23. Tattoo news

478 12 0
                                    

>Vanuit Hope<

S'ochtends om kwart voor 7 gaan mijn mobiel af, de wekker. Ik zet hem af en ga mijn bed uit, ik maak Charly voorzichtig wakker, "goedemorgen" verluister ik. Ze kijk me moe aan "mmmnnnhnmm nu niet!" Mormeld ze. Ze slaat met haar hand naar mijn richting. "Wat jij wil" zeg ik, daarna loop ik de badkamer in en poets me tanden, doe mijn make-up op, en kleed me om. Ik loop mijn kamer weer in zet het licht aan, Charly draait zich om en zegt iets dat lijkt op "mhhhmm nee! Stop niet doen!" Ik lach en pak mijn tas in, als ik richting beneden ga roep ik nog "CHARLY WAKKER WORDEN!!!". Beneden maak ik een ontbijtje voor mij en Charly. Als ik de tv aan gezet heb en twee borden met eten er op heb klaar gezet komt Charly beneden.

H:"goedemorgen, kom erbij zitten"

C:"ook goedemorgen"

Charly gaat naast me zitten, en we eten ons ontbijt.

C:"ik ga vanmiddag shoppen, ik MOET nieuwe kleren!"

H:"hahahahaha owkee!"

C:"hoe laat zijn we eigenlijk uit?"

H:"2 uur"

C:"mooizo!"

*Als ik en Charly bij mij kluisje staan te wachten op Silvie*

C:"komt ze zo?"

H:"daar heb je haar!"

Silvie komt aan lopen, ze lijkt heel druk en blij. Ze begroet me met een knuffel.

S:"hey hey!, hoe was je weekend.?"

H:"Leuk! "

S:"oké, oké . Sorry, maar ik moet eerst weten wie je vriendin is?"

Ze draait zich naar Charly.

S:"ik heb het gevoel dat ik haar ergens van ken!"

C:" zou kunnen *glimlacht* maar ik ben Charly!"

S:"uit België?"

C:"ja"

S:"OMG jij hebt Justin Bieber geholpen in België en Nederland!!!"

C:" hahahahaha ja dat ben ik"

S:"zo vet!!! Maar ik ben Silvie!"

C:"leuk je te ontmoeten"

S:"zelfde, oké OKÉ OKÉ IK MOET JULLIE IETS OMG VERTELLEN!!!!!"

Ik denk, hier komt het, het hyper gedeelte. Waarschijnlijk iets fan nieuws, iets over Justin, deze keer ben ik stiekem nieuwschierig.

S:" Gisteravond, had justin een show en er zijn foto's waarop je een nieuwe tattoo kunt spoten!!! En weetje ik heb er foto's van!!!!!! Kijk!"

Ze houd haar mobiel voor mijn gezicht, je ziet eerst een foto van justin shirtless met de rug naar je toe en je kunt iets Zwarts op Justin's rechter schouderblad zien. Ik begin rood te worden, dan laat Silvie een foto zien waar je duidelijk de tattoo kunt zien, de Hope in het forever teken. Als ik en Charly het gezien hebben kijk Silvie me met grote ogen aan.

S:"is die voor jou?"

Ik mormel wat dat lijkt op :"nuah nou weetik veel."Maar Charly antwoord meteen :"jazeker, die is voor Hope!" Silvie begint meteen nog hyperder te worden. Ik en Charly lopen haar lachend achterna, naar de les toe.

>vanuit Justin<

Uitgeput word ik wakker om ongeveer 10 uur. Ik besluit om helemaal wakker te worden even Twitter te checken. Ik ga eerst naar mijn meldingen, veel Beliebers bedanken me voor gister avond, en dan heb je nog de tweets die er altijd zijn; Beliebers die me ten huwelijk vragen of Beliebers die willen dat ik hen volg of een tweet stuur, maar er zijn ook tweets van Beliebers die mijn tattoo gisteravond gezien hebben, veel vragen zich af hoelang de tattoo er al is en of ik een betere foto kan sturen. Ik tweet uiteindelijk dat ik gister avond geweldig vond en ga naar instagram ik maak een foto van mijn tattoo en zet hem met als bijlage "new tattoo, Hope Forever" meteen allemaal likes en reacties als "thnxx i love you" en "why Hope?" Maar ik reageer er. Niet op. Ik leg me mobiel weg, kijk even naar de foto van mij en Hope. Damm ik mis haar nu al. Ik ga mijn bed uit en kleed me om nadat ik gedoucht heb. Ik ontbijt met de crew en daarna gaan we studio in om een paar nummers te schrijven, en om 1uur, na het middag eten, gaan we weer weg, naar Denemarken! Kopenhagen. Als ik er ben ga ik meteen met Hope skypen.

Justin's Dream Girl  NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu