İyi okumalar.
***
"Ona haksızlık ediyorsun Asila." Diye sitem etti Ege. Ancak onu takmıyordum bile. Bende çok pişmandım ancak ben geri dönecek biri değildim. Bu inadım yüzünden kaybediyordum zaten değil mi?
"Çok konuşuyorsun Ege." Dedim ve ayağa kalktım. O da benim ardımdan ayaklanırken onu takmadan deponun çıkışına ilerledim.
"İlerde çok pişman olacaksın. Sende onu seviyorsun!" Dedi yüzüme gerçekleri çarpmak ister gibi. Çarpmıştı da ama bu seçimin geri dönüşü yoktu. O beni bulursa olabilirdik ancak gerçekten pes edecekse asla olamayacaktık.
"Artık seçim yapıldı Ege. Bunun bir önemi yok." Dedim. Bunun ardına Ege sesini çıkartmazken bende depodan ayrıldım.
Onu kaybetmiştim. Onu kendi ellerimle itmiştim. Pişman mıyım? Evet... Ancak artık bunun bir önemi yoktu. Önüme 2 seçenek sunulmuştu. 1. Bizi biz yapacak seçenekti ancak ben 2. Seçeneği seçmiştim ve bizi başlamadan bitirmiştim.
Hata yapmıştım. Belki de çok güzel şeyler yaşayabilirdik ama benim yüzümden olmamıştı. Şuanda ise tek dileğim beni bulması ve birbirimizin olmamızdı.
Umarım beni bulursun...
***
-Asila Yıldız-
Güneş'in yeni yeni doğmaya başladığı sıralar uyanmıştım. Genelde çoğu gece uyuyamazdım ancak dün aldığım yüksek doz alkol yüzünden çok rahat bir şekilde uyumuştum. Yatakta doğrulup kollarımı yana açarak esneme hareketleri yaptım. Seslice esnedikten sonra yavaşça yataktan kalktım.
Banyoya doğru ilerleyip rutin işlerimi halledip kısa ve soğuk bir duşa girdim. Çıktıktan sonra giyinme odama gidip bugün ne giysem diye düşünmeye başladım. Elbiselerin arasından bana göz kırpan elbiseyi alıp üstüme tuttum.
"İdeal." Diyerekten giyinmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırrın Çıkışı
Fiksi Umum^Hayattı büyük bir planla altüst olan ailesinden ayırılan bir kızın hikayesi.^ ❗Ilk kitabımdır❗