>vanuit Justin<
Ik word wakker om een uur of 8, en ik ben nog nooit zo blij wakker geworden. Gisteravond was geweldig. Ik pak mijn mobiel en tweet "last nicht was awesome, thank you!!!" Ik kijk tussen mij tweets, terwijl ik mijn metions negeer. Veel mensen vragen zich af wie Hope is en anderen sturen foto en filmpjes. Dan zie ik een tweet van Hope, ik glimlach meteen en retweet, en fovoriet de tweet, reageer "baby, i miss you" en Ik besluit uiteindelijk mijn ava te veranderen in de foto van mij en Hope, waarin ze me een kus geeft. Tevreden sluit ik Twitter af en ga mijn bed uit, ik kijk naar buiten. Het is opzich wel mooi weer. Ik besluit een bruine broek, wit tshirt met een blousje aan te doen. Ik trek mijn rode Adidas schoenen aan. En ga naar de eetzaal. Scooter en de crew zijn er al. Als ik ga zitten komt Fredo binnen, we doen onze handshake.
F:"Yo bro, last night was awesome!"
J:"yea it was! "
We ontbijten met de crew, en pakken onze koffers weer in, om alweer weg te gaan. Voor we gaan om kwart voor 10 bel ik Hope. En om 11 gaan we weg.
>vanuit Hope<
Trrr trrrr trrr trrrrr.
Baf, ik sla op de wekker. Ugh het is maandag, school. Ik ga mijn bed uit, douch en kleed me om, ik draag een spijkerbroek met een gaten erin, en een bruin/zwart shirtje, en mijn sneakers. Ik pak snel mijn tas in, ugh ik moet vandaag ook nog tot 3uur. Voor ik naar benden ga kijk ik even om de hoek bij mijn moeder, gister heb ik haar toch haar zin gegeven en een fles whisky gekocht, dus ze slaapt nu als een blok. Ik doe de deur weer op slot, en ga naar benden en maak een ontbijt voor mij en me moeder. Ik breng dat van mijn moeder naar haar kamer. Daarna ga ik voor de tv het mijne opeten. Ik pak mijn mobiel em check mijn Twitter. Ik zie dat ik na gisteravond meteen een 10duizend volgers extra heb, en worden er steeds meer. Ik check Justin's Twitter, hij is nog niet wakker. Wat ook logies is, want hij had gister een concert. Ik tweet "a wake, i will never forget What happend last night, it was so beautiful. Thank you @justinbieber i love you" daarna ruim ik mijn bord op en ga nog heel even voor de tv zitten, om kwart voor 8 ga ik richting het station. Als ik eindelijk een plekje heb gevonden, komt Luca binnen. Nee hè. Luca is aardig, maar op een of andere manier vind ik hem vreemd. Hij gaat tegenover me zitten en zegt "so so, hoe is het, Miss Bieber"
H:"haha goed hoor, met jou?"
L:"ook hoor, zorg maar dat die bieberkid je niet aan doet. Anders krijgt hij met mij te maken" dat bedoel ik nou, vreemd.
H:"owh haha. Oké. Maar dat gebeurt niet hoor"
L:"hoe lang ken je hem nu, eigenlijk"
H:"uuh 2 weken ofzo"
L:"owh en je hebt nu al wat met hem?" Wouw wat reageerde hij raar, bijna boos of jaloers.
H:"dat maken wij zelf wel uit"
L:"owh owh, ja Tuurlijk"
Ik ben blij als de trein eindelijk op school is, ik loop snel het plein op, om Luca kwijt te raken, wat ook lukt. Ik ga bij mijn kluisje wachten op Silvie. Onder tussen lopen allemaal mensen voorbij en ze kijken me allemaal op een of andere manier aan, en verduisteren dingen als "oh zij is toch die Hope" "Justin bieber's vriendin?" Ik negeer het. Dan komt Silvie aan, helemaal hyper.
S:"OMG gister avond, Justin was zo oohhh zo schattig !!!! Allemaal voor jou, als ik zou zeggen dat ik niet jaloers ben dan zou ik liegen, OMG"
Ik lach om haar en zeg dat we weg moeten maar de les. Ik en Silvie zijn 1 van de eersten. Luca, Bram en nog 2 jongens, volgens mij zijn dat Jasper en Mark. Ik en Silvie gaan voor Luca en Bram zitten, achter hun zitten Jasper en Mark.
JE LEEST
Justin's Dream Girl NL
FanfictionWat als jij het meisje bent waar justin bieber al jaren over droomt ? .... Hope overkomt het.