12. mam?!

548 10 2
                                    

we zitten al een tijdje in Fredo's hotel kamer. Wanneer ik me opeens bedenk dat Bram Justin wou ontmoeten.

H:" Oh Justin!"

J:" Yea?"

H:" My friend Bram. He want to meet you tomorrow."

J:" What..!"

Justin schrikt natuurlijk, hij denk vast dat ik heb gezegt dat ik de justin bieber ken of zo.

H:" haha he wants to meet you because of us!"

J:" owh allright!"

H:" owh and my friend Silvie...."

Ik leg hem het verhaal van mijn zogenaamde neef uit en dat Silvie.hem wil ontmoeten.

F:" so. That's a hole story!"

Ik lach wat.

H:" So. What we gonne do?!"

Stilte

J:" I have a plan! "

Hij verteld het plan aan mij en Fredo.

J:" So. Are we gonne do it like that?"

H:" Okay. "

Veder praaten we nog wat, we geven elkaar nog emailadresen en twitteracounts. dus Justin en Fredo volgen mij nu, Fredo heeft nu oom mijn nummer en ik zijne. op twitter volgde ik Justin al, ik werd door Silvie gedwongen. Maar Fredo kan ik niet vinden. Ik reageer gefrustreetr tegen Fredo:" I can't find you on twitter!"

F:" I just followed you, look by your mentions!"

Snel kijk er tussen, geen Fredo maar wel een 'Alfredo Flores'. Ik klik op het profiel. Alles klopt wel. z'n laatste tweet :" Chillin whit justin and a super cool girl :) #Netherlands " (we hadden besloten dat het beter is dat ze mijn naam niet noemen. Ik en Justin willen onze vriendschap nog niet bekent makrn, het is beter zo zegt hij dan. Ik weet niet waarom maar ik vraag er ook niet naar. ik vraag Fredo uiteindelijk:" Is this yours?" En ik laat het account zien door mijn mobiel zijn richting te draaien.

F:" Jup that's me!"

H:" But why Alfredo?"

Justin en Fredo lachen me uit. teminstr zo lijkt het!

H:" Guys ! What is there?"

J:" Alfredo is Fredo's real name.!"

F:" But everyone calls me Fredo!"

H:" owh... I didn't known that!"

F:" Haha Never mind!!"

We praaten en hebben nog wat lol om half 5 brengt Justin mr weer nasr huis, voor hij me afzet zoent hij me. Ik voel me zelf rood worden. wanneer ik mijn ogen open doe geeft justin me een knuffel, en hij glimlacht. hij heeft echt zo'n schattige glimlach.

J:" See you tomorrow at my hotel cambre!"

H:" Yea see you!"

ik zwaai justin.nog uit en loop naar me huis, doe de deur open met de sleutel. En ja hoor meteen reuk ik alcohol. en ook keiharde muziek, ik doe gooi mijn tas neer. en loop de woonkamer in, overal liggen of lege of halve drank vlessen, de vloer ligt ook onder de drank en de glasscherven. onzeker zeg ik:" M...M...Mh-Mam?" Geen reqctie. Eerst zet ik de muziek ee stuk zachter tot het op normaal staat. Ik loop de keuken in ook geen mam. Dan hoor ik geluid van boven ...... een stem......een zware stem.....:" Hier heb je je geld, #&*#:*" Ik schrik ervan om dit te horen,Ik loop naar de hal. dan hoor ik voetstappen de trapaflopen. Snel verstop ik me in kast in de hal, ik kijkdoor het sleutelgat. Er komt een vieze uitziende man naar beneden, hij heeft duidelijk een bierbuik, vettig grijs haar. Ik schat de man rond de 55 jaar. Als de man tevreden de deur uit is en de straat uit. Ga ik voorzichtig mijn veilige schuilplaats uit en loop ik naar boven, ik loop naar mijn moederd kamer. Aan de deurkruk hangt haar BH. Ik wil niet weten wat hier gebeurt is maar het is niet goed. ik loop niet eens naar mijn moeders kamer, ik draai me om en ga me eigen kamer in. Geen trek meer...... een brok in mijn keel...... lig ik op bed.......nadenkend....... mijn moeder............ een HOER?! ik slik bij de gedachte! Waarom?! Ik ben boos op haar. Hoe kon ze! En haar baam dan? Tranen springen in mijn ogen. Ik voel me slecht. Ik voel me vies, danzij mijn moeder. Snikend val ik in slaap.

Justin's Dream Girl  NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu