🍀

328 21 5
                                    

İyi okumalar.

***


-Siyah Anka-

Bazı küçük korkular büyük sorunlar yaratır. Bu durumda genellikle yolun dönüşü olmaz çünkü yol yıkılmış olur ve ileriye bakmak gerekir. Ben Siyah Anka, herkesin korktuğu ve her şeyden her zaman haberi olan o kişiyim. Herkes benden korkak çünkü ellerinden bir şeyleri almamdan çok korkarlar. Hayat acımasızlıklarla dolu, o yüzden bu hayatta zaaflarınız veya kaybetmekten korkacak kadar birlerine değer vermemeniz gerekir. Ben bu hataya aslında çok gençken ve güçlü değilken düştüm. Hayat bana hiç bir zaman adaletli davranmadı, galiba hiç bir zaman da davranmayacak. Hayat belki de beni deniyordu ve ben bu denemelerin sonucunda hep birlerini öldürüyordum ve bu denemeler hiç bir zaman son bulmuyordu. Ama herkesin bir sınırı ve sabrı vardır ve ben bu sınırı ve sabrı çok küçükken kaybettim. Bana acımasız olmak öğretildi ve ben öyle büyüdüm. Elbet bir gün yakalanacağım, dünyadaki benden daha iyi olanlar bile bir zaman sonra açık verip yakalanıyor ve bende artık yavaştan açım veriyordum. Bunu durdurabilirdim ancak hayatımda kayda değer birileri yok. Ailen var diyebilirsiniz, evet var ama onları asla zaafım veya zayıflığım yapmayacağım. Çünkü ben tanınan bir seri katilim ve bu hataya düşemem. Artık olması gerekeni yapma zamanı geldi. Kimse beni durduramaz özellikle de yanıma birilerini aldıktan sonra. Ben kaçınılmazım, ben ölüm makinesiyim, ben herkesin korkulu rüyasıyım, ben Siyah Anka'yım ve kimse beni durduramaz. Bundan sonra kim beni durdurmak isterse onu önümden çekeceğim. Bunca zaman merhamet gösterdiğim insanlar bana yalvaracaklar. Çünkü artık kimseye merhamet etmeyi düşünmüyorum, kimsenin beni düşünmediği gibi. Herkes benim için bitti. Ben her zaman tek başımaydım ve bundan sonra da tek başıma olacağım.

Kendinize dikkat edin, çünkü bundan sonra Siyah Anka size acımayacak.





***




Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!

Uzun bir aradan sonra merhaba. Nasılsınız?

Bundan sonra zaman buldukça bölüm atacağım.

100 bin olduğumuz için önce bu özel bölümü atmak istedim.

Umarım daha çok büyürüz.

Sormak istediğin sorular varsa burdan sorabilirsiniz.

Seviliyorsunuzzzz🎀🎀❤️‍🩹❤️‍🩹

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sırrın ÇıkışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin