Hoofdstuk 3

214 14 2
                                    

Angie POV

Ik haal men koffers en loop dan naar een taxi. Ik zeg men adres en hij rijdt me ernaar toe. Als ik aankom, betaal ik en dan loop ik naar men voordeur. Ik heb men huis hier natuurlijk niet verkocht. Ik voel me best eenzaam. Ik draai me sleutel in het slot en loop naar binnen. De geur van thuis komt in men neus. Het is best vertrouwt. Ik zet men koffers aan de kant en kijk op de klok. 13.00 uur. Dan kan ik nog wel even naar Pablo. Ik ga terug naar buiten en stap in mijn auto. Wat is dit lang geleden. Ik steek men sleutel erin en start de auto.

Herman POV

Die vrouw van op het vliegtuig leek zo hard op Angie. Maar dat kan niet, toch? Ik durf haar amper onder ogen komen. Ik lieg tegen haar over haar eigen dochter. Als ze de waarheid weet zal ze me nooit meer willen zien. Wat ik wel snap, maar ergens hou ik nog van haar. Haar lach, haar ogen, haar haar, haar stem. Gewoon van alles. Zij was de reden dat ik elke dag opstond, zodat ik men dag kon door brengen met haar. Maar nu ....nu lieg ik tegen haar. Ik voel me zo rot. Maar wat kan ik doen? Ik weet niet eens waar ze is. Of dat ze nog leeft. En of dat alles wel goed gaat. Ik hoor een lief stemmetje men kantoor binnen komen. Ik kom uit men Gedachten en zie violetta staan. Ze lijkt echt op Angie. Ze loopt naar me toe. 'Wat is er?' Vraag ik. 'Gaan we naar het park?' Vraagt ze lief. 'Oke.' Zeg ik. Ik sta op en pak der handje. Het is echt goei weer buiten dus het was geen slecht weer. We lopen de deur uit en gaan te voet naar het park.
Als we aankomen, gaat violetta meteen naar de glijbaan. Ik ga naar een bankje en ga erop zitten. Ik kijk naar violetta. Ze heeft de glimlach van Angie. Oh Angie wat mis ik haar. Ik zit zo hard in gedachten dat ik niet eens door had dat violetta viel. Na een tijdje had ik het door omdat ik iemand hoorde wenen. Ik zie violetta bij een vrouw staan. Ik loop ernaar toe. 'Dankje.' Zeg ik tegen de vrouw en pak violetta. 'Geen probleem.' Zegt de vrouw en draait zich naar me toe. Ik kijk der aan. Ik schrik. Staat ze nu echt hier voor me of ben ik aan het dromen?!

Is het een leuk boek? Groetjes haberl2001

A secret ChildWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu