🌸
✎ Sabah Vakti
Gece doğru düzgün uyuyamamıştım. Hem yaşanan gelişmelerden, alışık olmadığım bir yerde yatmaktan ve Budo ile aramızdaki yanlış anlaşılmalardan olmalıydı. Yinede kendimi uykusuz hissetmiyordum. Sabahladığım tek gece değildi.
Odadan çıktım ve Budo'yu aramaya başladım. Evde yok gibiydi. Ne yapacağımı bilmiyordum. Salona oturdum ve duvarı izlemeye başladım. Kısa süre sonra zil çaldı ve kapıyı açtığımda yabancı bir yüz ile karşılaştım.
"Pardon? Budo eve yeni birini mi getirdi yine?" dedi son cümlesini kendine sorar gibi.
Bir kızdı ve fazla güzeldi. Uzun saçları ve vücut hatlarını belli eden bir elbisesi vardı.
"Bu çocuktan bıktım." dedi ve yanımdan geçip içeri girdi. Şaşkınlıkla ona bakıyordum ve peşinden gittim.
"Merhaba?" dedim çekingen bir ses ile.
"Merhaba tatlım. Ne zamandır buradasın sen?" dedi poşettekileri boşaltırken. Bu duruma bu kadar hızlı alışmasına şaşırmıştım.
"Dün geldim ve evden çıkacaktım ama Budo ortalıklarda yok. Siz kimsiniz?" dedim.
"Bu şerefsiz seni kullanıp atmış ha? Onu boşver, gelince haddini bildireceğim ona. Kendimi tanıtmayı unuttum değil mi? Ben ablası olurum. Ya sen?" dedi sevecen bir gülümsemeyle.
"Ben Ayano Aishi. Ama aramızdaki zannettiğiniz gibi bir şey değil emin olun. Sadece olaylar öyle gelişti." dedim telaşla.
"O olayları bilirim canım merak etme. Hemen arıyorum." dedi ve telefonundan Budo olduğunu anladığım bir numara çevirdi. Telefon nihayet açıldığında resmen canavara dönüşmüştü.
"Hey, seni pislik. Nerelere kayboldun yine ha?! Sevgilini öylece bıraktın ve şimdi kurtulmaya çalışıyorsun değil mi? DERHAL eve geliyorsun, o kadar." dedi ve Budo'nun cevap vermesini dahi beklemeden telefonu kapattı. Aniden eski haline geri döndü ve gülümsedi.
"Biz sevgili değiliz gerçekten. Öyle demeyin." dedim.
Kısa bir süre sonra ikimize de japon çayı hazırladı ve salona oturduk.
"Budo'nun yeni biriyle takıldığını görmek güzel. Uzun bir zamandır kimseyi getirmemişti. Yeniden hayata karışması beni sevindiriyor." dedi.
"Eminim beni de getirmezdi. Sadece dün eve gidemeyecek bir durumdaydım ve buna mecbur kaldı." dedim.
Alayla güldü.
"O hiçbir şeye kendini zorunlu hissetmez Ayano. İstemeseydi getirmeyeceğine garanti verebilirim."
"Neden uzun zamandır kimseyi getirmiyor?" dedim.
"Bir kız vardı adı da şey.. Ah.. Unutmuşum. Ondan sonra getirdiği ilk kızsın." dedi ve göz kırptı.
"Bahsettiğiniz kız Raibaru olabilir mi acaba?" dedim.
"Tam üzerine bastın! Demek tanışıyorsunuz."
Tam detayları soracakken -neden merak ediyorum bilmiyorum- kapı hızla açıldı. İçeri Budo girdi ve afallamış bir şekilde bize bakıyordu.
"Sen niye geldin?" dedi ablasına bize doğru yaklaşırken.
"Sana da merhaba. Terkettiğin sevgilin ile muhabbet ediyoruz." dedi ablası.
"Kes şunu. Hani gelmeyecektin? Ayano-Chan, sana bir şey söyledi mi?" dedi.
Neden bu kadar endişelendiğini anlamıyordum. Ablasını gördüğüne sevinmesi gerekirken resmen hesap soruyordu.
"Hayır tabiki. Henüz yeni tanıştık sayılır. Neler oluyor Budo?" dedim ona meraklı bakışlarımı gönderirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➸ 𝐊𝐀𝐘𝐈𝐏 || 𝐀𝐘𝐀𝐍𝐃𝐎
Fanfic"𝐏𝐞𝐤𝐢 𝐛𝐞𝐧 𝐨𝐧𝐚 𝐠𝐮𝐯𝐞𝐧𝐦𝐞𝐲𝐢 𝐦𝐢 𝐬𝐞𝐜𝐞𝐜𝐞𝐤𝐭𝐢𝐦 𝐲𝐨𝐤𝐬𝐚 𝐠𝐮𝐯𝐞𝐧𝐦𝐞𝐦𝐞𝐲𝐢 𝐦𝐢?" Doğumundan itibaren içinde tek bir duygu kırıntısı barındırmamış bir kız, Ayano Aishi... Lise ikinci sınıfa geçmesiyle birlikte kendini bi...