~ Seni o gökyüzüne ben koydum Cem Yenel~8.
Umut Çıkmazı
🍀
Sare Sarıca'nın anlatmasıyla;
Gün batıyor, güneş tüm ihtişamıyla yine ve yeniden bir günü bizim için batırıyor. Aya bırakıyordu, günü.
Gece, bir başka güzeldi. Bir başka etkisi vardı.
Öyleki yaz geceleri bir başka oluyordu tabi.
" Aral gelmiş kızım." Demişti odama giren Lara. Şaşkınlıkla kapının önünde kala kalmıştı. " Oha," Demişti kendini tutamayarak.
Ona gülüp, son kez kendime baktım. Dizimin çok ama çok yukarıda olan, ince askılı ve sırt dekoltesi olan kırmızı elbiseme.
Altına da, spor ayakkabımı giymiştim. Topuklu ayakkabı çok sevemiyordum. Beyaz kol çantamı alıp, saçımı arkama attırdım.
" Sen ne yaptın Sare?" Demişti hâlâ kapının önünde duran ve bana şaşkınlıkla bakan Lara. " Tek amacım Aral'ı sinir etmek." Dediğimde makyaj masamdan aldığım kırmızı ruju dudağıma sürüyordum.
Çantama attıp, parfümümü de sıktım. " Küplere binecek." Demişti Lara." Abartma, sende canım." Dedim, kapının orda olan Lara'nın yanından geçerek.
" Son kararın mı bak, siz partiye gidemezsiniz böyle. Kaza yaparsınız bak." Dedi Lara arkamdan. " Ne olursa olsun bu elbiseyle gidilecek." Demiştim inatla.
Merdivenden inip, salonda oturan annemle Aral'a baktım. " Kızım, Aral oğlum da seni bek- kızım?" Dedi annem bana dönerek.
" Neden herkes bu tepkiyi veriyor ki?" Diye sorduğumda her şey ortada gibiydi.
Her şey ama!
" Güzel olmuşsun, fazla iddialı olmuş hatta bi parti için." Dediğinde annem gözlerim bana donuk bir ifadeyle bakan Aral'a baktım." Olmuşum ama değil mi?" Dedim etrafımda dönerek.
Tek amacım, sırtımı göstermekti. Çaktırmayın;)
" Olmuşsun kızım," Demişti annem yanıma daha yeni gelen Lara'ya bakarak." Çıkalım mı Aral?" Diye sorduğumda Aral hâlâ istifini bozmuyordu.
" Aral?" Dedim bir kez daha." He, çıkalım." Demişti ayağa kalkarak. " Görüşürüz Gül teyze, dikkat edin kendinize." Dediğinde salondan çıkıp yanıma gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Çıkmazı|
Ficção AdolescenteUmut Çıkmazı 🍀 " Yaşamdan kaçarak huzur bulamazsın." - Virginia Woolf (...) "Gerçek mutluluk, ruhumuzun huzurunu bulduğumuzda gelir." -Unknown 🍀 Tam beş yıl önce kumarhanede bir tefeciye borçlanan Sare Sarıca. Bir milyonluk borcunu beş yıl içe...