0.3

897 49 7
                                    

Selammm, nasılsınız?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfenn:)

Keyifli okumalar.

***

Siz; *Ekran Görüntüsü*

Siz; Hashshjshshs

Siz; Abla eniştem senden bu kadar çekiniyorsa, evlenince ne yapacak sjsjsjsjsj

Ablam(Üvey); Bir de adama ablama söylemem demişsin püü!

Ablam(Üvey); Salak kardeşim!

Ablam(Üvey); Daha adamla bi sohbetimiz yok, çekinmesi doğal.

Ablam(Üvey); Rahatsız olurum diye düşünmüştür.

Ablam(Üvey); Yani rahatsız olurdum doğal olarak.

Ablam(Üvey); Evlenince çekinmez bence.

Siz; Her şeyi çekinmeden yapar diyorsun yani?

Ablam(Üvey); Yağmur, erinmesem yattığım yerden kalkıp iki tane yapıştırırdım da.

Ablam(Üvey); Dua et eriniyorum.

Siz; Abla sen daha yatıyor musun?!

Siz; Saat 11.30

Ablam(Üvey); Kalkasım yok.

Siz; Off her şeyi de ben mi yapayım ya, geliyorum odana.

***

Ablama söylene söylene fırındaki pişmiş böreği çıkartıp, onun odasına doğru ilerledim. Sanki beni istemeye geliyorlardı ya! Ablamın odasına girdiğimde yorganı kafasına kadar çekmiş yatakta uzanıyordu. Gidip yorganı çekip ablamın üstünü açtım ve yatağın kenarına oturdum.

"Hadi kalk gelin hanım, ancak hazırlarız atıştırmalıkları." Ablam hiç istemese de doğruldu yataktan, neden evlenmek istemediğini anlıyordum beni bu evde yalnız bırakmak istemiyordu. Aslında bende onun gitmesini istemiyordum ama bari o kendini kurtarsın.

"Ya biraz gülsene, seni böyle görürlerse almaktan vazgeçerler bak." Ablam omuz silkti, "vazgeçsinler benim de işime gelir." Kaşlarımı çattım, "saçmalama istersen abla kurtul git işte, bu evden, o adamdan!" Üzgün gözlerle bana baktı, "sen? Seni bırakıp asla gidemem."

Birden ayağa kalktım, "Toprak Hanım boş yapıyorsunuz, ben bakarım başımın çaresine. Tüm işler bana kalacak ama idare edeceğim artık ne yapalım." Söylediklerimden sonra ablam kısa bir kahkaha attı, onu kolundan çekiştirerek kaldırdım. "Kalk kalk böreği ben yaptım geri kalan sende." Mutfağa doğru yürürken ablam bir anda durdu ve beni kendine çevirdi.

Ben daha ne olduğunu sormadan ne yavaş ne hızlı bir tokat attı bana, "bu mesajda yazdığın fesat şey yüzünden." Ablama döndüm, "Şimdi seninle saç başa kavgaya girmeyi çok isterdim ama dua et gelin gideceksin diye kıyamıyorum."

Birlikte mutfağa girdik, ben börek yaparken yaptığım dağınıklığı temizledim. Ablamda kek için malzeme çıkardı.

Hepimizin hakkında hayırlısı.

***

Diğer bölüme kadar hoşçakalın:)

Helal Yârim | TextingWhere stories live. Discover now