「Yeni Engel」

90 12 5
                                    

🩸

Boğazımı temizledim ve gülümsemeye çalıştım. Konuyu değiştirmenin doğru olacağını düşündüm.

"Ah, ne zaman geldin? İçecekler harika görünüyor. Gel de otur." dedim yanımda yer açarak.

Benim aksime Budo çok rahattı. Onun rahatlığı yüzünden başıma bela almak istemiyordum. Onunla bu konuyu konuşacaktım ama şimdi olmazdı.

Senpai yanıma oturdu fakat Budo'ya bakışlarını sürdürüyordu. İkisi de birbirilerine adeta öldürecekmiş gibi bakarken boğazımı temizledim ve dikkatlerini üzerime çektim.

"Of, hava çok sıcak oldu. İçeceklerden sonra yeniden havuza girelim."

"Elbette, sevgilim. İzin ver de sana güneş kremi süreyim. Cildinin hasar görmesini istemem." dedi Taro üzerine basarak.

Ona sırtımı döndüm ve ellerinin sırtıma dokunmasına izin verdim. Yumuşak parmakları cildimde yol alırken kızardığımı hissettim.

Birden Budo ayaklandı.

"Ben havuza erken giriyorum. İçeceklerinizi içtikten sonra gelirsiniz." dedi ve havuza atladı. Bu hareketine hiç anlam verememiştim.

"Seni rahatsız etmiyor değil mi?" dedi Taro merakla.

"Hayır Senpai, sorun yok. Sadece çok yanlış anlaşılabilecek bir anda geldin hepsi bu." dedim onu rahatlatarak.

"Seni rahatsız ederse bana seslen. Zaten senden fazla uzaklaşmam." dedi sırtımı kremlemeye devam ederken.

Kendimi huzurlu ve güvende hissediyordum fakat arabada yaşadığım olay Budo'ya daha farklı bir gözle bakmama sebep olmuştu. Ondan durduk yere çekinmeye başlamıştım ve anlam veremediğim bir heyecan hissetmiştim.

Yakında Raibaru ve Shima havuzdan çıkarak yanımıza geldiler.

"Burada keyif yapıyorsunuz demek! Biz de sizi merak ettik." dedi Raibaru, Senpai'min tam önüne otururken. Bu kız beni sinirlendirmeye başlamıştı.

"Raibaru iyi ki burayı ayarlamış, değil mi? Havuz ve yemekler harika!" dedi Shima her zamanki saflığıyla. Sanırım aralarından en çok onu seviyordum.

"Haklısın. Okul başlamadan önce bu tatil hepimize iyi gelecek." dedi Taro.

Göz ucuyla Raibaru'yu izliyordum ve hareketlerinin Senpai'min yanında değişmeye başladığını farketmek zor değildi. Özellikle karşısına geçip vücudunu göstermeye çalışması, onun yanında şımarmaya başlaması hiç hoşuma gitmemeye başlamıştı.

Uzun zamandır hissetmediğim, okula ilk geldiğimde çatı katında hissettiğim bir duyguyu yeniden içimde hissettim.

Öfke.

Önceden de tanışıyorlardı. Hem de yakınlardı. Artık Osana ortadan kalktığında ondan hoşlanabileceğini düşünmüş olabilirdi. Elimin altındaki havluyu sıktım. Onu suda boğmadan buradan dönmeyecektim.

Akşam Saati

Hepimiz nihayet odalarımıza ayrılıp duş almıştık. Duştan çıkıp Senpai'm ve kendim için birer kahve yaptım ve balkona oturduk.

Her ne kadar Senpai'mle olduğum için mutlu olsam da aklımda Raibaru'yu nasıl ortadan kaldıracağım vardı. Bu kız benim için açık bir tehditti ve hiçbir riski göze alamazdım.

"Bu gece biraz sessizsin. İyi misin sevgilim?" dedi kahveyi bırakarak ve elimi tutarak.

"Ah, sadece dalmışım. Gecenin ne kadar güzel olduğunu düşünüyorum. Seninle birlikte olmayı seviyorum." dedim ve çekinerekte olsa onu öptüm.

➸ 𝐊𝐀𝐘𝐈𝐏 || 𝐀𝐘𝐀𝐍𝐃𝐎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin