21. Goodmorning

479 19 2
                                    

De volgende ochtend word ik wakker met een barstende koppijn. Ik ga recht op zitten en hou mijn hand tegen mijn voorhoofd om de pijn in me Hoofd te verminderen. ik kijk mij kamer door, het matras en deken waarin Charly van nacht in geslapen heeft. Dan hoor ik gerommel uit de badkamer, snel loop er naar toe. Geschokt open ik de deur. Charly staat er op zoek naar tandpasta. Opgelucht neem ik adem.

C:"hey, goedemorgen slaapmonster haha"

Ze wijst naar mijn haar. Ik kijk geschokt in de spiegel mijn haar zit alle kanten op, dat zal wel komen door die nachtmerrie die had. Als ik nachtmerries heb dat eindig mijn haar alle kanten op, mijn moeder heeft me verteld dat ik dan in mijn slaap alle kanten oprol. Ik kijk nog eens in de spiegel mijn mascara is helemaal uitgelopen. Ik heb nadat we mijn moeder gister in haar kamer op haar bed hebben ingelegd en alle deuren en ramen op slot hebben gedaan niet mijn make-up er meer afgehaald. Snel haal ik het eraf en mompel met mijn tandenborstel in mijn mond :" ja dankje. Ook goedemorgen." Charly begint te lachen.

C:"ik maak een ontbijdje voor ons! Ik zie wel wat je in je koelkast hebt."

H:"is goed..."

Charly loopt naar beneden. Ik kijk nog eens in de spiegel als ik klaar ben met tandenpoetsen. Mijn ogen zijn nog een beetje rood van gister,ik open het kastje in de badkamer, er liggen nog een paar shampooflessen, make-up doekjes, tandenborstels, tandpasta, en mijn moeders make-up tas. ik haal eerst mijn make-up er af en maak me moedermake-up tas open. Ik doe eyeliner en mascara op, dat wat ik nooit doe. Ik loop naar mijn kamer doe een spijkerbroek met een trui aan. En ik loop naar beneden. Charly heeft de tafel gedekt en komt net uit de kuiken met een pan met gebakken ei erop ik ga zitten en ze legt een ei op een broodje voor mij, zebraatje tegen over me zitten.

C:"eetsmakkelijk!"

Ik lach en wens er ook eetsmakkelijk en we eten ons ontbijt op. Daarna ruimen we af en na de afwas gaan we naar mijn moeder kijken hoe het met haar is.

We staan voor de deur, ik neem diep adem en haal de deur van het slot. Ik neem nogeens diep adem en maak de deur open. Mijn moeder ligt nog te slapen. We leggen het ontbijt op haar nachtkastje. Ik zucht opgelucht en we gaan weer naar de woonkamer. Ik doe de deur weer op slot. Als we beneden zijn glimlach ik en zeg :" nu wil ik met Justin skypen!" Charly glimlacht en zegt "maar Natuurlijk hahahahaha, kom" we starten de computer en ik voeg Justin toe aan mijn favorieten, ik sms hem dat hij online moet komen op skype.

>vanuit Justin<

Ik ben net wakker geworden in een hotel in Noorwegen, wanneer ik een smsje krijg van..... Hope! Meteen klaar ik op, en open ik het.

- - - - - - - - - -

Hey,

Come on Skype, i Miss you!

Xx

- - - - - - - - - -

Ik glimlach en open Skype op mijn iPhone, en zoek Hope op. En stuur een "hi beautiful". Ik krijg gelijk antwoord.

H:"hi, Please, i want see you."

Ik glimlach.

J:"i want see you to!"

H:"you Will"

Ik zet de camera aan, en wacht tot zij het zelfde doet, dat duurt niet lang. Ik glimlach en zeg :"hi beautiful" dan zie ik dat Charly bij haar is.

J:"hi Charly."

C:"hey Justin!!!"

J:"how are you two doing?"

H:"fine...."

Ik zie dat ze liegt, ook aan Charly want die kijkt met eeb ongelofelijke blik naar Hope

J:"hope, i see on you, that it isn't true. Tell me, What is on?"

Ze neemt diep adem.

H:"my mom."

J:"didn't you found her?"

H:"no, we found her. But she is ..."

C: "adicted!"

J:"owh, you have to brig her some help."

H:"i know."

C:"we gone find that!"

Hope kijkt opgelucht. Charly verteld dat ze alvast opzoek gaat op de andere computer, dus kan ik even alleen met Hope praten. Ze glimlacht.

H:"you are still sleaply, hahahahaha"

Ik ga beter rechtopzitten, en haal het deken wat van me af, want ik heb het warm. Ik draag geen shirt en ik moet lachen om Hope's reactie.

J:"what's on? Haha you have steen it before, in the gym. Haha"

H:"yea i know, but yea."

J:"What hahahahaha. Say it than!"

H:" hahahahaha What you want, the only thing is you are damm hot !"

Ik zie dat ze rood word, maar ik had ook niet verwacht dat ze dat zou zeggen.

J:"uuh Wow thanks i think, hahahahaha. You know that you are beautiful, right?"

H:"Justin, i Miss you."

J:"i Miss you to"

H:"and i love you!"

Dat is de eerste keer dat ze dat echt op die manier zegt, ik glimlach.

J:"i love you to!"

Dan komt Charly weer, ze verteld dat ze een adres heeft gevonden om Hope's moeder te helpen. Dus Hope en Charly zullen er heen gaan, en dus nemen we afscheid.

H:"bye my hot boy"

Ze glimlacht, haar super cute glimlach, waar ik aan verslaafd ben.

J:"bye my beautiful!"

Ze stuurt een luchtkusje. En glimlacht weer en zet de camera uit. Ik doe het zelfde en sluit mijn mobiel af. En kijk nog heel even naar mijn achtergrond, de foto van mij en haar. Ik stap uit mijn bed en kleed me om, opeens komt er een geweldige tekst voor een nieuw liedje in mijn hoofd....

------------------------------------

Hey hey,

Weer een hoofdstukje. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en vergeet niet te stemmen, VOTE!!!!

En wil jullie laten weten dat de naam voor Hope en Justin waarschijnlijk "Hopin" word. Maar als je een betere weet,comment me!!!!

Thanks voor het lezen van me verhaal, heel erg bedankt ;)

xxxxx

-----------------------------------

Justin's Dream Girl  NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu