Rozdział 16

316 16 2
                                    

Jechaliśmy na koncert. Jednak nie wracamy do domu aby się przebrać. Próbowałam znów dowiedzieć się czegoś na temat Lil ale nie byłam w stanie się spytać, chciałam coś powiedzieć ale tak jak by odebrało mi mowę.
Przez całą drogę żadne z nas nie powiedziało nawet słowa.

Dojechaliśmy na miejsce, byłam bardzo podekscytowana koncertem, poszłam z tomem za kulisy i przywitałam się z chłopakami.
Potem słuchałam jak tom ćwiczy i gra na gitarze.

- Chcesz coś zagrać? - nagle zapytał tom
Byłam bardzo zamyślona, zastanawiałam się nad sprawą z Lil i nawet nie usłyszałam że chłopak coś do mnie mówi…

- Hej martyna, słuchasz mnie w ogóle? – spytał

- Nie, przepraszam. Zamyśliłam się – lekko się uśmiechnęłam

- Wszystko w porządku?

- Tak. – powiedziałam aby nie martwić ani denerwować Toma przed koncertem.

- Pytałem czy chcesz zagrać na gitarze.

- Jeszcze pytasz? – wzięłam gitarę i zaczęłam grać.

Tom cały czas patrzył się na mnie jak gram i nie mógł oderwać oczu.

- Gdzie się nauczyłaś tak grać?

- Jak byłam mała chodziłam do szkoły muzycznej, nauczyciele mówili że mam duży talent.

- Wreszcie nauczyciel który powiedział coś mądrego – zażartował tom.

- Dobra tom ja już lecę widzimy się potem – uśmiechnęłam się do chłopaka a on to odwzajemnił.

Poszłam pod scenę, nie czekałam długo po jakiś 5 minutach członkowie Tokio hotel byli już na scenie.
Gry koncert się rozpoczął bill poprosił abym z nim zaśpiewała, gdy skończyliśmy śpiewać moonsoon i pain of love Tom zagrał swoją solówkę.
Ja zeszłam ze sceny i po chwili poczułam jak ktoś wbija mi nóż w brzuch…

Wszyscy fani zrobili wokół mnie koło i zaczęli krzyczeć. Tom gdy to zobaczył chciał do mnie podbiec ale ochrona mu nie pozwoliła.

- Martyna!!! – Tom krzyczał ze sceny a ja powoli traciłam równowagę.

Tom zauważył w tłumie ludzi Lie i wiedział że ona to zrobiła…

- Ochrona! Łapcie tą dziewczynę – Tom wskazał na nią. Ochrona jak najszybciej za nią pobiegła i ją złapali.
Ktoś zadzwonił po karetkę i jak najszybciej przyjechała. Tom do mnie podbiegł a ja upadłam na szczęście w jego ramiona.

- Martynka proszę nie – Tom cały czas do mnie mówił a ja traciłam przytomność.

Chłopak się winił za to że mnie tu zabrał i że mogę tego nie przeżyć. Zapomniał też o tym że nie powinien do mnie podchodzić.
Fani patrzyli na niego i widzieli że ma szklane oczy.
Tom mówił do mnie a ja powoli coraz mniej go słyszałam.

- Martynka kochanie nie rób mi tego, będzie dobrze.

- Hej hej ocknij się

- Martyna proszę ja cię kocham…. – i tutaj powiedział już za dużo. Wszyscy fani to słyszeli i patrzyli na niego….
A on tylko klęczał obok mnie a łzy spływały mu po policzkach.

- Boże Tom ona traci przytomność – powiedział bill a tom popatrzył się na niego

- Gdzie jest kurwa ta karetka no – chłopak wstał

- Martynka nie rób nam tego.

- Mój kochany jeżyku przepraszam… - w tamtym momencie moje serce stanęło

Wszyscy ludzie patrzyli na naszą trójkę i w tym momencie przyjechała karetka. Zabrali mnie i zaczęli reanimować. Niestety przez całą drogę nic się nie stało.
Gdy dojechaliśmy do szpitala lekarze wzięli mnie na salę operacyjną a Tom siedział w poczekalni.
Po około godzinie przyszedł lekarz.

- Martynie przywróciło bicie serca. Ciśnienie też jest w normie. Mamy jednak obawy co do tego czy będzie mogła normalnie funkcjonować…
Chłopaka zamurowało.
Nie mógł powstrzymać łez.
Nagle do szpitala wbiegła reszta zespołu.

- i co z Martyną? – zapytał bill

- wiesz co to chyba nie najlepszy moment – powiedział Georg

- Tom? Co z Martyną? – znów zapytał bill bardziej zestresowany

- nie będzie mogła normalnie funkcjonować – powiedział chłopak przez łzy.

- Tom. Proszę, powiedz że to żart – mówił bill a tom nie zareagował

- To nie może być prawda – bill cały czas mówił

- Bill musisz się pogodzić z tym że już nic nie poradzisz…. – powiedział Gustav.

W tym momencie przewozili mnie na salę. Tom chciał do mnie podbiec żeby mnie zobaczyć ale lekarze mu nie pozwolili.

- Tom musisz wrócić do hotelu – powiedział Gustav.

- nie zostawię jej!

- musisz coś zobaczyć – powiedział Gustav.

- nie obchodzi mnie to Gustav.

- Naprawdę musisz to zobaczyć – powiedział Georg

- Tom ty krwawisz – powiedział Georg

- co?

- Kurwa tom ty krwawisz!!! – krzyczał bill.

Tom się obudził leżąc na scenie we krwi.

- Gdzie jest Martyna?? Nadal jest w szpitalu? – zapytał tom

- Co ty kurwa gadasz? – mówił Bill

- Dostała przecież nożem od Lil – chłopak stracił przytomność

- Tom.. Tom! Ej Tom! obudz się.

Przyjechało pogotowie.
Wzięło toma do szpitala.
Zapytasz pewnie dlaczego ja z nim nie pojechałam? To co wyobraził sobie tom. nie było tylko jego wyobrażeniem to była prawda. Oboje dostaliście nożem, Oboje wylądowaliście w szpitalu i oboje umrzecie…

„ Oboje dostaliście nożem, Oboje wylądowaliście w szpitalu i oboje umrzecie… „  : LIA MULLER

- To wszystko co ma nam pani do przekazania? – zapytał policjant. Lia odpowiedziała im tym samym co wcześniej

- rozumiem, przesłuchanie zakończone. Zostaje pani aresztowana do czasu rozprawy w sądzie. Tam będzie się pani tłumaczyć.

Lia Muller. Psychiczna była Toma. Pewnie chcesz się o niej czegoś dowiedzieć? Albo nie wiesz co się właśnie wydarzyło? Zaraz wszystko ci powiem.

„Lia Muller jak już wspomniałam jest psychiczną byłą Toma.
Lia była narkomanką.
Chłopak wiele razy ja prosił aby przestała.
Jednak ta za Każdym razem znajdywała jakąś wymówkę.
Pewnego dnia Lia mu zagroziła że jeżeli ten jeszcze raz spróbuje zabronić jej brać to ta go zostawi.
W dniu w którym Tom płakał ze względu na to że zerwał z dziewczyną, tak naprawdę ona go zdradziła z Danielem Meierem.
Tom nie chciał abym o tym wiedziała bo jest to dla niego ciężki temat. Natomiast gdy Lia zobaczyła w Internecie że występuje z Tokio Hotel na scenie i gdy zobaczyła w jaki sposób Tom na mnie patrzy chciała się mnie pozbyć i przy okazji Toma aby nie było potem trudności.”

To Lia Muller powiedziała w sądzie, Tak powiedział bill gdy wychodziłam szczęśliwie z Tomem ze szpitala….

Żeby nie było Martyna i Tom żyją. Przepraszam że nie wstawiałam rozdziałów nie miałam jak. Mam nadzieję że się podoba. Jeszcze dzisiaj będzie jeden albo dwa rodziały 😘😘
☆kaulixtvz☆

Rush For Love♡♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz