3." Sevgisini bağıra çağıra anlatmıyor diye, sevgisiz diyemezsiniz kimseye."
- William Shakespare
Umut Çıkmazı🍀
Flashback
2019, Sare Sarıca" Yine sen kazandın, Hakan. Tebrik ederim." Dediğinde Doruk Hakan keyifle sırıtıyordu.
Bu gün Hakan'ın farklı yüzüyle karşılaşmıştım. Biri kumarda gerçek yüzünü gösteriyor, derlerdi hep bana.
Cidden öyleymiş. İnsan sinirlendiğinde, hırs yaptığında gerçek yüzü gözükürdü.
Gözüküyordu, bunu kendi gözlerimle inanmıştım.
" Kaybedeceğin yarışlara girmemeni kaç kere söyleyeceğim sana, Karal." Dedi Hakan, hâlâ sırıtıyordu. " Merak etme paranı misli, misli vereceğim." Daha sonra yanındaki adama, yani bana durmadan bakan kişiye döndü.
Kumral saçlı çocuk. " Unutturmadan atalım Hakan'ın hesabına." Deyip önüne dönmüştü. Daha sonra kalktı, kumral çocuk Karal'a bir bakış atıp çıktı mekandan.
Son kez bakmıştım, arkasından. Kim olduğunu merak ediyordum. Bunu kesinlikle Lara'ya sormam gerekiyordu.
" Eee, sıradaki eli senle mi oynarız Lara?" Diye sormuştu keyifle arkasına yaslanıp, Lara'ya dönerek.
Daha demin kaybeden o değil miydi? Peki neden böyle keyifliydi?
" Oynamaz dedim ya Karal," Dedi Hakan hafifçe çıkan sert sesiyle. " Ama olmuyor Hakan ben sevgiline soruyorum. Sana değil, onun adına cevap verme."
Hakan masadaki elini yumruk yaptığında, kendini zor tutuğunu anlamıştım. "Yeter Karal bu gece, git artık." Kaşlarını indirip kaldırmıştı.
" Yok, bir el daha oynamak istiyorum. Ya Lara'yla ya da..." Dedi bana dönerek, " Seninle Sare." Yutkundum dalga geçiyordu değil mi, ben oyunu bile bilmiyordum.
" Onlar rakip değil Karal. Bir kere yenildin, ve kalk git. Sare daha oynamayı bilmiyor bile."
Ne Lara konuşuyordu, ne de ben. Sanki burada Hakan elimiz, kolumuz, ağzımız olmuştu.
" Tamam, sevgilini koruyor olabilirsin. Ama Sare'ye karışamazsın." Dediğinde bana dönmüştü." O benim kardeşim gibi demedim mi Karal sana, onunla oynamayacaksın."
" Ona soralım, oynamak istiyor musun Sare? " Bakışlarım ister istemez Lara'ya dönmüştü. Kaşlarını hayır anlamında indirip, kaldırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Çıkmazı|
أدب المراهقينUmut Çıkmazı 🍀 " Yaşamdan kaçarak huzur bulamazsın." - Virginia Woolf (...) "Gerçek mutluluk, ruhumuzun huzurunu bulduğumuzda gelir." -Unknown 🍀 Tam beş yıl önce kumarhanede bir tefeciye borçlanan Sare Sarıca. Bir milyonluk borcunu beş yıl içe...