11. Bölüm

4.3K 299 134
                                    

Iyi okumalarrrr.



***



"ELLEME BENI! PIS SAPIK!" Diyerek adamın altında çırpınıyordu genç kız. Daha 15 yaşındaydı. 40 yaşında bir adamla ilişki yaşamak üzereydi.

O abiye söz verdiğinden beri kimse ona dokunamamıştı. Ancak şu ana kadar.

Kenan itinin adamı olan Ferit itiydi. Genç kıza göz koyduğunu biliyorduk ama daha 15 yaşındaki bir kıza böyle birşey yapacağını kimse bilmiyordu.

Genç kız hala tepinirken belinde duran dolu şarjörlü bir silah gördü. Hâlâ tepinirken etrafa baktı. 7 koruma vardı. Hepsinin arkası dönüktü. Silahta büyük ihtimalle susturucu vardı.

Daha fazla düşünme şansı yoktu. Genç kız bunca yıl kendini geliştirdiği için böyle şeyleri çok iyi biliyordu.

Hızla silahı aldı ve gözünü kırpmadan hem kalbinden hem de kafasından sıktı. Ardından onu üstünden itti. Adamların dikkatini çekmiş olacak ki birkaçı o tarafa döndü. Onlara da sıkarken diğerleri de kızın üstüne geliyordu.

Genç kız etik bir şekilde üstüne gelen birkaç korumaya sıktı. Ardından ona silah doğrultmuş olan adamın eline bir tekme attı. Silah hızla düşerken genç ise adamın kafasından sıkmıştı. Silâhı yerden alıp geriye kalan bütün herkese ateş etmişti. Herkesten kurtulduğunu anladıktan sonra etrafa baktı.

Ilk defa birisini öldürmüştü. Daha doğrusu birilerini öldürmüştü. Elleri kandı. Ellerinden kanlar geçmiyordu. Kız korkuyla ellerini üstüne sildi. Geçmiyordu...

Kız delirmiş gibiydi. Elinden gelse ellerini kesecekti. En son onu kendisine getiren şey ise birinin seslenmesiydi.

"Bunların hepsini sen mi öldürdün?"

Genç kız ise yaşlı adama sadece kafa sallamakla yetinmişti. Yaşlı adam sırıtırken genç kız ise olanları anlamıyordu.

Fakat bundan sonra hayati asla normal olmayacaktı...





***





-Asila Yıldız-

"Eee şey abi. Şeyden tanıyoru-"

Diyemeden Kuzey abim ayağa kalktı. Ben korkuyla hızla ayağa kalkıp Alpaslan abimin yanına gittim. Kuzey abim ise şokla bana bakıyordu. Aynı zamanda üzgünlükle. Ona abi demem onu çok sevindirmişti ama ondan kaçmam onu çok üzmüş olmalıydı.

Sırrın ÇıkışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin