7. Bölüm: Hissizlik Oyunu

13 1 0
                                    

İyi okumalar :)

7.


Umut Çıkmazı 🍀

" Hislik,Sanki uzun bir yolculuğa çıktım,Ve ben yanıma hiç bir şey almadım,Sanki mühim bir işim varmış da,Ben onu yapmayı unutmuşum gibi,Eksikliğini fazlasıyla hissedebiliyorum,Sanki farkında olmadan bir şeylerveda ettim,İçimde beni endişelendiren...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Hislik,
Sanki uzun bir yolculuğa çıktım,
Ve ben yanıma hiç bir şey almadım,
Sanki mühim bir işim varmış da,
Ben onu yapmayı unutmuşum gibi,
Eksikliğini fazlasıyla hissedebiliyorum,
Sanki farkında olmadan bir şeyler
veda ettim,
İçimde beni endişelendiren bir
burukluk var,
Rahatsız eden kocaman boşluk var,
Bilmiyorum belki gelip geçici bir şeydir,
Ya da ben bu aralar fazla duygusalım,
Anlıyamıyorum."

🍀

Yalanla başlayan oyun...Yalanla devam edecek Sare.

Hissedebiliyor musun, sana oynanan oyunları. Güvendiğin kişilere göz at.

Korkuyla gözlerimi araladım." Sakin ol sadece bir kabus." Diye fısıldadım kendi kendime.

Bu tür kabusları hastanedeyken de görmüştüm. Fakat üstünde durmamıştım. Derin nefesler alarak, doğruldum.

Loş odada gezdirdim gözlerimi, Lara tam yanımda uyuyordu. Komodinimin üstünde olan telefonumu alıp, saatte baktım.

Dörde geliyordu. Üstümdeki pikeyi, kaldırdım. Yavaş olmaya çalışarak, yataktan kalktım.

Telefonumu da alıp, balkon kapısını aralayarak dışarı çıktım.

Kalbim sıkışmıştı, sakin bir derin nefes alıp, verdim.

Yine köşede duran salıncağıma oturdum. Gökyüzüne baktım öylece. Dolunay vardı bu gece, yıldızlar tek tüktü.

Rüyamda gördüğüm şeyi düşündüm, tersi mi çıkardı bilmiyorum ama ciddiye almıştım. Bir şeyler olacağına emindim.

" Şu küçük dünya ya tekrar tekrar sığamıyorum..." Diye mırıldandım. Telefonuma kaydı gözlerim, öylece boş ekrana baktım.

" Yaşamdan kaçarak, huzuru bulamazsın." Sözcükleri döküldü dudaklarımdan. " Belki de huzur, koşmadan sakince yaşamaktı."

Elimi dağınık olan saçlarıma geçirdim, iyice karıştırdım." Off..."

" Kuşum uyku mu tutmadı, yoksa ağrın mı var?" Kapıyı aralayıp, bana seslenen Lara'ya döndüm." Yok bir sıkıntı, hava almak için çıktım." Dediğimde kafasını sallayıp, yanımdaki armut koltuğa oturdu.

" İçini huzursuz eden bir şey mi var, Sare?" Kafamı salladım," Gördüğüm rüyalar, huzursuz ediyor Lara."

" Ne gibi rüyalar." Diye sorduğunda iyice ona doğru döndüm." Hastanede de görmüştüm. Durmadan güvendiğim kişilere iyi bakmamı, her şeyin bir yalandan ibaret olduğunu söyleyen bir ses var." Dediğimde Lara'nın kaşları çatılmıştı.

Umut Çıkmazı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin