Hoofdstuk 14

153 11 1
                                    

Pov: Angie

Er lopen nu tranen over mijn wangen "Angie ik kan het uitleggen alsjeblieft" zegt Herman of moet ik hem Diego noemen "Herman, ik hoef je uitleg niet, ik vertrouw je echt nooit meer." Hoe kan hij nou zeggen dat hij Diego heet en dan als ik in zijn kamer kom zie ik allemaal foto's van ons hangen! "Alsjeblieft Angie!" "Ik pak mijn spullen en ga weg!" "Wat doe je dan met Violetta, alsjeblieft Angie, Violetta heeft je nodig, ik heb je nodig! Alsjeblieft ga niet weg!" De tranen stromen over zijn wangen, net is zo zielig. Ik moet een belangrijke beslissing nemen.

Pov: Herman

Waarom was ik zo stom, ze staat hier nu voor me! Boos, verdrietig. De tranen blijven bij ons allebei maar stromen. Ik kan echt ieder moment instorten. Hoe kan ik leven zonder haar? Hoe ga ik dit ooit volhouden? Zonder haar, is er geen zonneschijn meer in mijn leven. Ik wil dat ze blijft! Ik wil haar niet weg uit mijn leven! Ze is het belangrijkste uit mijn hele leven! Zonder haar is er geen leven! Ik kijk naar Angie, de tranen blijven bij haar ook alleen maar stromen. Ik loop voorzichtig naar haar toe, en geef haar een knuffel. "alsjeblieft Angie, je bent het belangrijkste in mijn hele leven, Ik hou van je met heel mijn hart, en ik kan echt niet zonder je, toen je weg was kon ik alleen nog maar aan jou denken. Toen ik je weer zag was ik bang, bang dat ik je weer kwijt zal raken. Dus loog ik. Loog ik dat ik Diego was, maar Angie ik weet dat ik niet had moeten liegen ik weet dat je nu het liefst weg wilt, weg wilt van deze plek. Maar alsjeblieft, neem de goede beslissing." zeg ik "Herman ik moet nadenken, Ik moet een belangrijke beslissing nemen. Misschien zal het de goede beslissing zijn of misschien de verkeerde, maar ik moet er rustig over nadenken, en na die beslissing verder gaan met mijn leven, met jou of zonder jou..."

Een hoofdstukje jeeee

A secret ChildWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu