1.4 {Giray-Tuğçe}

468 29 22
                                    

Selammmm, nasılsınız?

Umarım iyisinizdir ❤️

Bu bölümde Giray ve Tuğçe çifti okuyacaksınız, keyifli okumalar:)

***

Giray'ın anlatımıyla.

Kafamı sıraya koymuş uyumakla meşguldüm ki hocanın içeri girmesi beni uykumdan uyandırdı. Sızlanarak diğerleri gibi ayağa kalktım ve her zaman olduğu gibi hocanın oturun demesi ile kafamı geri sıraya gömdüm. Aradan geçen bir kaç dakikanın ardından hocanın ders anlatmaya başladığını işittim ama pek umrumda olmadı. Aslında bu sene YKS sınavına girecektim ama bir türlü derslere odaklanamıyordum.

Tam uykuya dalacağım sırada hocanın adımı seslenmesiyle istemeyerek de olsa kafamı sıradan kaldırdım. "Giray istersen ben biraz sesimi alçaltayım evladım sen rahatsız olma." Herkes hocanın söylediği şeyle gülerken ben de hocaya mahçup bir şekilde baktım, "üzgünüm hocam dün pek uyuyamadım da." Hoca derin bir nefes vererek, "tamam çocuğum sen uyu yerine ben girerim sınava."

Bu söylediğine hiç bir şey demedim ve hoca da dersi anlatmaya devam etti. Dersin bitmesine 15 dakika kala hoca dersi bırakıp bize döndü, "evet çocuklar size ödevinizi söylüyorum," biraz durdu ve ardından devam etti, "2'li gruplar halinde bir slayt hazırlayıp tahta da sunacaksınız, herkese farkli konu vereceğim ve grupları ben kuracağım."

Herkes bir anda hocaya yalvarmaya başladı en yakın arkadaşıyla olmak için, hem sıra arkadaşım, hemde en yakın arkadaşım olan Çınar beni dürtünce ona doğru döndüm, "inşallah seni Tuğçe'yle grup ya-" elimle hızla Çınar'ın ağzını kapattım, "Çınar lütfen sus, sen böyle deyince asla Tuğçe'yle aynı grupta olamıyorum."

Hoca grupları saymaya başladı,
Selim-Nergis
Leyla-Aslı
Nisa-Alp
Gül-Murat
Helin-Seray
Çınar-Giray
Tuğçe-Mert

Tam Çınar'a dönmüş ona sövecektim ki Çınar bir anda ayağa kalktı, "hocam, biz Mertle çok iyi anlaşıyoruz lütfen bizi eş yapın." Dedi. Ben daha ne olduğunu anlayamadan diğer taraftan Mert'in sesi geldi, "hayır hocam, biz birbirimizden nefret ediyoruz asla olmaz!"

Hoca bi Çınar'a bi Mert'e baktı sonra Mert'e dönerek, "demek birbirinizden nefret ediyorsunuz, o zaman size buzları eritmek için fırsat siz ikiniz olun, Giray'la da Tuğçe. Anlaşıldı mı?" Mert tam itiraz edecekti ki hoca son söylediği şeyi bu sefer vurgulayarak söyledi, "anlaşıldı mı?!"

Çınar kafasını sallayarak yerine oturdu ve bana döndü, "kardeşinin bu iyiliğini de karşılıksız bırakmazsın artık, bak senin için o Mert manyağıyla ödev yapacağım." Sırıtarak yumruğumu Çınar'ın omzuna geçirdim,

"Helal len yusufi."

Hoca herkese konusunu söyledi ve zil çaldı. Son dersti zaten bizde evlerimize dağıldık.

İlk defa hoca ödev verdi diye sevinçten ağlayabilirdim.

Eve geldiğim gibi direkt odama geçtim, bu ödev Tuğçe'yle aramda bir şeyler olması için bi fırsattı. Hemen telefonu açıp Tuğçe'ye yazdım.

Siz; Selam, Tuğçe.

Siz; Ben Giray.

Siz; Ödev mevzusu için yazmıştım.

Helal Yârim | TextingWhere stories live. Discover now