Looking for My Fiancé’s lover – chapter 31 (spin-off 4)
Onun bembeyaz yüzüne şaşkınlıkla bakmaktan kendini alamadı ve Katrina kısık bir sesle dudaklarını ayırdı.
"Lockherd'ın arkadaşı olduğunu söylemiştin."
"Bu doğru."
"Ama neden beni ziyarete geliyorsun?"
Onu bu kadar sakin görünce, bölünmüş bir kişiliğe sahip olabileceğini düşündüğü noktaya kadar garip hissetti. Nezar'ın küfürlü bir dil duymaya ve hatta en kötü durumda yumruklanmaya hazır olduğu dünden farklı olarak.
"Lockherd'ın arkadaşı seni ziyarete gelemez mi?"
"Öyle değil ama... Lockherd ben hastayken beni asla ziyarete gelmez."
"Neden?"
"Ne zaman gelse sinirlenip onu kovdum."
"Onu nasıl kovdun?"
Bağır ya da omzunu ısır. Sonra Lockherd çığlık attı ve kaçtı. Sert bir şekilde ısırırsam, sonraki iki gün boyunca beni gördüğü her yerde dik dik bakar ya da kaşlarını çatardı. Böyle kaşlarını çatmaya devam etse bile, zaten başka ne yapabilirdim? Ona zorla beni ziyarete gelmesini, bu kadar nahoş olmasını kim söyledi?!"
Lockherd ve en küçüğü arasında dört yaş vardı, yani Katrina şimdi sekiz yaşında olmalıydı. Nasıl bakarsa baksın, Katrina son derece düşmancaydı ve bu sekiz yaş için uygun değildi. Lockherd'ı dinlediğinde, adam onu kendine göre önemsiyor gibiydi ama Katrina hiç de öyle düşünmüyordu.
Birbirleriyle bu kadar seyrek mi konuşuyorlardı? Hayır, tam olarak, ikisi arasında hiçbir etkileşim yok gibiydi.
"Lockherd'dan bu kadar mı nefret ediyorsun?"
"Evet. Oh hayır."
"Yani evet mi hayır mı?"
"Sevmemenin tam olarak ne olduğunu bilmiyorum. 'Nefret', gözleriniz buluştuğunda yüzünüzün buruşması anlamına mı geliyor?
Şimdi sakin olması güzel ama nedense iyi iletişim kurabildiğini hissetmiyordu. Lockherd'a benzer şekilde, söylemek istediği her şeyi söyledi. Nezar, bakışlarını Katrina'nın dalgalı platin sarısı saçlarına dikti. Çok geçmeden, bir çocuğa davranması gerektiği gibi sakince cevap verdi.
"Bu fikre nereden kapıldın?"
“Hmm…Bütün hizmetçiler ve hizmetçiler böyledir. Tanya, Jason, Bayan Morcada ve…”
Nezar bir anda konunun Katrina için pek hoş olmayacağını anladı. Başka bir şey söylemesi gerekiyordu. Katrina'nın çıldırmaktan dağılmış olan saçlarını düzeltti. Nedense Ezaret'i düşünmeden edemiyordu.
“Sonunda o kadar çok istediğin oyuncak ayının yakılmasından vazgeçmek zorunda kaldın. Bakımını bile düzgün yaptın mı? Onu dün geride bıraktın.”
"Oyuncak ayı?"
Katrina'nın yüzü bir an için sıkıntılı görünüyor. Çok geçmeden başını hafifçe salladı.
Ah, o mu? Önemli değil. Sadece dikkat çekmeye çalışıyordum. Bak, bunu görüyor musun?”
Katrina eteğini ters çevirdi ve ona baldırlarını gösterdi. Nezar, Katrina'nın sözlerine pek düşünmeden baktı.
Naif olmak şöyle dursun, dikkat çekmek için bir hareket olduğunu düşünmek çok kurnaz değil miydi?
Ancak Katrina'nın kırmızı, şiş baldırlarını gördüğü anda bu düşünce iz bırakmadan uçup gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nişanlımın sevgilisini arıyorum
RomanceSüvari İmparatorluğu'nun veliaht prensi Nezar'la nişan prosedürüm sırasında, on yedi yaşında bir kız olarak geçmiş hayatımı hatırladım. Benden hoşlanmamasına veya nişan istememesine rağmen ağladım ve Nezar'a sarıldım. Daha sonraki yıllarımı onunla...