Kapım tıklatılınca uyandım. "Jisungiee! Orda daha ne kadar kalmayı düşünüyorsun. Bak dünden beri ordasın ve bişey de yemedin. Çık gözünü seveyim yaa." Ufak bir kıkırdamayla kapıyı açtım. Açar açmaz da bana sarılmıştı. "Senin için ne kadar endişelendim haberin var mı? Bi daha kitleme kendini."
"Neden kitlemeyim? Her böyle davrandığın zaman kendimi kitlerim ona göre."
"Sana bakınca kolay mı sanıyorsun? Kendimi durduramıyorum işte, olmuyor."
"Olsun o zaman. Ben seni normal biri olarak görüyorum ve öyle de kalmasını istiyorum."
"Anladım.."
Minho sessiz bi şekilde kollarını çekti ve spor salonuna geri döndü. Bende arkasından girdim. "Bari aç kalma. Bak dün yememek için ısrar ettiğin ve bugünkü atıştırmalıklar burda." Eliyle gösterdiği yere baktım. Bi dakika. Bir günde bu kadar atıştırmalık gelemezdi ki. Üstelik herşeyden ikişe-. Kendi de yememişti. "Sen niye yemedin?" Yanımda ama başı eğikti. "Sen yemek istemeyince benimde yiyesim gelmedi. Ama sen yersen bende yerim." Kafasını kaldırıp bana baktı. Gözleriyle bana lütfen ye diyordu. Daha fazla uzatmayıp bir tane sandiviç aldığımda o da yüzünde bir gülümseme ile önündeki sandiviçi aldı. İkimiz de yere çömüp sandiviçlerimizi yedik. "Ne yapıcaz biz yaaa. Yapacak bişey yok."
"Jisung? Topların şu odada olması lazım. Voleybol oynar mısın?"
"Aklıma gelmemişti. Hadi oynayalım."
"Ben topu alıp geleyim, bekle."
İlerdeki odadan bir voleybol topu ile çıkınca gözlerimiz buluştu. Bana sırtıp topu bana doğru attı. İkimiz de bir köşeye geçince karşılıklı kapışmamız başlamıştı.
16 - 8 kaybedince yorgunluktan olduğum yere çöktüm. "Nesin sen ya. Eğer 1 dakika donma anlaşmasını yapmasaydık o sekiz sayıyı da alamıcaktım." Voleybolda aslında iyiydim. Küçüklüğümden beri oynardım. Ama bu önümdeki hayvan yüzünden dımdızlak kalmıştım şimdi. "Küçüklüğümden beri oyun oynuyorum ve okulun voleybol takımındayım. Profesyonelim." Ağzım açık kalmış ona bakıyordum. "Wtf. Bende küçüklüğümden beri oynuyom ama senin kadar iyi değilim."
"Öğretebilirim istiyorsan."
"Yok kalsın."
"Bide bana garipsin diyorsun."
"Çünkü garipsin."
( Bölüm kısa oldu. Şuan gece ve uykudan geberiyorum. Yine de sizi bölümsüz bırakmak istemediğimden yazmaya çalıştım. Cuma günü daha uzun olacak.)
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spor Salonu | Minsung ~
Fanfic"ALLAH BELASINI VERSİN BU KAPININ LAN YEDİ SÜLALESİNİ-" " İKİ DAKKA BAĞIRMA LAN KİMSİN SEN?" "PEÇETE SOKUCUYUM OLDUMU LAN" "NE GÜZEL KONUŞUYORUZ BENDE JİSUNG ULAN" Herşey bu sakin cümlelerle başladı...