19. Afscheid

487 13 2
                                    

Justin maakt me s'ochtends wakker.

J:"hi beautiful!"

Ik open mijn ogen. Justin staat naast me, hij draagt een jogginsbroek en een zwart top. Hij geeft me een kus. Ik ga rechtop zitten.

J:" goodmorning, did you sleep well?"

H:"yea thanks"

Ik ga het bed uit en loop naar de badkamer, poets mijn tanden en kleed me om in kleren die Charly gisteren nog gebracht heeft. Het is een spijkerbroek met een baseball vest. Als ik klaar ben loop ik terug naar justin, hij staat bij het balkon. Ik loop naar hem toe. Hij houd zijn mobiel vast.

J:"Wanna make a picture?"

H;"sure"

Ik kijk wanneer justin zijn mobiel pakt naar de tijd, het is pas kwart over 7. Justin klikt op de camera. Hij draait zijn mobiel om. En slaat een arm om me heen en maakt de foto.

J:" take one again!"

Ik lacht en zeg Tuurlijk! Justin geeft me nu een kus wanneer hij de foto maakt.

H:"Okay now i want to take a secont picture!"

Justin lacht en dit keer druk ik mijn lippen op zijn wang. Als de foto is gemaakt gaan we naar de foto's kijken. We lachen erom. Dan word er op de deur geklopt.

J:"Wanna eat something?"

H:"are you kidding me? Off course i want food!!!!"

J:"hahahahaha you are funny!"

Justin doet de deur open en er komt een man in een hotelbediende pakje binnen met een grote kar met eten. Hij wenst ons eetsmakkelijk en loopt weg. Ik staar met open mond naar de kar, zoveel eten! Justin lacht om mijn reactie en pakt wat eten. Daarna maakt hij nog een foto er van, vast voor instagram. Daarna gaan we ontbijten. Om acht uur zijn we klaar. Charly is er dan ook, dus we gaan met Charly's auto naar het vliegveld. Justin zij auto is al ingeleverd, het was een huurauto. Als we bij het vliegtuig zijn zoeken we de crew op, er worden onder tussen absurd veel foto's van ons gemaakt, paparazzi! Ze roepen ook vanalles maar we luisteren er niet naar. Als we de crew gevonden hebben gaan we naar een privé kamertje, daar zal de crew niet komen. Scooter regelt dat iedereen zijn koffers ingeladen heeft. En iedereen instapt, de techniek mensen eerst daarna de dansers en de rest en dan Justin en Alfredo. Justin draait zich naar me toe.

J:"i...i..i have to go. But when the tour is over i come back, for you!"

H:"justin, i Will Miss you!"

J:"i will miss you to!"

H:" i love you"

Hij lijkt helemaal stil er van te zijn en reageerde dan.

J:"i love you to"

Dan zoent hij mij. Waar zowat de halve crew bij is!

Hij geeft me een knuffel en loopt dan zonder zijn blik van mijn ogen af te halen het vliegtuig in. Zijn lippen zeggen een i love you, ik doe het zelfde. Er rolt een traan over mijn wang, maar ik lach. ik kan justin niet missen. Ik hou van hem! Het vliegtuig stijgt op ik zoek Justin's raampje, dat ik snel kan vinden. Ik kijk de heletijd naar dat ene raampje. Het vliegtuig vliegt weg. Ik blijv er naar kijken tot het helemaal verdwenen is, Charly geeft me een knuffel en neemt me terug naar haar auto. Ze verluisterd woorden als "hij komt wel weer terug" en "je kunt gaan skypen!"

Justin's Dream Girl  NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu