11 jaar later (Violetta is nu 17)...
Pov: Angie
Het is nu 11 jaar later. Ik zit nog steeds in Frankrijk. Ik kan er gewoon niet tegen. Ik blijf maar een hem denken. Zijn mooie grote bruine ogen. Zijn schattige glimlach. Elke keer als hij me laat blozen. Elke kus van ons. Angie hou op! Je moet niet meer aan hem denken! Ik moet gewoon verder gaan met mijn leven! O nee! Ik kom te laat voor mijn werk! Ik werk voor een blad en die interviewt zangers/zangeressen. Ik krijg vandaag mijn nieuwe opdracht.
Ik kom aan op mijn werk. Susan komt naar me toe lopen "goeiemorgen Susan" zeg ik "Goeiemorgen Angie, ik heb de nieuwe opdracht voor je!" Zeg Susan "oke wat moet ik doen?" "Je miet een interview doen met een paar mensen van om beat studio, je moet daarvoor naar Buenos Aires." zegt Susan "Wat!?" Zeg ik "Angie alsjeblieft doe het voor het bedrijf, Alsjeblieft?!" "Oke dan wanneer vertrek ik?" Vraag ik "morgen om 10 uur s'ochtends" "oke dan ga ik mijn koffers maar snel pakken. Doei Susan!" Zeg ik "Doei Angie"
Begin gesprek
P (Pablo): Heyy Angie lang niet gezien!
A (Angie): Heyy Pablo, inderdaad ja. hoe gaat het nu?
P: Wel goed, alleen ik mis jou!
A: Aaahww, dan heb ik goed nieuws!
P: Wat?
A: Ik moet voor mijn werk naar Buenos Aires, en daar moet ik een verslag met een paar interviewen schrijven over de studio!
P: Dat is geweldig, wanneer kom je?
A: Morgen om 10 uur s'ochtends hier vertrek ik.dus dan is het 5 uur bij jullie. En de reis duurt vijf uur, dus dan ben ik er om 10 uur.
P: Oké ik sta je morgen op te wachten!
A: Dan krijg je een hele grote knuffel!
P: En jij krijgt van mij een Hele grote knuffel!
A: Haha
P: Sorry Angie ik moet gaan, tot morgen
A: Doei, tot morgenEinde gesprek
JE LEEST
A secret Child
FanfictionHerman en Angie hebben samen een dochter Violetta! Violetta denkt dat haar moeder is overleden. Angie weet ook niet dat Violetta haar kind is, alleen Herman weet het. Want toen Angie Violetta kreeg heeft ze ook haar geheugen verloren. Maar wat al...