"Yine de Nezar'ı görmeyeceğim."
“Bu değil mi? O zaman neden gelmek istiyorsun?”
"Antrenman sahasında antrenmanını izlemek için. Papatya! Dışarı çıkmak için hazırlanmam gerekiyor, çok çabuk gelir misin?
"Antrenmanımı izlemek için mi?!"
Lockherd kollarını kavuşturup kaşlarını çatarken, Daisy uzaktan koşarken görülebiliyordu. Hizmetçinin kollarında yeni yıkanmış açık yeşil bir elbise vardı. Lockherd hemen gitmesi gerektiğini söylediği için, onun benim için seçtiği şeyi alıp hemen beni giydirmesini çok fazla umursamadan yapacaktım.
Kapıyı hafif açık bırakarak Daisy'yi hızla içeri aldım. Ona söyledim.
"Yine de beni alacaksın, değil mi?"
Çaresiz sesimle, boynunu ovuştururken yüzündeki gerginlik rahatladı. Yine de bana anlamaz bir bakış attı.
“Nerede olduğumu ya da ne yaptığımı umursamayan bir çocuktun. Neden aniden etrafa bakmakla ya da şimdi antrenmanımı izlemekle ilgilendin?
Konuşmasını bitirir bitirmez, düz dudakları şüphelerini ifade ederek sıkıca kapandı. Kapıdaki boşluk bir iplik teli gibi inceliyor ve daralıyordu. Muhtemelen fikrini değiştirip reddetmeden hemen kapatmalıyım.
"Birisiyle tanışmam gerekiyor. Her neyse, birazdan aşağıda olacağım, o yüzden tek başına gidip beni aşağıda bekleme.
Abim kapıyı çarpıp arkasını dönemeden kapının aralığını tekrar genişlettim. Kollarını kavuşturmuş kapıma dik dik bakan Lockherd'a son bir kez yalvardım.
"Lütfen benim için bekle!"
Neyse ki önce Lockherd kaleden ayrılmadı.
Endişeli kalbimle lobiye inerken geç kalacağımızdan endişelendim. Ama hiçbir şey söylemediğini görünce, bizi sorun çıkaracak kadar geciktirmemiş olabilirim.
Arabaya bindikten sonra bile Lockherd alnındaki kırışıklıklarla yüzüme bakıyordu. Fark etmemiş gibi yaptım ve bir şekilde ipucumu anlayacağını umarak gelişigüzel bir şekilde öksürdüm. Ama bunun gibi on seferden sonra yıpranıyordum ve pes etmekten başka çarem yoktu.
"Lockherd, lütfen bakmayı kes. Yüzümde bir delik bırakacaksın!”
Lockherd hiçbir şey söylemedi, kaleye döndüğünden beri ona beslediği şüpheci bakışı hâlâ koruyordu.
"Tanışman gereken kişi kim?"
“Sana söylesem bile onları tanıyacağın gibi… Ayrıca görüşmüyoruz. Sadece gizlice dolaşıyorum.
Cevabımla yüzü daha da buruştu. Eşlerinin gizli bir aşığı olduğunu keşfettiklerinde yüzleri böyleydi. Yakışıklı yüzünde şaşkınlık ve korku birikmişti.
“Bunu yapamazsın. Arabayı Ezellot'a döndürmemiz gerekecek."
Bunu kararlılıkla belirten Lockherd, sırtı hafif bir kavis çizerek ayağa kalktı ve arabacı diğer tarafta giderken duvara vurmak niyetindeydi. Dokunmasına fırsat vermeden hızla elini tuttum.
"Ah tamam. itiraf edeceğim Arabayı döndürme!... Sör Pancion Entera ile görüşmem gerekiyor.
Korktum, hedefimin adını açıklamak zorunda kaldım. Sinirimi kontrol edemeyerek Lockherd'ın elini kenara attım.
"Yardımcımla neden görüşmeniz gerekiyor?"
"Yalnızca yüzünü görmek istiyorum... Benim dışımda diğer tüm soylu leydiler Sir Pancion'un yüzünü biliyor."
"Bu bilgiyi ne için kullanacaksın? Bunu size habersiz göründüğünüz için söylüyorum ama Sir Pancion'un zaten bir sevgilisi var. Her şeyden önce, senden neredeyse on yaş büyük, bu yüzden bunu düşünme bile.
Nazik ağabeyim Lockherd, umursayamayacağım her ayrıntıyı bana verdi. Ancak son cümle biraz saçma geldi. İmparatorlukta, alt düzey soylu bir ailenin genç kızının, bazı durumlarda amcalarının yaşına daha yakın olan yaşlı bir adamla evlenmesi veya çocuksuz bir dulun ikinci karısı olması olağandı. Tabii benim gibi köklü bir ailenin en küçük kızı asla böyle bir duruma düşmezdi.
“Yüzünü bile bilmiyorum, nasıl böyle bir düşünceyi barındırabilirim? Seni rahatsız etmeyeceğim, o yüzden beni rahat bırak. Eğer arkadaş edinmek istiyorsam bunun bir yardımı olamaz.”
Lockherd çaresizce başını salladı ve pencereden dışarı baktı. Tam olarak ne anlama geldiğini anlamamışa benziyordu. Aksine, bu sefer ne tür bir kargaşaya neden olacağım konusunda daha endişeli görünüyordu.
İmparatorluk Sarayı'na vardıktan sonra oldukça uzun bir mesafe yürümek zorunda kaldım. Lockherd'ın arkasına saklandım ve bu süre boyunca her yöne bakarak yürüdüm. Nesar ile karşılaşırsam diye gardımı indiremezdim.
Lockherd'e bağlı kalmam tipik olarak yaşlı bir ağaca ağustos böceği gibi göründü. Ensesinde gözleri olmasıyla Eden'a benzeyen Lockherd, davranışlarımı fark etmiş gibi kolunu uzattı ve beni yana doğru çekti.
"Başlangıçta, gardiyanların programı, belirtilen tarihler dışında tamamen özeldi. Seni buraya getirmiş olmama rağmen, sana İmparatorluk Sarayını öylece gezdiremem..."
Lockherd, hafifçe içini çekerek beni eski moda şatoya götürdü. Burası neresiydi? Başka bir şato olsaydı orada insanların varlığını hissederdim. Ama nedense burası tek bir kişi olmadan boştu.
"Sabah eğitim zamanı, yani tüm şövalyeler eğitim alanında olmalı. Daha bugün, bugün liderden izin alacağım. Sör Pancion'u görmeye gelmiş gibi garip şeyler söyleme ve sözlerine dikkat et. Ne dediğimi anlıyor musun?"
"Yalan mı demek istiyorsun? Dert etmeyin. Bu benim uzmanlığım”
"Tsk, gösteriş."
~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nişanlımın sevgilisini arıyorum
RomansaSüvari İmparatorluğu'nun veliaht prensi Nezar'la nişan prosedürüm sırasında, on yedi yaşında bir kız olarak geçmiş hayatımı hatırladım. Benden hoşlanmamasına veya nişan istememesine rağmen ağladım ve Nezar'a sarıldım. Daha sonraki yıllarımı onunla...