6 maanden later...
Pov: Herman
Vandaag ga ik trouwen, trouwen met Angie! De liefde van mijn leven. Ik weet nog precies hoe ik haar ten huwelijk heb gevraagd.
3 maanden geleden... Flasback...
Het was een mooie dag. Ik werd wakker met Angie in mijn armen vandaag zou het dan eindelijk gebeuren, ik zou Angie ten huwelijk vragen. Wat als ze nou nee zegt. Herman schuif de nare gedachtes aan de kant en ga je voorbereiden! Ik doe alle noodzakelijke dingen en pribeer zo normaal mogelijk naar beneden te lopen. (Zie voor je: Herman met een pinguinloopje😂😂) Iedereen zit al aan tafel. "Goeiemorgen allemaal." Ik geef Violetta een kus op
haar voorhoofd en Angie een kus op haar wang. "Goeiemorgen" zeggen ze allemaal terug in koor. Ik ga op mijn plek zitten en we beginnen met eten.Angie zit op de bank. Ik loop naar haar toe "Angie zou je vanavond op een date met me willen gaan." Vraag ik "natuurlijk" ze geeft me een kus.
Ik sta beneden te wachten. Dan komt Angie aanlopen. Ze is zo mooi! "Wow Angie je bent echt mooi" zeg ik, ze geeft me een glimlach en we lopen naar de auto. Ik doe bij Angie een blinddoek om. "Herman! Ik hou niet van verassingen!" Zegt ze "dat weet ik toch, maar dit word de leukste verassing ooit dat beloof ik je." Zeg ik en geef haar een kus. Ik begin met rijden.
We stoppen op een open veld. Ik stap uit en help daarna Angie. Ik leid haar naar de verassing toe. Ik doede blinddoek af. "Mooi landschap hoor Herman maar ahhhhhh ahww dat is zo lief" ik heb een picknick voor ons 2 klaar gemaakt. We beginnen met eten. Angie licht naast me op het kleed. Nu is het tijd. Ik stuur een berichtje naar Roberto. Even later hoor je het vuurwerk afgaan en er staat: "wil je met me trouwen Angie?" Ik laat Angie's hand los en ga op 1 knie zitten. "Wil je met me trouwen Angie"
Einde flashback.
"Herman" "aah eindelijk het is bijna tijd." Zegt Roberto. Nu voel ik de zenuwen al helemaal door mijn lijf stromen. Ik sta al voor het altaar nu alleen nog wachten op Angie. De muziek begint te spelen en daar komt Angie aan lopen! In de mooiste jurk die ik ooit gezien heb! Hij past perfect! Ik pak haar hand vast en fluister "je bent prachtig" ik zie dat ze moet blozen.
"Neemt u Herman Castillo, Angie Cararra als uw wettige echtgenoot?"
"Ja ik wil"
"En neemt u Angie Cararra, Herman Castillo als uw wettige echtgenoot?"
"Ja ik wil"Er gaat een hele opluchting over mijn lijf als ze dat zegt "dan mag u nu de bruid kussen" ik ga langzaam naar Angie toe en kus haar passievol op haar lippen. Ik voel zo veel in deze kus het is niet eens te beschrijven.
The End. Ik hoop dat jullie het een leuk boek vonden.
Boek geschreven door: haberl2001 en hermangielove
JE LEEST
A secret Child
FanfictionHerman en Angie hebben samen een dochter Violetta! Violetta denkt dat haar moeder is overleden. Angie weet ook niet dat Violetta haar kind is, alleen Herman weet het. Want toen Angie Violetta kreeg heeft ze ook haar geheugen verloren. Maar wat al...