Hoofdstuk 1

383 14 0
                                    

Pov Angie

Hier zit ik dan in Frankrijk. Ik ben zo'n twee jaar geleden verhuisd naar hier. Ik kon er niks aandoen. Ik was zwanger van Herman. Ik kreeg een aanval en ineens was men kind weg. Gewoon weg. Ze of hij is dood. Ik kon het niet aan, om bij Herman te blijven. Hij was inmiddels de vader dus als ik hem elke dag zag zal ik alleen maar aan het kindje denken. En hier ben ik dus in Frankrijk, helemaal alleen. Ik ken amper de taal. Ik heb ook geen werk. Daarom staan me koffers al terug klaar. Ik verhuis terug naar Buenos Aires. Of dat een goed idee is, weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik nog steeds iets voor Herman voelt. Hij heeft waarschijnlijk een vriendin en kinderen enzo. Maar ik kan hem niet vergeten. Al is het men eigen schuld, ik heb hem verlaten hij mij niet. Ik loop naar men laptop en kij om wat uur de vlucht vertrekt. 9:00 uur smorgens. Morgen ben ik terug in men eigen land. Waar ik mensen ken, de taal ken en misschien een baan heb. En ergens hoop ik ook Herman terug heb. Maar daar zal ik niet teveel op hopen. Ik begin te geeuwen. Ik loop naar men kamer en kleed me om. Ik kruip in bed. En met kriebels in men buik voor morgen val ik langzaam in slaap.

Zo dit is het eerste hoofdstukje! Dit is een boek van haberl2001 en hermangielove

A secret ChildWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu