4. neef uit Engeland?!

745 16 0
                                    

* De volgende ochtend*

15-04-13 Maandag

>vanuit Hope<

Pieppp........Piepppp.... BAM!

ik sla op de wekker. kut ding ook. snel kleed ik me op en doe mijn make-up. ik kijk naar buiten...wow het is mooi weer voor april, een paar wolkjes veder helemaal blauwe lucht. Ik kijk naar me kleren en zucht.snel ik een jurkje aan met een panty en doe mijn bijpasende ballerina's aan. poets mijn tanten en loop naar beneden. ik zie een briefje liggen....

----------

Hi hope,

ben vandaag later thuis.

kus mam

----------

weer zucht ik. mijn moeder bedoelt met 'later thuis' om 9uur thuis. zo gaat het nu al 3weken zins ze een andere baan heeft komt ze altijd veel later thuis. En mijn vader.....die heeft ons een jaar geleden verlaten, in de steek gelaten.

Ik pak mijn ontbijt en eet het. Haal mijn mobiel van de lader en kijk of ik een meding heb, he een smsje.

---------

Justin

---------

hi beautiful :)

good morning !

Can i pick you up when you are out school?

x

---------

Ik klaar meteen op, dan hoef ik niet vanmiddag alleen thuis te zijn.

snel stuur ik wat terug...

---------

hi Justin,

Sure you can pick me up! :)

my school adress is *het adres van de school*

x

---------

meteen krijg ik antwoord...

---------

Justin

---------

see you than :)

---------

ik stop me mobiel weer weg. pak mijn tas (die ik gisteren heb ingepakt). doe mijn zommerjasje aan. en loop richting het treinstation, ik ga altijd met de trein naar school.

*in de trein*

Ik denk na wat ik Silvie moet vertelen als ze vraagt of ik kan afspreken en ik nee zeg en zij vraagt waarom. na een tijdje heb ik het perfecte plan...

Justin is mijn neef uit Engeland. hij is voor een week in Nederland omdat hij zijn familie zo miste. En daarom haalt hij me steeds op.

De trein stopt. ik stap uit en loop naar mijn school. zoals altijd staat Silvie me op tewachten bij mijn kluisje. Ik geef haar een knuffel en doe mijn jas en een paar boeken in mijn kluisje, vandaag ben ik 3uur uit. We hebben het nog over het concert, ik praat half mee. ik zit met mijn gedachten bij Justin toen wr pizza aten (Pizza is mijn lievelingseten) en bij de film,... wat lag ik toch fijn in zijn armen......

S :" JOEHOE Hope waar zit je met je gedachten ?!!! haha"

H : " w..watt.ooh Nergenss kom we gaan naar de les"

*na schooltijd*

ik en Silvie lopen naar buiten.

S :" he kun je afspreken bij mij? "

ik wist het ! ze zou dat al vragen.

H : " uuh nee kan niet. mijn neef komt me ophalen. hij komt uit Engeland en is hier maar een week."

S : " ik wist niet dat je een neef uit Engeland had ! waarom zei je dat niet eerder? "

H : " Sorry, schat. bye love youu"

En ik ren richting zijn auto die net kwam aanrijden

S : " ohh ja hou ook van jou......"

ik hoor dan ze teleurgesteld is.

Ik vind het jammer dat ik haar niet kan uitleggen hoe het in elkaar zit.

maar stap toch snel in de auto, Justin reageerd met meteen een grote smile :" Hi, you look beautiful! "

ik bloos en zeg :" Thanks, you look good to" hij lacht en geeft me een knuffel. dan rijden weg, ik vraag : " Where are we going, or can't i ask you that?"

J :" Nope, i don't tell you. it's a suprise. The suprise of yesterday. but Today it's the perfect day for it"

hij kijkt me aan met zijn mooie bruine. en hij lacht naar me met zijn sexy cute lach. ooh damm ik begin hem echt heel leuk te vinden. op een gegeven moment zegt Justin heel lief : " Close your eyes"

ik doe wat hij zegt en bedenk mr dat het helemaal niet een fijn gevoel is, waar gaan we toch heen. Na een minuut of 3 stopt justin de auto en zegt " don't open your eyes" ik hoor hem uitstappen en om de auto hen lopen, dan hoor ik hem de deur aan mijn kant open maken.

J :" I got you. Just follow me, but don't open your eyes!"

ik voel zijn arm om me heen. Het voelt fijn en veilig.ik loop met hem mee naar buiten. Stap voor stap voorzichtig.

H :" Can i open my eyes ? please? "

J :" No, you have to wait"

we lopen een klein stukje nog.

J :" you can sit hire"

ik voel justin mij neer zetten. als ik zit voelt het als en kussen waar ik op zit. ik wil mijn ogen dicht doen wanneer ik voel dat justin zijn handen er voor houd.

J :" i said don't open your eyes."

ik doe me ogen weer dicht. dan hoor ik wat gerommel en stilte.

J: " You look so cute" (*Verluisterend*)

weer even stilte. wat wil ik graag kijken. en wat wil ik graag Justin een knuffel geven.....

maar dan voel ik zijn lippen op mijn lippen. Damm wat heeft hij zachte lippen. Ik zoen hem terug. En leg mijn armen om zijn hals, hij zijne om.mijn middel. daarna trekt hij zijn gezicht terug. Ik kijk in zijn sexy ogen. Maar val me meteen op dqt hij bloost.

J :" I love you, from the start...."

ik geef hem een kus op zijn wang, en trek me weer terug en ga zitten.justin trekt zich ook terug en gaat naast me liggen. ik kijk om me heen. we zitten tussen bosjes op een kleed met kussen, we kijken uit op een meer, en achter Justin staat een picknick mand.... we gaan pickniken !!!

H" a picknick! you are awesome!"

justin lacht, ik ga naast hem liggen. Damm wat is hij toch leuk !

Justin's Dream Girl  NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu