Nişanlımın Sevgilisini Arıyorum – Bölüm 46
❇❇❇
Birdenbire kendime geldim. O sırada artık karanlık bir gecenin altında değil, bahçedeki lambaların yumuşak ışığıyla çevrili gül bahçesindeki bir banktaydım.
Nezar elimdeki cam kağıt ağırlığına boş boş bakarken hiçbir şey söylemedi. Dirseklerini dizlerine dayamıştı ve çenesini dayamış, düşünceli bir ifade sergiliyordu.
"Beklendiği gibi bilmediğim bir şey var değil mi?"
"B-ben-neden bahsettiğini bilmiyorum."
Hayatımda hiç bu kadar şiddetli başımı sallamamıştım. Ancak Nezar'ın gözlerindeki şüphe parıltısı, tüm ciddi mazeretlerime rağmen kaybolmadı.
"O halde çabuk cevap ver. Ne için bekliyorsun?"
Başım dertteydi. Aklım, sevinç ve mutlulukla coşan kalbimin aksine, akıl ve duyguya bölünmüş, birbirleriyle tam bir yüzleşmenin ortasındaydı. Böyle bir anda fazla heyecanlanmamam ve duygusallaşmamam gerektiğini bildiğimden sakince zihnimi temizledim ve yavaşça nefes verdim.
Bu kesinlikle resmi bir teklifti. Birbirimize nişanlandığımız imparator tarafından duyuruldu ve Veliaht Prens Nezar'ın evliliği, Süvari İmparatorluğu'nun uzun bir savaştan sonra yeniden canlanması sürecinde çok önemli bir faktördü. Bu nedenle, onun tek nişanlısı olduğum için Nezar'ın bana evlenme teklif etmesi çok doğal ve uygundu.
Ama teklifini kabul etmeyecektim. Nezar'ın bu sempatisi evlilikle sonuçlanıp sona ererse iki tarafın da kazanacağı bir şey kalmazdı. Nezar'ın kişiliği gereği metresi olsa bile bunu gizlice gözümden uzak tutardı. Sonuç olarak onun yokluğunu hissedip yalnızlığın acısına kapılıyordum. Lanet olsun, sadece hayal ederek bile gözlerimi yaşartan sefil bir gelecek.
Ne kadar düşünürsem düşüneyim, evlilik olmamalı!
Yine de onun tatlı teklifini geri çevirecek özgüvene sahip değildim.
"Bana düşünmem için zaman ver. İmparatoriçenin konumunu kaldırabileceğimden hâlâ emin değilim."
Bununla birlikte, cevabı biraz geciktirmekten başka seçeneğim yoktu. Ama Nezar homurdandı ve kulağımın arkasına sıkıştırılmış misk gülünü çıkardı.
"Ben kırsal kesimdeki küçük bir baron değilim... Ben Süvari İmparatorluğu'nun Veliaht Prensiyim ve benimle bir nişan yemini ettiğin sürece, evliliğin de bunu takip etmesi doğaldı. Bir evliliği sona erdirmenin yalnızca iki yolu vardır. Ezelot'un üç genç lordu beklenmedik bir kazada öldüler, ailenin tek varisi olarak seni bıraktılar ya da başka bir adamla el ele tutuşarak kaçtılar."
Salondan süzülen avizenin ışığında burnunun önünde sallanan misk yükselirken, Nezar'ın yüzüne gölge düşürüyor, güzel burnunu kapatıyordu.
"Ben hayattayken yabancı bir adamla el ele tutuşarak kaçmayacaksın, değil mi?"
"Tabii ki değil!"
"O halde bütün kardeşlerinizi birer birer öldürüp Ezelot İlçesini miras almayı mı planlıyorsunuz?"
"Mümkün değil!"
“O zaman yeterince kolay olmalı. Bunu sana önceden söylüyorum çünkü tekrar saçma sapan konuşmandan korkuyorum ama imparatoriçe olma kaderinde var."
Nişan elbette kolay iptal edilebilecek bir şey değildi ama evliliği bu kadar kararlı bir şekilde sürdüreceğini bilmiyordum. Artık bu gerçekleştiğine göre, gelecekteki yalnız halime yardım etmekten vazgeçip gerçekliğin tadını çıkarmam gerektiğini merak ettim. Eğer durum böyleyse, teklifi rahatlıkla kabul eder ve anlık tatlılığın tadını çıkarırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nişanlımın sevgilisini arıyorum
RomanceSüvari İmparatorluğu'nun veliaht prensi Nezar'la nişan prosedürüm sırasında, on yedi yaşında bir kız olarak geçmiş hayatımı hatırladım. Benden hoşlanmamasına veya nişan istememesine rağmen ağladım ve Nezar'a sarıldım. Daha sonraki yıllarımı onunla...