Bölüm 4

597 37 0
                                    


"Kız arkadaş edinmek için ünlü soylu ailelerden gelen yakışıklı genç efendilerin isimlerini ezberlemek şart mı?"

Zaten derin olan sesi bugün bariz bir şekilde ciddiydi.  Onunla sık sık şakalaşırdım, bundan hiç hoşlanmamış gibi görünse de, hiçbir zaman bu kadar hoş olmayan ve çirkin bir ifade göstermemişti.  Neden şimdi?

Dünyada neler oluyordu?  Mevcut atmosferi işgal eden negatif enerjiyi atmak istedim, bu yüzden her zamanki canlı sesimle cevap verdim.

"Elbette!  Bunun ne kadar önemli olduğu hakkında hiçbir fikriniz yok!  Kadınlar konuşurken empatiye ihtiyaç duyarlar, bu da özgürce tartışabilecekleri ortak ilgi alanları bulmaları gerektiği anlamına gelir ve bence 'erkekler' bunlardan biri.  Erkekler bir araya geldiklerinde kadınlardan bahsetmezler mi?  Aynı şey kadın toplantıları için de geçerli, erkekler, özellikle de tanınmış ailelerden gelecek vaat eden genç mirasçılar hakkındaki görüşlerini paylaşma konusunda tutkulu hale geliyorlar.  Bu nedenle ezberlemem doğal.”

"Hmm."

Sert konuşmanın pek bir etkisi yokmuş gibi görünüyordu.  Bunun yerine, Nezar sakince arkasına yaslandı, bir şeyler düşünüyormuş gibi görünüyordu.

İnce gözleri beni baştan aşağı tarıyor.  Sonra bakışları yüzümde oyalandı, belki de ağzımın kenarına veya kaşlarımın açısına daha yakından bakmak, hangi duyguyu taşıdığımı veya yalan söyleyip söylemediğimi görmek istiyordu.

Pekala, arkadaş edinmen gerekiyor ve ben senin nişanlın olduğum için öylece durup izleyemem.  Bugünkü özel antrenman partneriniz ben olacağım, bu yüzden şimdiye kadar ezberlediğiniz bir ismi söylemeniz yeterli."

Bu istenmeyen bir düşünceydi.

"Teşekkür ederim ama sorun değil."

"Söyle."

Bu utanç verici derecede kararlı bir istekti, bu yüzden ona aklımdan geçen bir isim verdim.

"Şey... Pancion Entera."

Daisy'den Pancion Entera'nın İmparatorluk Muhafızları'nın İkinci Tümeninden sorumlu kişi olduğunu duyduğumu hatırlıyorum.

Henüz yirmili yaşlarının ortalarındayken, kılıç ustalığında bir dahi olarak, İmparatorluk Şövalyeleri Yardımcısı Tümeni Komutanlığına yükseldi.  Sadece genç kızlar değil, hanımlar da onun gözlerini alamadıkları yetenekli bir bekar erkek olduğunu iddia ettiler.

Tabii ki onu hiç görmemiştim.

“Pansiyon Entera…”

Nezar bir an isimle kıvrandı, sonra bana sormaya devam etti.

"Leydi Katrina, Lord Pancion'un neresine aşıksınız?"

Yardım etmek istemedin, değil mi?

Bunun için Nezar'ın ses tonu biraz tuhaftı.  İmparatorluktaki hiçbir soylu leydi bu tür zorlayıcı bir tona alışık değildir.

Ve ona aşık mısın?  İlk etapta Pansion Entera'yı hiç görmemiştim.

Dondurucu soğuk gözleri şimdi beni ısıracakmış gibi keskindi.  Gerildim.

"Umm, ben ona aşık değilim."

Çok mu açık bir şekilde inkar ettim?  Telaşa kapıldım, mümkün olduğu kadar çok makul kelime uydurarak acilen ekledim.

"Ama çok iyi, anlatacağım..."

Yakışıklı mıydı?  Çok popüler olduğuna göre öyle olmalı.

"Yakışıklı, yetenekli bir şövalye ve görünüşü çok iyi inşa edilmiş..."

İşe yarayacağından emindim.  Ne de olsa o bir Şövalyeler Komutanıydı, bu özellikler ona da uygulanmış olmalı.

"Onu her gördüğümde yüzümün kızardığını hissediyorum.  Peki ya Lord Nezar, dikkatinizi çeken bir hanımefendi var mı?

Çay fincanını serçe parmağımla tutuyor, konuşurken hafifçe gülümsüyordum.  Düzgün bir hanımefendi gibi görünmek için her hareketine büyük bir dikkatle Nezar'la göz teması kurdum.

Bana verdiği rol oyununu çivilediğimi ona göstermek için elimden gelenin en iyisini yaptım.  Böylece söylediklerimden zerre kadar şüphesi kalmayacaktı.

Ama nedense Nezar sessiz kaldı.  Bir dakikadan daha kısa bir süre önce seğiren yüzü, sanki üzerine soğuk su dökülmüş gibi hareketsiz ve duygusuzdu.

Ben yanlış bir şey mi yaptım?  Sorunun ne olduğunu bilmiyordum ama kesinlikle bir şeyler ters gidiyordu.

O anda Nezar'ın bir şeyi tiksindirici bulduğu çok açıktı ama ne olduğunu çıkaramıyordum.  Onu bu kadar rahatsız eden neydi?  Ne kadar düşünürsem düşüneyim, rahatsızlığının kaynağını çözemedim, bu yüzden sessizce yanıtını bekledim.

Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordum.  Nezar, ancak tüm bastırılmış duygularını içeriyormuş gibi derin bir iç çektikten sonra konuştu.

Kate, sözlerinin sorumluluğunu almalısın.  Eminim böyle düşünen tek kişi ben değilimdir, değil mi?”

O ne demek istedi?  İçimde kötü bir his vardı.  Şu anda Nezar'ın söylediklerinin en ufak bir parçasını bile anlamadım.

Nezar sırtını kanepeye dayadı ve bir kez daha içini çekti.  Az önce fırından yeni çıkmış Castella gibi yumuşak ve tatlı olan sesi kısa sürede boğuklaştı.

“Yüksek mevkilerdeki insanlar, sahip oldukları hak ve yetkiler kadar sorumluluk taşırlar.  Benim Veliaht Prens olarak başka bir genç kızı değil de seni nişanlım olarak seçmem…”

Birden konuşmayı kesti.  Eliyle kısaca alnını ovuşturan Nezar'ın ifadesi bozulmuştu.  Sonra hemen bana döndü ve sordu.

"Bu sene kaç yaşındasın?  On altı?"

"On beş oldu."

"Hahh, çok genç.  On beş yaşında bir çocukla ne işim var benim…”

Bu üçüncü iç çekişiydi.  Yüzüne karşı "Ama benim aklım on beş değil, on yedi."

Kim duyarsa duysun kulağa normal gelmiyordu.

"Sen benim kaç yaşında olduğumu biliyor musun?"

“Elbette isterim!  Nezar, saymayı bile bilmeyen bir aptal olduğumu mu düşünüyorsun?  Bu yıl on dokuz yaşındasın.”

Tereddüt etmeden kendinden emin bir şekilde cevap verdiğimde Nezar tek kaşını kaldırdı.

Ufak bir değişiklikti ama kasvetli atmosfer biraz daha aydınlanmış gibiydi.  Bu sayede uzun süre sonra gergin olan sinirlerim ve nefes almam rahatladı.

Neden bütün gün nişanlımın önünde böyle sinmek zorundayım?

Çenemi sımsıkı kapadım ve içten içe haksızlıktan şikayet ettim.  Bu nedenle, bir insan önce birinden hoşlanırsa ve onu çok severse, sürekli ve inatla severse, kaybeden taraf olur.

Nezar'ı hayatıma sokan, kalbime ve aklıma musallat olan on iki yaşındaki Lockherd'ı yumruklamak istiyordum.

Bunların hepsi o ikinci sınıf pislik yüzündendi.  Nezar'ın kılıcı olacak kişi oydu, ben değil, bu yüzden bu şekilde itaatkâr olmam için hiçbir sebep yoktu!

“…tamam, aceleye gerek yok.”

Nezar bunu söyleyince hafifçe işaret etti.  Yaklaşmak istiyordu, bu yüzden hızlı adımlarla ilerledim ve yanındaki koltuğa oturdum.

~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~

Nişanlımın sevgilisini arıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin