Selammmm, nasılsınız?
Bugün uzun bir bölümle sizlerleyim, bir önceki bölüm biraz geçiktiği için sizi bekletmemek için atmıştım.
Keyifli okumalar:)
***
Ali Asaf'ın Anlatımıyla.
Yağmurla eve geldiğimizde o direkt içerdekilere selam verip mutfağa yengeme yardıma geçmişti, bizde masada oturuyorduk. Yengem zaten her şeyi hazırlamıştı, sadece çaylar eksikti.
Yağmur elinde çay tepsisiyle içer girdi ve çayları dağıtmaya başladı, en son benim çayımı verirken bir aksilik oldu ve çay benim üzerime döküldü. Çayın dökülmesi ile ayağa kalmam bir oldu ve acıyı geçirmek için tuhaf tuhaf hareketler yaptım.
Sadece yanan yeri geçirmekle meşguldüm ki bir anda Yağmur masadaki sülahiyi tamamen üzerime boşalttı ve acı bir anda geçince rahatlayarak yerime oturdum. Annem telaşlı bir şekilde, "oğlum iyi misin, yavrum?" Deyince ona döndüm, "iyiyim anne, iyiyim."
"Y-ya b-ben çok özür dilerim gerçekten isteyerek olmadı." Yağmur'u söylediği şeyle ona doğru döndüm, "önemli değil ya." Diyerek onu rahatlatmaya çalıştım ama pek işe yaramadı, Yağmur arkasını dönerek odadan çıktı. O odadan çıkarken abim, " gel sana benim pantolonlardan birini vereyim." Demesi ile beraber salondan çıkıp onların odasına girdik. Dehşet içinde abime bakıp,
"Yiğit abi az kalsın Yağmur yüzünden, Yağmurla çocuğumuz olmayacaktı." Dedim.
Abimin bir anda yüzüme attığı tokatla ne uğradığımı şaşırdım. "Ali Asaf salak mısın, bi duyan olacak!" Omuzlarımı indirip kaldırdım ve abimin dolaptan çıkardığı pantolon'u alıp banyoya doğru ilerledim.
Kapıyı açtığımda karşılaştığım manzara ile olduğum yerde kala kaldım, Yağmur kapının önünde şaşkın bir şekilde duruyordu.
Kesin duydu.
***
Yağmur'un anlatımıyla.
Asaf'ın söylediği şeylerin üzerinden tam olarak 3 gün geçmişti. Kapıda karşılaştığımızda koşarak mutfağa girdim ve günün geri kalanını orada geçirdim. Sonra ise eve geldim.
Neden böyle bir şey söylemişti ki?
3 gün geçmesine rağmen bu olayı kimseye anlatmamıştım ve artık dayanamayacağım sanırım.
Telefonu çıkarıp kızlarla olan gruba girdim.
Siz; Kızlar buraya bakın!
Siz; Çok acil!!!
Siz; Hayat memat meselesi!
Ablam(Üvey); Akşam akşam yine ne oldu Yağmur?
Siz; Valla bu olayı biraz daha anlatmazsam kafayı yiyeceğim.
Mahperi; Oha sanırım bu sefer önemli bişey, ne oldu?
Siz; Ne zaman önemsiz bir şey söyledim ben ya?!
Zepp; Hiç saymadık bereketi kaçmasın diye kdkdkdjdk
Mahperi; Hashshjshshs
Siz; Ha ha ha çok komik(!)
YOU ARE READING
Helal Yârim | Texting
Teen Fiction053***; Yağmur hanım, ben lafı uzatmayı pek sevmem. 053***; Sevgili olayları felan da çok ters bana, size de öyle olduğunu düşünüyorum. 053***; Ben sizi gördüm beğendim. 053***; Bence siz de beni beğenirsiniz. 053***; Haftaya müsaitseniz sizi Allah'...