Looking For My Fiancé’s Lover – chapter 21
Ben konuşurken kafası karışmıştı.
Ne kadar kızgın olursam olayım ya da ne kadar pervasızca davransam da bu, çok fazla düşünmeden doğruca Nezar'a gidecek kadar dağıldığım anlamına gelmiyordu.
Sadece canımın istediği gibi davrandığım zamanlarda bile, Nezar'ın konumunu ve gücünü bir kez bile ödünç almamıştım.
Nedeni basitti. Çünkü öfkemi kontrol edemiyordum.
"Sorun değil, Katrina. Seni Veliaht Prens yüzünden takip etmedim.”
Caron, çayı attığım zamandan çok daha sakindi. Biraz depresif olan bendim.
“Yine de sana Nezar ile buluşacağımızı söylemem yalandı. Bir bakıma hanımı öfkeyle getirdim desem daha doğru olur.”
Nereden bakarsam bakayım çok cahilce bir hareketti.
Ah! kahretsin. Eskiden olduğumdan hiçbir farkım yok.
Ama aynı durum tekrarlansa bile yine aynı şeyi yapardım. Saf bir amaçla katılmadığım bir toplantı olsa bile Caron'u o şatoda yalnız bırakamazdım.
Peki bununla nasıl başa çıkılacağı... Bunu bundan sonra düşüneceğim.
"Leydim, bir prens gibisiniz."
Yere sabitlenmiş olan bakışlarımı kaldırdım. Caron dudaklarının kenarlarını kaldırdı ve hafifçe gülümsedi ama ifadede gülümseme denecek pek çok unsur eksik gibiydi.
"Aslında...Bunu söyleyebilir miyim bilmiyorum ama... En büyük ağabeyim, aslında kendini pek iyi hissetmiyor."
En büyük abi?
Muhtemelen Turner Entera'dan bahsediyordu. İlgi göstererek çenemi desteklemek için elimi çektiğimde, Caron devam etti.
"Oldukça eski bir hastalık. Son iki yıldır iyileşiyor, ancak sağlığı pek iyileşmedi. Düşes ona geleli üç hafta oldu…,. Ve Entera'ya geleli sadece iki buçuk hafta oldu."
Bunu daha önce hiç duymamıştım.
Sözlerim üzerine tekrar gülümsedi. Zayıf, sarkık bir gülümsemeydi.
"Dük'ün kardeş Pancion'dan çok büyük beklentileri var. Düşes gittikten sonra daha da arttı. Belki de bu yüzden çalışanlar arasında halifenin değişeceği konuşulmaya başlandı bile. Pancion Kardeş bana hiç aldırış etmiyor bile... bu yüzden artık Entera'ya geri döneceğini düşünmüyorum. Özellikle bu günlerde İmparatorluk Sarayı'nda daha çok vakit geçiriyor. O sıralarda hizmetçilerin tavrı da değişti.”
Entera ailesinin varisinin çok zayıf olduğuna dair birçok söylenti duydum. Tedavi için bir yere gittiğini de duydum ama Düşes'in onu takip edeceğini bilmiyordum.
Çünkü bu genellikle durumunun çok kritik olduğu anlamına geliyordu.
"Ben Bayan Malen olsaydım Caron Entera'yı da affetmezdim. Ailenin bu kadar kargaşa içinde olduğu bir dönemde, Düşes'in yokluğundan yararlanarak gelen gayrimeşru bir çocuk... Ne kadar korkunç olurdu ki?
Ç/n: Bayan Malen'in onu "bir inek gibi" şövalyeler mahallesine sürükleyen hizmetçi olduğu tahmin ediliyor, çünkü daha sonra Caron'a bakmakla görevli olduğu söylenecek.
"Sir Pancion'a bir şey söylemedin mi?"
“Kardeş Pancion için de durum aynı. Zaten yeterince mücadele ediyor, onu daha fazla endişelendirmek istemiyorum.”
Caron artık dudaklarının kenarlarını kaldıramıyordu.
Ne-, bu durumda ne yapmalıyım?
En son birini yatıştırdığımda veya teselli ettiğimde en az 15 yıl önceydi. Katrina olarak yeniden doğduğumdan beri böyle bir durumla hiç karşılaşmamıştım. Tabii Nezar hariç. Çünkü o benim dünyamın merkeziydi.
"Hmm, yani…"
İyi misin? Hayır, bu çok resmi ve sıradan. Peki ya 'İyi olacak mısın?' O da değil. Bu çok sorumsuzca geliyor! Peki ne söylemeliyim?Sosyal aktiviteleri kolaylaştırmak için (karşılaştığı zorluğa atıfta bulunarak) yüksek duvardan atlamak üzereyken, önümde oturan Caron başını kaldırdı. Dudağını ısırıyordu, kabuk bağlamış etinden kan görünüyordu.
“Yine de sayenizde leydim, tekrar nefes alabildim. Kaleden ilk kez hizmetçisiz çıkıyorum! Bu yüzden bana bir prens ya da şövalye gibi görünüyorsun. Çok teşekkür ederim. Ben-, ciddiyim.
Samimi olmak güzel ama çenesinden aşağı akan ince kan çizgisi elbisesine damlamak üzereydi. Elbise kirlenir diye hazırladığım mendili Caron'a uzattım.
"Sil."
Şaşkınlıkla mendilimi alan Caron, onun yanağına hafifçe dokundu.
Genellikle ağızlarının yakınını silmezler mi? Neden yanağına dokunuyor?
"Orada değil, çenen."
"Oh evet!"
Caron aceleyle dudaklarının yanındaki alanı sildi. O zaman vampir benzeri görünümü orijinal biçimine geri döndü.
Bu çocuğu gerçekten Nezar'ın sevgilisi yapacak mıyım?
Belki de bunu düşünmedim. Sonra derin bir iç çektim ve başımı duvara yasladım.
❇❇❇
“…Şu ana kadarki durumum bu. Bunun hakkında ne düşünüyorsun?"
Ciddi sorum üzerine, Rick'in yüzü sanki atalarının hayaletlerini görmüş gibi çarpıtıldı. Ama umursamadım ve omzuna daha sıkı sarıldım. Belki de bugün yeni yıkanmış kıyafetlerini giydiği içindi ama ondan ılık güneş ışığının kokusunu alabiliyordum.
Hm? Ne düşünüyorsun?"
Kitabın kapağını gergin bir şekilde kapatan Rick, kitabı masanın üzerine fırlattı.
"Sadece biraz farklı olduğunu düşünmüştüm ama çok garip bir şekilde değiştin."
__________________
~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nişanlımın sevgilisini arıyorum
Storie d'amoreSüvari İmparatorluğu'nun veliaht prensi Nezar'la nişan prosedürüm sırasında, on yedi yaşında bir kız olarak geçmiş hayatımı hatırladım. Benden hoşlanmamasına veya nişan istememesine rağmen ağladım ve Nezar'a sarıldım. Daha sonraki yıllarımı onunla...