R|6

1K 100 45
                                    

lütfen medya ile okuyun. lovers rock
Lütfen oy ve yorum atar mısınız? 55 kişiyle bile 129. Olmuşuzzz, daha iyi yerlere gelebileceğimizi düşünüyorummm


Sanırım bir yerde uyumadan önce dağınık yattığımı Kendime hatırlatmam gerekiyor.

Chris'in koluna yattıktan sonra bir süre gözlerim kapalı kalmış ve hareket etmeden sadece sarılmıştım. Sarıldığım süre boyunca, burnuma tam kaynağından gelen okyanus kokusu tüm vücudumu sarmıştı.

Büyük ihtimal gece eve gittiğimde resmen türüm türüm Chris kokuyor olacaktım ve İkizimin bundan hoşlanacağını hiç düşünmüyorum.

İlk başta kendi feromonlarımı yaymadım ancak sonrasında o, kendisini rahat bırakıp istediği gibi feromon yayınca bende kendimi rahat bıraktım.

Çok geçmedi, chris hareketlenip kolunu başımın altından çekip üst vücudunu kaldırdı. Ne yaptığına bakmak için bende gözlerimi açtım. Başının altındaki yastığı çekip önce Başımın altına getirdi. Sonra ise "belini kaldır."

Diyerek bekledi. Belimden itibarımı kaldırdım ve ne yapacağına baktım. Daha demin yattığım sol kolunu belimin altına koydu ve bana doğru yan dönerek uzandı, sonrasında ise beni belimden itekleyerek göğsüne çekti ve çenesini kafama koydu.

Bu Chris'in bana attığı ilk yaklaşım adımıydı.

Tüm bunlar olurken uyumadan hemen önce düşünmeye başladım. Ve düşündükçe şunları fark ettim. Chris okula geldiğinden beri aslında gerçekten onu merak ediyordum.

Cüssesini, boyunu, kendisini, Chris nasıl biriydi? Hep bunları merak etmiştim ancak Cevap bulamamıştım, çünkü o kimseye yakın değildi.
Şuan da hissettiğim duygulara aşk diyemezdim, ancak hoşlantı, sempati duymak diyebilirdim.

Çünkü aşk, sonsuz bir şekilde güvenmek, belkide herşeyini paylaşabilmek, belkide onsuz yapamayacağını hissetmekti. Benim bunları hissetmek için biraz zamana ihtiyacım vardı.

Anlattığım, yaptığım şeylere kadar gerçekten ama gerçekten bir şey yok. Kalp atışlarımın hızlanması, sarılmamız, belkide yoğun kokularımızdan ötürü feromonlarımızın birbirmize bulaşması ihiçbirşeydi.

Saçlarımın arkaya doğru biraz sertçe ve hafif acıtarak okşandığını hissettiğimde beynim yavaş yavaş ayılmaya gözlerim açılmaya başlamıştı.

Gözlerim hızlı açılmıştı çünkü hava kararıktı. Etrafıma bakıp nerede olduğumu kontrol ettim istemsizce. En son Chris'e sarılarak uyumuştum ancak şuanda altımda sert bir tabaka vardı.

SERT BİR TABAKA!

Biraz daha etrafı incelediğimde Chris'in üzerinde bacaklarım iki yana açık kollarımında onlardan geri kalmadığı şekilde uyuyordum.

"Lix, hadi uyan. Yemek yiyeceğiz... annem biraz daha geç gidecek olursak üzülebilir." Kafamı salladım ancak hareket etmedim, şuanda utanmamın haddi hesabı yoktu. "Neden kalkmıyorsun peki."

Ellerimi yatağa dayayıp kafamı kaldırdım yüzünü görmek için, başını hafif aşağıya eğmiş bana bakıyordu. "Utanıyorum bu hale geldiğimiz için."

Gerçekten ama sessiz olarak kıkırdadı ve kendi kenarda duran ellerini koltuk altıma doğru yerleştirip beni yüzüne doğru eşitledi. Şuanda ayaklarım onun dizlerinin 1 parmak üzerindeydi.

"Bir anda dudağıma yapışan birisi mi söylüyor bunu?" Yanaklarım cayır cuyur yanarken yüzüme küçük bir bakış attı ve ardından koltuk altımdan tekrarsan sıkıca tutarak buram buram kendisi kokan yatağa bırakıp ayaklandı.

Romantist || ChanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin