Bölüm 17

370 24 0
                                    

Looking For My Fiancé’s Lover – chapter 17

"Ah, şimdi hatırladım.  Siz, Caron'un davet ettiği Ezellot ailesinin kızısınız."

"İşte benim!" Ellerimi kavuşturup hemen bağırmak istedim ama ağzımı her açtığımda sadece kekeliyordum.

"Bu... bu doğru."

Bu sayede sözlerim bir gerizekalı gibi tutarsız çıktı ağzımdan.  Aynı anda hem utanç hem de çaresizlik hissederek başımı eğdim.

"Bir nedenden dolayı orada olduğuna eminim.  Sanırım o da İmparatorluk Şatosu'nda olduğuna göre, Sir Lockherd yüzünden olmuş olmalı."

Pancion, ondan çok daha genç görünmeme rağmen, bana saygı ifadeleri kullanmaya devam etti.  Dünyada hala böyle bir beyefendi nasıl var olabilir?  Bu arada etrafımdaki erkeklerin hepsi bencil, uçarı ve çocuksu bir gruptu.

Sakinleşmek için derin bir nefes alıp dudaklarımı araladım.

"Evet, oraya geldim çünkü Lockherd abinin nasıl antrenman yaptığını merak ediyordum.  Bunu birkaç gündür düşünüyordum ama o günlerdeki eğitim programlarının hepsi özeldi."

Pancion kıkırdadı.  Resmi bir gülüş olduğu belliydi.

"İmparatorluğun birçok şövalyesi arasında istisnai bir şövalye.  Böylece Sör Lockherd ile gurur duyabilirsin.  Vaktiniz varsa arada bir Sir Lockherd'ın elini tutmaya çalışın.  Ne kadar sıkı çalıştığını anlayacaksın.”

Lockherd'la gurur mu duyuyorsunuz?  Gökyüzü düşse bile, bırakın düşsün ama ben asla Lockherd'la gurur duyarak ölmezdim.  Rick ve Eden için de aynısı oldu….  Eden biraz farklı olabilir.

Ancak, daha sonra daha yakından bakmak için elini tutacağıma cevap veremedim, bu yüzden doğru cevabı bulmak için beynimi zorladım.  Aynı zamanda, garip bir şekilde bitmeyeceğinden emin olarak sohbeti devam ettirmeye ve mantıklı ama hanımefendi gibi bir cevap vermeye çalıştım.

"Anlıyorum.  Ama ne yazık ki Lockherd kardeş burada değil... Sakıncası yoksa onun yerine lordun elini tutmayı deneyebilir miyim?

T/L: Tanrım, kız yine saçma sapan konuşuyor, lütfen biri ona yardım etsin!

Pancion'un ifadesi, şeffaf bir pencerede pek fark edilmeyen küçük bir çatlak gibi hafifçe değişti.  Hala garip bir şey duymamış gibi rahat bir ifadeyle bana baktı.  Garip öksürük saniyeler sonra duyulabilir.

"Ama ellerimde çok fazla yara ve nasır var, bu yüzden çok çirkin olmalı."

Bunu söylerken Pancion'un ifadesi biraz rahatsız görünüyordu.

Bu sefer yine iletişim kuramadım mı?

Yine de, şövalyelerin ellerine kazınmış sayısız zorlu eğitim izini gurur olarak görüyor gibiydi.  Lockherd'dan bahsetmek ve benden elini tutmamı istemek, söyleyecek hiçbir şeyi olmadığı için öylece söylediği bir şeye benzemiyordu.

Ben sadece o gurur duygusunun kaynağını kontrol etmek istedim ama pek zeki bir çocuk değilseniz sanırım ağzınıza dikkat etmelisiniz...

"Fazla mı küstahım?  Rahatsız oluyorsanız lütfen reddedin.  Cevap vermek için kendini zorlamana gerek yok."

Benim hatam olmalı.  Lockherd'dan söz edilmesinin konuşmayı bu şekilde yönlendirmesi tuhaftı.  Doğrudan gözlerimin içine bakan Pancion ağzını açtı.

"…HAYIR.  Rahatsız olmana imkan yok."

Öne doğru üç adım atarak aramızdaki mesafeyi bir adım azalttı.  Yakından bakıldığında Lord Pancion, Nezar'dan çok daha büyük bir yapıya sahipti.  Bu sayede on beş yaşında bir cüce olma gerçeği beni daha çok etkiledi.

On yıl arasındaki fark bu kadar geniş mi?

Önümde durup kendini oldukça garip hissederek sessizce sağ elini uzattı.  Kılıç ustasının avucu beklediğimden çok daha kötü hasar gördü.  Pancion'un dediği gibi, küçük kesikler ve nasırlar vardı ve başparmağının alt kısmı, sanki bir şeyden şok edici derecede büyük bir darbe almış gibi tuhaf bir şekilde bükülmüştü.

"Burada incinmiş hissetmiyor musun?"

Parmağımı baş parmağının boğumunu işaret ettim.  Sorum üzerine elini sallayarak önemli olmadığını belirtti.

“Acımıyor.  7 yıldan fazla oldu, bu yüzden şimdi sorun yok.
"Rahatsız değil mi?"

"Rahatsız olsaydı, şövalye olmaktan çoktan vazgeçerdim."

İfadesini incelemek için kısa bir süre ayırdım.  Eskiden garip olduğu zamanların aksine, şimdi ilk tanıştığımız ve bana jipsofila verdiği zamanki kadar sakindi.  Bunun üzerine başımı eğdim ve yavaşça Pancion'un parmağını tuttum.  Pürüzlü değildi, ama sert, engebeli doku avucumun altında açıkça iletildi.

Vay canına, elleri oldukça büyük.

Diğer elimi uzattım ve Pancion'un elini detaylıca incelemeye çalıştım.  Bunun nedeni, her zaman sadece yumuşak, tüylü ve sıcak şeyler görmüş olan benim için elinin şeklinin çok ilginç olmasıydı.  En azından Pancion elini geri çekene kadar.

Bakışlarımı aniden boş olan kavrayışa kaldırdım.  Pancion gözleri kocaman açılmış bana bakıyordu.

"Alındın mı?"

"Hayır, öyle değil ama..."

O zaman neden geri çektin?

Utangaç bir tavırla ellerimi çektim ve gözlerinin içine baktım.  Kül sarısı saçları rüzgarda dalgalanıyordu.

"Bana gerçekten dokunmanı beklemiyordum."

"Bunu da sorsan daha iyi olmaz mıydı?  O zaman sana gerçekten dokunabilir miyim?

Cevap gelmedi.

Bu bir reddetme işareti mi?

Ona bakmamdan rahatsız olmuş gibi hızla arkasını döndü ve elini tekrar uzattı.  dedim sert bir sesle, tekrar çıkarmak isteyip istemediğini merak ederek.

"Ona gerçekten dokunacağım, tamam mı?  Bana elini veriyorsun, bu senin için sorun değil, değil mi?

“…Haa.  Evet, istediğiniz kadar dokunun.”

Onun izniyle bir kez daha Pancion'un iri elini tuttum.  Şimdi başını kasımpatı bahçesine çevirmişti.  Utanmış mıydı?  Nedense, iri yapısının aksine, içi oldukça narin görünüyordu.  Ya da belki isteğimi beğenmedi.  Pancion'un tepkisi nedense beni rahatsız etti.  Yüzük parmağını hafifçe tuttum ve çok geçmeden serbest bıraktım.

"Üzgünüm efendim.  Şimdi başınızı geri çevirebilirsiniz.  Eğer seni kırdıysam, özür dilerim.”

___________________________

____________________________

~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~

Nişanlımın sevgilisini arıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin