33. The break (aka the end!)

178 11 5
                                    

>vanuit Hope<

Ik kijk naar het grote gebouw voor me. Met gouden letters staat op te gevel "Hotel" en met 5 sterren, 5 STERREN!!!!! Ik kijk Justin ongelofelijk aan. "I just want to give u a break" zegt Justin glimlachend. Hij slaat een arm op mijn taille. "Come, my princess" verluisterd hij in mijn oor. En hij neemt me mee naar binnen, terwijl hij de sleutels aan een man van het Hotel geeft. Ik loop met Justin naar binnen. En sla meteen mijn hand voor mijn mond. "Oooohhhhh Justin, i can't i just...." Stamel ik. "U can! I only want the best for my princess" zegt hij " I be right back!" En hij loopt naar de balie, en komt weer terug met de sleutel voor onze kamer.

*net voor de deur van onze kamer*

"Close your eyes, sweaty!" Hoor Justin in mijn oor zeggen. Ik giegel, en voel Justin's handen over mijn ogen. Ik hoor de deur open gaan, en ik loop veder met nog steeds Justin's handen over mijn ogen. "You can open your eyes" hoor ik Justin in me oor verluisteren. Zijn handen gaan van me ogen. En ik zie dat we in een gigantische ruimte staan, alles staat er in wat normaal ook in een huis zou staan. Maar dit is gewoon prachtig! Ik sla mijn handen voor me mond. "OHH Justin!" Hij glimlacht en gaat voor me staan. Terwijl hij me aan kijkt zegt hij "Hope, you need this. You need a break. From everything you are gone tru. We just gonna have a little vacation. You had your exams, I have a break from touring. So we can have this." Ik glimlach en geef hem een knuffel. "Oh Justin! You are the best! I love you, I love you so much!" "I love you to" zegt hij, ik zie hem dichter bij komen. Ik sluit mijn ogen, en hij zoent me. Dit is wat ik nodig heb.

*na het uitpakken*

Justin is aan het bellen met scooter, hij staat in de badkamer. De deur is dicht dus hoor ik niets. Ondertussen heb ik de tv aan gezet. Ik hoor dat hij op het nieuws staat "Popstars Justin Bieber..." Voor de presentatrice haar zin af kan maken heb ik al weg gezapt. Nu staat hij op SpongeBob. Ik doe me schoenen uit, want ze doen pijn. Justin loopt binnen en zegt dat ik wel even kan douchen. Ik antwoord Okay en geef hem een kus terwijl ik door loop naar de badkamer.

> vanuit Justin<

Ik heb scooter net gebeld, ik probeer iets voor hope te regelen. Maar het werkt niet. Gefrustreerd loop ik de badkamer uit, ik probeer me kalm te houden als ik Hope op het bed naar SpongeBob zie kijken. Ik zeg haar dat ze wel kan gaan douchen, ze zegt Okay, geeft me een kus en loopt door. Als ik zeker ben dat ze weg ik. Gooi ik mijn gezicht gefrustreerd in mijn kussen en schreeuw. Dat lucht op. Vervolgens loop ik naar de kuiken en pak een glas water. Ik drink hem in 1x op. Gooi wat water in me gezicht, en droog dat weer af. Fuck! Fuck it! Dat is wat ik denk. Ik begin de laatste spullen maar uit te pakken, we blijven des noods hier een week. Daarna begint me tour weer....

>vanuit hope <

Ik droog mijn haren af, en bind een handdoek om me borst heen. De handdoek komt net over me billen heen. Terwijl ik me haar over me schouder doe loop ik de badkamer uit. Ik zie Justin iets laten vallen op het moment dat ik binnen kom, ik moet er wel om lachen maar laat het niet merken. Ik pak me spullen en loop terug de bad kamer in, en kleed me om.

>vanuit Justin<

Hope komt de kamer in met een handdoek om haar borst heen, en op dat moment laat ik wat shirts die ik net heb opgevouwen vallen, Damm ze ziet er zo sexy uit! Ik kan zien dat ze haar benen geschoren heeft. Ze glimlacht flinterig naar mij en loopt weer terug met wat kleding. Als ik weg ben schud ik me hoofd en verluister ik tegen me zelf "wouwww I am a lucky Guy!". Ik pak de shirts weer en vouw ze opnieuw op. Ik ben bijna klaar met alle spullen, ik moet alleen nog de films! Ik wou vanavond met Hope een film kijken, horror! Zo dat ze lekker tegen me aan kan kruipen. Ik glimlach al bij het idee! Ik zet al wat spullen klaar, daarna begin ik op het bed wat te tokkelen op me gitaar. Op een gegeven moment voel ik Hope haar handen om me nek gaan, dan gaan ze naar me borst. Ze geeft me een knuffel van achteren. Ik sluit me ogen en geniet van het moment en verluister "heii beautiful" ik hoor haar in me oor verluisteren "heii handsome" ik glimlacht. "Can you play something for me?" Hoor ik haar lieve stem zeggen. "Off course" zeg ik blij, ik draai me naar haar toe en begin te zingen... Dreams

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 10, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Justin's Dream Girl  NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu