Hoofdstuk 16

143 10 1
                                    

Pov: Angie

Ik weet het antwoord: Ik ga weg! Terug naar Frankrijk, niemand geeft toch om me? Waarom zal ik dan nog hier blijven, voor Herman? Die een grote idiote leugenaar is? Voor Violetta, die de dochter van Herman is en meer niet. Voor Pablo misschien? Nee want ik kan er echt niet tegen om Herman te zien. Misschien is het dan maar 1 dag in de week, maar daar kan ik al niet tegen. Ik hoef Herman echt nooit meer van mijn leven te zien, ik neem het eerste vliegtuig naar Frankrijk. Ik word gebeld, het is Herman! Ik hang natuurlijk op! En zet hem uit!

Pov: Herman

Kom op Angie neem op, ze hangt op! Wat moet ik doen? Ik kan de liefde van mijn leven toch niet kwijtraken? Ik kan niet zonder haar. Haar mooie lach, haar mooie blonde haren, haar mooie ogen. Ze is gewoon perfect! Ze is de moeder van Violetta! Dus ze kan niet weg! Of weet ze het nog niet? Ik moet het haar vertellen voordat het te laat is.

Pov: Angie

Het eerst volgende vliegtuig naar Frankrijk vertrekt over 3 uur. Ik koop een kaartje, en ga mijn koffers inpakken

Ik loop het vliegveld binnen. WoW het is hier groot! Ik kijk eigenlijk nooit goed naar een vliegveld omdat ik altijd bijna te laat kom voor mijn vliegtuig, maar nu heb ik nog 2 uur! Ik ga naar een restaurantje en drink wat. Ik zet mijn mobiel weer aan 102 gemiste oproepen en 34 berichtjes van Herman, 13 gemiste oproepen en 2 berichtenverkeer Pablo.

Ik scrol snel door de berichten heen. Maar eentje valt me op die van Herman:

Lieve Angie,

Ik weet dat je op dit moment niet wilt praten dus ik stop maar met berichtjes sturen en bellen. Dit is dus nu mij. Laatste bericht aan jou. Angie, waar ben je om dit moment. Ga niet weg alsjeblieft, ik kan echt niet zonder je. Je bent de liefde van mijn leven. Hoe zou ik ooit zonder je kunnen, en als je toch gaat, ik zal altijd van je blijven houden. Ik hou van je! Angie. ik hou van je...

Xxx met alle liefde Herman...

A secret ChildWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu