9. Bölüm

4.6K 279 266
                                    

Kimse tanıtımdaki detayı fark etmemiş hahahahha. Bakalim ilk kim fark edecek. Ben spoi verdim gerisi sizin elinizide. Iyi okumalarrr.



***



Bana öyle bir bakıyordu ki sanki nefret ediyordu. Ben ona napmıştım ki. Ona hizmet etmekten ondan dayak yemekten başka ne yapmıştım ki? Kendimi iyi mi dövdürememiştim? Çok mu ses çıkartmıştım? Yemek yedim?

Bunların hiçbirinin cevabı yoktu. Tabi bunların cevabı olmadığı gibi benimde vücudumda izleri kalıyordu.

Yine beni dövüyorken bunları düşünüyordum. Aslında her zaman düşünüyordum.

Ondan normalde 8 yaşında kurtulmuştum. Serhat'tan sonra o aldı beni ve bana işkence etmeye başladı. Ona nedenini sorduğumda öyle olması gerektiğini söyledi.

Beni tekrar bulmuştu ve şimdi daha beter yapıyordu. Acaba ailem beni bilseydi de böyle olur muydu?

Onun kim olduğunu da biliyordum. Kenan Koran'ın adamı Ferit Yılmaz. Ve onun gönderdiğine eminim.



***


-Uğur Kartal-

"Durumu nasıl Çağatay" dedi Alpaslan.

Etrafta gizlerimi gezdirdiğimde herkesin nerdeyse ağladığını gördüm. Herkes için çok kıymetliydi anlaşılan. Gerçi bende nedenini bilmediğim bir şekilde çok endişelenmiştim. Kendimi kontrol etmem lazımdı.

"Hiçbir iğnenin kırılması mümkün değil. O yüzden çok endişelenecek birşey yok. Az kalsın damarını patlatabilirdi. Şuanda uyuyor kanamayı durdurduk. Diğer koluna serum taktık. Biraz dinlensin geçeriz yanına. "

Çağatay'ın bunu demesiyle herkes derin bir nefes verdi, ben dahil. Alpaslan'a dönmemle onun ağladığını gördüm. Böyle baya bir donduktan sonra yanına gittim ve kendime cevirdim.

"Oğlum ağlama. Bak iyi kardeşin. Seni böyle görürse daha kötü olur unutma. Senin yaralandığını duyduğunda böyle oldu. Onun için ağladığını duyarsa kıyamet kopar burada. Bak demedi deme." Dedim modunu yerine getirmeye çalışarak.

Onda bana baktı ve beni şaşırtarak beni kendine çekti ve erkekçe sarıldı. Kafasını omzuma koydu ve ağlamaya devam etti.

"Onun için o kadar endişeleniyorum ki Uğur. Anlatamam sana. Yıllar sonra buldum onu. Ona nasıl davranacağım bilmiyorum bile. Saçının teline zarar gelse dünyayı cehenneme çeviririm ama benim yüzümden burada olması canımı acıtıyor."

Çok haklıydı. Bir kız kardeş... kulağa garip geliyordu ama tatlı birşeydi. Hele ki size çok bağlıysa.

"Merak etme Alpaslan. Senin olmadığın yerde ben devredeyim artık. Ona birşey olmasına izin vermem. Senin canın benimde canımdır. Bunu unutma. Senin her zaman yanındayım."

Sırrın ÇıkışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin