-23-

51 7 0
                                    

„Pane, ten příběh je o vás?“ Optal se nenápadně Scott a čekal na odpověď. „Ano, všechno co jsem vám vyprávěl bylo o mě, o tvém otci Jacku, dokonce i o Noahovi, který se nějakou záhadou dostal ven. Víš Jacku, spousta lidí nám nikdy nic neudělala, spíš nás přivítala s otevřenou náručí. Noah nikdy nebyl hodný člověk, ublížil hodně lidem, včetně mě. Kdyby nebyl zlý, možná bychom s ním vycházeli“ „Takže kdyby se choval dobře, vybral by sis jeho?“ ihned jsem se ho zeptal. Dost to tak vyznělo. „Tak to nemyslím. První a jediná možnost s kým jsem chtěl být byl Sebastian“, uculil se nad tím a nahrnuli se mu do očí slzy. „Mrzí mě, že tě nemůže vidět, ani tvoji sourozenci“. Utřel si slzy a já neváhal se objal ho.

Pár dní uteklo jako voda a příprava na korunovaci započala. Chtěl jsem tátovi udělat radost a zašel za jeho starým známým, který i mě pomohl.

„Zdravím“ „Ahoj Jacku, jak se ti daří?“ „Už je všechno v pohodě, chtěl bych vás pozvat na svou korunovaci“ „Budeš mít korunovaci? To je úžasné, moc rád přijdu, kdy to má být a kde?“ „Zítra ve 13:00 v místním lese, nedaleko odsud, ještě vám zašlu adresu. Prosím, přijďte dřív, chtěl bych, aby jste se s někým setkal“ „Děkuju ti za pozvání, budu tam ve 12“ „Dobře, tak zatím nashle“ „Měj se Jacku“. Vydal jsem se opět k Lucasovi domů a cestou přemýšlel, jak to teď všechno bude. Stojím před jeho domem a přemlouvám se, abych vešel. Zhluboka jsem se nadechl a vešel. Vejdu do chodby a podívám se do obýváku, ale tam jsem spatřil něco, na co nikdy nezapomenu. Lucas ležel na gauči, pravděpodobně nahý a přikrytý od pasu dolů tenkou šedivou dekou. Vedle něho ležela dívka, která vstala a zakrývala svou postavu tou samou dekou. „Co tu děláš?“ ihned po mě vyjela. To je ta holka, která tvrdí, že je jeho přítelkyně. „Promiň, že jsem vás vyrušil“. Okamžitě jsem odešel z toho domu a nehodlal se vrátit. Šel jsem za otcem a zůstal přes noc u něj na stromě. Ptal se mě, co se stalo, ale já mu nic říct nedokázal, ani když za mnou přišel Leon se Scottem. Ani oni ze mě nic nedostali.

Fénixův Měsíc: Chci volnostKde žijí příběhy. Začni objevovat