"Oğlumu mahvetmişler! Birisi ikizi olmasını bahane etmiş! Birisi sevgilisi! Birisi yakını! Kabul etmiyorum!" Omega kadın bağırıyorken yanındaki Alfa eşi sinirleniyordu. "Oğlun bir omegayı taciz etmiş! Çok konuşma sen ordan!"Bayan Bang, kocasını bile arkasını almış kadına nefret savuruyordu, Changbin ve Minhonun ailesi Changbin'in bu olaylarından dolayı alışkın gibiydi. Müdür derin bir nefes alıp elini masaya vurdu. "Lütfen yerlerinize oturur musunuz? Olayı onlardan dinleyelim."
Kadın sakinleşmemişti. "Önce seni dinlemek istiyorum Felix." Kafamı salladım, "bana bir kaç... soru sormaya başladı... durduk yere." Sesim ağlamaktan boğuktu. " neden... Chris'le sevgili olduğumu sordu... neden aradı, sonra... çok güzel olduğuma dair alttan imada bulundu..."
"Hah! Senin feromonlarından haberin yoktu sanırım! Beni cezbetmek için resmen deli gibi feromon salgılıyordun! Sürtük om-" yüzüne babası tarafından inen tokata bu sefer kadın bile bir şey dememişti, ben ise sinirden ağlamaya geçmiştim.
Bay Bang, Chris'le konuşmaya başlamıştı. changbin ve Minhonun ebeveynleri onlarla konuşuyordu. Bizim Alfa babamız, ameliyatı olduğu için gelmemişti. Minhoyu sakinleştirmek adına feromon salgılayan omega Bay Lee'yi görünce titrek bir nefes almaya engel olamamıştım.
Hyunjinle ikimiz herkes ebeveynleri ile konuşurken sadece oturuyorduk. Bana döndü Hyunjin, bu konuda çaresiz olmaktan nefret ediyordu. Ayağa kalkıp yüzümü yelledim, onu üzmek istemedim.
Omuzuma dokunulması ile Arkama döndüm. Bayan Bang, üzgünce bakıyordu, "neden sarılma ihtiyacın olduğunda bana gelmiyorsun? Omega sarılması her şeye bedeldir, bilirim." Kolumu tutarak sarıldı bana sıkıca, kendimi serbest bırakarak ağlamaya başladım. Bir kolunu belimden çekip açtı.
"Hyunjin... sende sarılsana." Yanımdaki sıcaklık arttığında Hyunjin'de sıkı sıkı sarılmıştı Bayan bang'a, aslında ihtiyacımız olan buydu değil mi? Bir kaç dakikanın ardından ayrıldığımızda Chris ve babasına yanımıza gelmişti.
Hyunjin Chris's baktı, Chris ona. En sonunda ellerini sıktılar ve resmi bir sarılma yapıp ayrdılar, alfalar neden bu kadar gururlu.
Changbinlerin aileside bang'larla konusmaya gelinde Chris kolumu tutarak toplantı odasından çıkarttı beni. Lavaboya gelip bir kabinin içine soktu. Kolları belimi bulup kaldırdı vücudumu, başını boynuma gömdü. "Korktun bugün benden?"
"Korkmadım..." bedenimi iyice bedenine yasladı, "korktun... feromonların acılaştı." Kollarımı boynuna sardım, "endişelendim... üçünüzde çok hırslıydınız." Kolları yerine elleri yer aldı belimde. "Dokunmak dışında bir şey yaptı mı?" "Hayır.."
Yere indirip yüzüme baktı biraz ardından koşma sesleri duyunca benden önce çıktı tuvaletten. Hyunjin kaçıyor, Changbin onu yakalamaya çalışıyor, Minho ise Changbini yakalamaya çalışıyordu.
"Ne demek dokundum lan!"
"Ya ben istedim diyorum ya abi!"
——————————————————————————
"Ne işime yarayacak bu diploma benim şimdi?" Hyunjin elinde evire çevire baktığı diplomaya gülerek karşılık verdim, istediğim üniversiteyi kazanmıştım, Chris'te başka bir üniversiteyi kazanmıştı.
Yaklaşık.... 6 aydır birlikte sayılırız. Hyunjin ve Minho, Lee ailesinin izni ile mühürlenmişlerdi, şuanlık ayrı eve çıkmayı düşünmüyorlar çünkü ben genel olarak Bang ailesinin evinde kalıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantist || Chanlix
FanficFelix, yanında oturan ve iri bedeni, ürkütücü boyu, aşırı kasları yüzünden sıraya bile zor sığan Okulda alfaların bile korktuğu Alfaya aşık olmuştu Chanlix #1 19.08.23 Minho #1 17.10.23