Bölüm 22

349 25 1
                                    

Looking For My Fiancé’s Lover – chapter 22





Ezellot'a döndüğümden beri yaklaşık 15 dakika geçmişti.  Arabaya geri döndüğümde, zihnim tayfunlu bir çayır gibiydi.

Gururumu kaybetmeyi göze alıp Lockherd'dan bana bir iyilik yapmasını isteseydim, Pancion'a Caron'un mücadelesini onun aracılığıyla anlatabilirdim.  Caron'un duygularını biraz incitse de, durumunun karanlıkta kalmasını istediği için.  Bu nedenle, bunun yapılacak doğru şey olup olmadığından emin değildim.

Caron gönüllü olarak çenesini kapalı tutmayı seçti.  Yani yakın bile olmadığım bir başkasının işine müdahale ediyor olabilirim, ne eksik ne fazla.

Ah, artık bilmiyorum!

Meraklı olup olmamanın ne önemi var?  Olsam bile, Caron'un yaşadığı yerde davetsiz misafir muamelesi görmesi dayanılmazdı.

"Önce buraya gel."

Ayağa kalktım ve Rick'in kolunu tuttum ama Rick kıpırdamadı, yüzünde sinirli bir ifade belirdi.

"Sen deli misin?  O Caron'un ya da adı her ne ise onun önünde ne yapmamı istersin?"

"Bir şey yapman gerektiğini söylemiyorum.  Lütfen Caron'la kal ki ben Lockherd'a gidip onunla konuşurken o sıkılmasın.  Bunu yapabilir misin lütfen?  Yine de fazla bir şey değil mi?”

"Ben ne yapabilirim ki?  Oraya gidip çabucak geri dönmeyecek misin?”

Kollarını çılgınca sallayarak Rick'in vücuduna daha sıkı sarıldım.

"Sana sonra bir iyilik yapacağım.  Gerçekten mi!  Açıkçası!  Yemin ederim, tamam mı?

“Günler geçtikçe bu daha da çılgınlaşıyor…”

(Tıklamak).

O sırada kapının hafifçe açıldığını duydum.  Birisi sadece benim ve Rick'in olduğu çalışma odasına girdi.

"Leydi Katrina?"

Bu sesin sahibini tanıyordum.  Oturma odasında çay içerken beklemesi gereken kişi Caron'du.  Kısa süre sonra uzun gümüş saçlı güzel kız, dar adımlarıyla, çok dikkatli hareketlerle içeri girdi.

"Ah, demek buradasın.  Bir süre bekledim ve sen gelmedin, ben de bir terslik mi var diye merak ettim…”

Caron gözleri büyürken sözlerini bitiremedi.  Bakışları Rick'e dönüktü, ben de kalkıp Rick'i tanıştırdım.

"Bu-, bu benim üçüncü kardeşim, Rick Ezellot.  Daha önce bahçede bahsettiğim ismi hatırlıyor olmalısın, değil mi?”

Yandan küçük bir iç çekiş duyuldu.

Üzgünüm ama zaten oldu, Rick.

Rick yavaşça ayağa kalktı ve Caron'a doğru eğildi.

"Tanıştığıma memnun oldum Leydi Entera.  Ben Ezellot ailesinin üçüncü oğlu Rick Ezellot.

Merhaba.  Ben-, ben-, ben…”

Yarı yolda duran Caron derin bir nefes aldı.  Ve tıpkı benimle ilk tanıştığı günkü gibi başını öne eğerek yeniden başladı.

“Ben Entera ailesinden Caron Entera.  Sizinle tanışmak bir onur!”

"Beni bu kadar resmi bir şekilde selamlamana gerek yok.  Benim işe yaramaz küçük kız kardeşimle takıldığın için yeterince minnettarım.

Brüt.  Sessiz bir gülümsemeyle cevap veren Rick, iyi eğitimli bir beyefendi kadar temiz ve kibardı.  Bu görünüşü her zaman toplum içinde görülse de, kendi gözlerimle her kontrol ettiğimde midemin bulandığını hissettim.

Geçmişte, dışarıdan tamamen farklı davrandığını ve çok ikiyüzlü olduğunu söyleyerek ona açıkça gülerdim.  Ama artık değil.  Rick'in bir cephe oluşturma yeteneği, benim de öğrenmem gereken bir soylu için temel bir erdemdi.

“Kimin yeterince iyi olmadığını söylüyor?  Ne kadar gülünç.  Leydi Caron, lütfen ciddiye almayın.  Sadece şaka yapıyor.

Rick artık bana cevap bile vermiyordu.

Haksızlıktı.  Benden her zaman ona kütüphaneden bir kitap getirmemi, onun için bir hizmetçi çağırmamı veya küçük ayak işleri yapmamı isterdi.  Ve ondan tek istediğim güzel bir kızı yanında tutması ve onu rahat hissettirmesiydi!  Bunda bu kadar zor olan ne vardı?!

Caron'dan tekrar anlayış dileyerek özür diledim ve merdivenlerden aşağı inmek için çalışma odasından ayrıldım.  Hizmetçilerin koridorda parlak yüzlerle dolaştığını görünce, Nezar'ın ziyarete geldiği anlaşılıyordu.  Lockherd'ın odasını ziyaret etmeye gerek yok gibiydi, bu yüzden doğruca birinci kattaki oturma odasına yöneldim.

Kapıyı sonuna kadar açtığımda, beklediğimden biraz farklı bir senaryo ortaya çıkıyordu.  İlk gördüğüm kişi, kapının yanında oturan Lockherd'dı.

"Aman canım, bu kim?  Ezellot'umuzun pervasız küçük kızı geldi."

Dahası, şaşırtıcı bir şekilde, Nezar değil, Pancion'du.  Kuruyan dudaklarımı sessizce ıslattım ve ardından eğilerek selam verdim.

"Özür dilerim.  Toplantıda olduğunu bilmiyordum."

Lord Pancion neden burada?

Benden önce geldiyse kasımpatı bahçesinde ayrılır ayrılmaz bir arabaya binmiş demektir.  Bildiğim kadarıyla Ezellot Kalesi'ni ilk ziyaretiydi.  Üstelik hafta içi bile değil, hafta sonuydu.

Sessizce dışarı çıkıp kapıyı kapatmak için arkamı döndüğümde salondan Nezar'ın sesini duydum.

"Sorun değil, içeri gel Kate.  Zaten bitirmek üzereydik, değil mi Sör Pancion?”

"Evet, o zaman İmparatorluk Sarayında görüşürüz, Majesteleri."

"Çok iyi.  Hafta sonu bile çok çalıştın.”

Pancion yavaşça ayağa kalktı.  Yeni uyanmış birinin hareketi gibi ağır ve donuk bir hareketti.

Son zamanlarda çok fazla toplantı yaptıklarını hissettim.  Bu sadece bir his değil, son birkaç gündür Nezar ve Lockherd'ın yüzlerini görmek zordu.

Pancion sırtını dikleştirerek çay fincanını aldı ve son damlaları ağzına boşalttı.  Antrenmanı yeni bitirmiş gibi tasasız bir hareketti.

"Buraya gel Kate."

Koltuğa yaslanmış, vücudu en az bu kadar sarkmış olan Nezar, beni işaret etti.  Zayıf sesi salonda yankılandı.

İçgüdüsel olarak ona dönmek istedim ama sonra adımlarımı durdurdum ve başımı salladım.  Yapılması gereken bir şeyim vardı.

"HAYIR.  Ben... İş yaptığım kişi Sör Pancion.

Hala sessiz olan odaya bir arktik kar fırtınası vurmuş gibi boş bir sessizlik çöktü.

Neden her konuştuğumda çevrem soğuyor?  Ve özellikle Nezar'ın olduğu yerlerde.  Neyi yanlış yaptım?

"Böylece?  O zaman dışarı çıkmanıza gerek kalmadan burada yapabilirsiniz.”

Onunla nazik bir şekilde gülümsedi ama aynı zamanda atmosfer o kadar ürperticiydi ki saçlarımın ensemde diken diken olduğunu hissedebiliyordum.

____________

~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~

Nişanlımın sevgilisini arıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin