6. Troost

659 10 3
                                    

>vanuit Justin<

Ik ben als een gek het hotel uitgerent en naar mijn auto gesprint, en nu race ik zo snel mogelijk naar het park. Fuck ... bezine op! Ach ben er toch bijna. Hope, ik moet naar Hope toe! wat is er gebeurt, ik moet der vinden. zo dra ik bij haar ben kan ik weer rustig ademen! want dan ben k der om haar de beschermen, er is iets speciaals aan haar.

Ik stop de auto de bezine is nu echt op! Snel ren ik het park in..... daar zit ze op een bankje, ik sprint naar haar toe. "H..H..Hope....W..Whats happend?" kan ik alleen uitkraamen. wat zien ze er uit; haar haar in de war, een scheur in haar jurkje.

J:" you are cold"

snel gooi ik mijn vest over haar heen en neem haar mee naar de auto, zet haar voorin. En ga zelf de auto duwen. Ik zie een traan langs haar wang vallen. Al snel ben zijn we bij een tankstation. ik tank snel weer bezine bij, loop naar binnen. koop nog een chocomel, en ga naar de kassa. het meisje voor de kassa ziet me en hakkelt maar watt :" T..T...Thats than... 30 E..euro! omg omg...y..y...you aree... justin bieber! ik geef haar het geld, en pak een gratis folder en zet daar mijn hantekening op. ik geef het meisje de folder en loop terug naar de auto met de chocomelk. het is maar goed dat er veder niemand in het tankstation is. bij de auto geef ik de chocomelk aan Hope, veeg de tranen van haar wangen. en rij snel naar het hotel.

*Als we bij het hotel zijn*

ik stap uit en ren snel naar de andere kant om Hope's deur open te doen, als die open doe geeft hope me een knuffel. ik hou haar vast. We lopen naar binnen, ik met een arm om Hope haar midden.

>Vanuit Hope<

*in Justin's kamer*

Ik heb mijn tas in de hoek gedumt. En heb de chocomelk al op. En ik zit nu op justin's bank, met nog steeds zijn vest over me heen. Justin was iets gaan zowken, dus ik zit alleen op de bank. ik kijk op de klok.... 10uur. en ik ben nu al moe. Justin komt de kamer binnen.

J:" i have to morrow some stuff to do in a studio. So how lade you have to be on school"

ik antwoord met een brok in mijn keel : " uuh at 10:20 "

J:" I think when you are tomorrow a wake i am not here anymore, sorry"

Hij komt naar me toe en geeft me een knuffel.

J:" your clothes are cold and wet. hire try this"

hij geeft me een trainingsbroek en een t-shirt.

H:" thanks!"

ik loop naar de badkamer en kleed me om. het staat best grappig, een trainingsbroek die wat te groot is en een t-shirt die te groot en te lang is. Ik loop terug naar de kamer, maar jutin is er niet.

H:" Justin? Where are you?"

J:" in my sleepingroom"

ik loop richting de kant waar het geluid weg kwam,doe de deur dicht. En daar staat hin dan,...... shirtless!!!!

Dammm so hot! ....

....Het is hem opgevallen dat ik er ben, hij glimlacht en zegt :" you look like a guy !"

H:" Well, Thnxx"

J:" sorry, come we go wacht some tv"

hij trekt een vest aan en loopt naar de bank toe, zet de tv aan.

J: " i crap some food"

Hij loop met een big smile de keuken in, ik plof op de bank neer, en wacht op justin. Ik zapp wat en kom uiteindelijk op een film uit... the hunger games. Dat is 1 van mijn favo films! de film is op de helf, Rue is net dood gegaan. (sorry als je de THG niet gekeken hebt !!!) Ik vind dat stukje altijd zo zielig. Justin komt weer binnen lopen met een grote kom popcorn en een fles cola. Hij zet de cola neer, pakt snel 2 glazen uit een kast. schenk wat in, en gaat naast me zitten en zet de popcorn tussen ons in.

J:" he,Thats the hunger games!"

H :" Yea, i love the movie a lot"

J :" i do like it, but it is more a girlsmovie i think!"

H:" No , it's not. !"

J :" Alright .. haha ... we gonna watch it "

en lachent pakt hij wat popcorn en eet het op. Ik leun tegen hem aan,hij legt zijn arm over me heen. Als de film afgelopen en de aftiteling al begint te lopen gooit Justin wat popcorn naar me. ik pak de schaal en gooi lachend ook wat popcorn maar hem. Zo stoeien we wat, en dat eindigt in een knuffel.

J:" Come, we gonna sleep. But first i clean this!" En hij wijst naar alle popcorn, verspreid over de grond.

H: " okay, haha! i gonna brush my thoots" (sorry dat was echt slecht engels, maarr met "thoots" bedoel ik dus tanden. kom niet op het goede woord! sorry)

Ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden, haal mijn make-up eraf met water. En ik loop naar justin's slaapkamer, waar slaap ik vanavond eigelijk? de bank is in iedergeval te hard. Ik hoor justin tandepoetsen. pff eigelijk heb ik het best warm, ik doe de joggingsbroek uit, woaw nu zie ik er nog beeldiger uit, ik in een groot T-shirt van justin. Justin komt de kamer binnen. Hij doet z'n vest uit, nu heeft hij alleen z'n joggingsbroek aan.

J:" how late you have to be on school ?"

H: "10:20"

J:" so, you have to wake up at 9:00"

H: uuh yea!"

Justin typt wat in in een apparaat in de muur. Daarna loopt hij naar me toe, tilt me op en zet me op z'n bed.

J *verluisterend* :" baby, i love you"

Ik ga onder de denkens liggen. Justin prutst nog wat om, en gaat dan naast me liggen. ik ga met mijn hoofd op mijn borst liggen, hij legt zijn arm om me heen, ik hoor zijn hart...

.....BONK.....BONK....BONk....

Justin's Dream Girl  NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu