leest, ga allemaal "baby" kijken op YouTube!!!!!!!!!! project Baby. Laten we het record breken!!!! Laten we het halen tot 1 biljoen views!!!!!! Alvast bedankttttt :)
xx
--------------
JE LEEST
Justin's Dream Girl NL
ФанфикWat als jij het meisje bent waar justin bieber al jaren over droomt ? .... Hope overkomt het.