Yeni bölümden herkese merhaba :)
Nasılsınız?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, keyifli okumalar.
***
Ablamla olan o tatsız konuşmanın üzerinden 2 gün geçmişti ve biz o zamandan bugüne sadece 2-3 defa konuşmuştuk, onlarda kısa konuşmalardı zaten. Ona kırgındım, çok ama çok kırgındım. Ancak ona küs kalamıyordum. Bugün de çok ısrar ettiği için beyaz eşya bakmaya bende gidiyordum.
Hava çok sıcak olduğu için üstüme sade açık yeşil bir elbise giydim ve krem rengi bir şal taktım. Çantamı alıp odadan çıktım ve kapıya doğru yürümeye başladım. Kapıda ablamın ayakkabılarını giydiğini gördüğümde direkt ayakkabı dolabına yöneldim ve dolaptan beyaz spor ayakkabılarımı çıkarıp ayağıma giymeye başladım.
Kafamı kaldırdığımda ablamın başımda beni beklediğini görüm, kalkıp kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açıp dışarı çıktım. Merdivenlerden aşağı doğru inerken ablamın da peşinden geldiğini anlamak zor değildi. Dışarı çıktığımda direkt görüş alanımda eniştemin arabası girdi ve hemen arabanın yanındaki eniştem. Arabaya doğru ilerleyip eniştemi başımla selamladım ve arabanın arka koltuğuna oturdum. Arka koltukta benden başka sadece eniştemin annesi Nalan teyze vardı. Ona gülümseyip, "nasılsın Nalan teyze?" Diye sordum, o da aynı şekilde bana gülümseyip, "iyiyim Yağmur kızım sen nasılsın?" "İyiyim bende teyzem, nasıl olayım."
Kısa bir aradan sonra ablam ve eniştem de arabaya bindiler ve avm'ye doğru ilerlemeye başladık. Hiç kimseden çıt çıkmıyordu, arada bir Nalan teyze bana benimle ilgili sorular soruyordu.
"Kaç yaşındasın kızım sen?"
"24 yaşındayım Nalan teyze."
"Okuyor musun?"
"Hukuk okudum, daha 1 sene oldu biteli."
"Ne olacaksın?"
Hukuk okuduğuma göre doktor olacam(!)
"Savcı olacağım inşallah teyzem sınavlar felan var onlara hazırlanıyorum."
"İyi iyi kızım, okuyun okuyun."
***
Sonunda işkence dolu yolculuk bitmişti ve avm'ye gelmiştik. Direkt olarak bi mobilya mağazasına girmiştik. Ablam beni zorla koltukların olduğu tarafa götürüyordu. "Ya Yağmur koltuk takımını beraber seçelim, hadi." Sıkıntıyla ofladım, "ya abla benim evim mi, senin evin eniştemle seç işte."
"Yağmur beraber seçeceğiz dedim o kadar!" Beni sürükleye sürükleye koltuk takımlarının olduğu tarafa getirdi ve koltukları incelemeye başladık. "Şu kahverengi güzelmiş abla." Sade kahverengi L koltuk bence baya güzeldi ama ablam gibi zor beğenen biri için güzel miydi onu bilemem. Ablam koltuğa baktıktan sonra yüzünü buruşturdu, "çok sade." Sonra diğer tarafa doğru yürümeye başladı. "Bak şu daha güzel." Bana gösterdiği tarafa baktım, yine L koltuk ama bu sefer gri renk ve üstünde bir sürü yastık vardı. Ablamı geçiştirmek istercesine, "bu çok güzelmiş bunu al." Ablam kafasını salladı, "hadi şimdi yatak bakacağız."
"Ay abla onu da eniştemle seç sonuçta siz yatacaksınız, rahat olması önemli." Güldüğüm sırada arkadan eniştemin gelmesiyle utançtan yerin dibine girdim ve koşarak insanların dinlenmek amacıyla oturdukları yere gidip oturdum.
Ben bu kadar utandıysam ablamı düşünemiyordum. Telefonumun titremesiyle cebimdeki telefonu çıkardım. Mesaj Zeynep'ten di;
Zepp; Yağmur!
Zepp; Acil bak, çok acil!!!
Siz; Efendim Zeynep.
Siz; Yine ne oldu?
Zepp; Tahmin et yarın bize kim geliyor?
Siz; Ne bileyim kızım, müneccim miyim ben.
Zepp; Şu ablanın istemesinde bana ve Miyase'ye gül veren çocuk var ya.
Zepp; O ve ailesi.
Siz; O ne alaka be?
Zepp; Şimdi normalde ailelerimiz arkadaşmış önceden, yani biz küçükken.
Zepp; Sonra bunlar Burdur'a göçmüşler, bayadır oradalarmış.
Zepp; Sonra babası iflas edince tekrar buraya dönmüşler.
Siz; Onun geleceğini nereden anladın?
Zepp; Annesi beni oğluna istiyormuş annem de bana onun fotoğrafını gösterdi nasıl buldun felan diye.
Zepp; Bende iyimiş felan dedim.
Zepp; Ağağağğaağ çok heyecanlı.
Siz; E oğlan istiyor muymuş?
Zepp; İster bence, niye istemesin?
Siz; Adı neymiş?
Zepp; Ege.
***
Bi dahaki bölümü Zeynep'in ağzından okuyacaksınız.
Diğer bölüme kadar hoşçakalın:)
YOU ARE READING
Helal Yârim | Texting
Teen Fiction053***; Yağmur hanım, ben lafı uzatmayı pek sevmem. 053***; Sevgili olayları felan da çok ters bana, size de öyle olduğunu düşünüyorum. 053***; Ben sizi gördüm beğendim. 053***; Bence siz de beni beğenirsiniz. 053***; Haftaya müsaitseniz sizi Allah'...