Hoofdstuk 22

137 6 1
                                    

Pov: Angie

Ik ben echt heel boos op Herman. Ik loop zijn kantoor in. "Heyy schat wat is er?" Inmiddels lopen er tranen over mijn ogen. Herman loopt naar me toe en wil me een knuffel geven. Ik duw hem weg. "Wat is er" vraagt hij "VRAAG NIET WAT ER IS JE WEET HEUS WEL WAT ER IS JE HEBT TEGEN ME GELOGEN. Alweer!" Ik barst nu in tranen uit. "Waarover?" Hij kijkt me aan alsof die niks weet. Hij wil me weer een knuffel geven maar ik ren weg. Op naar het park!

Pov: Herman

Neem nou op. Ik bel al voor de 23e keer. Waar heb ik over gelogen? Ik weet het echt niet. Is het nu uit? Ik weet het niet! Waarom moet mijn leven nou zo zijn. Het ene moment heb ik de liefde van mijn leven terug. En het andere moment... Het andere moment ben ik haar kwijt. Ik weet niet eens waarom. Ik heb tranen in mijn ogen staan. "Bam bam" (hoe klinkt een deur?) "Ga weg!" Ik klink een beetje schor. Ik zou serieus elk moment in Tranen kunnen uitbarsten. Ik hoor de deur open gaan. "Ik zei toch ga weg!" Zeg ik "Herman ik ga niet weg wat is er aan de hand." Het is Roberto. Hij gaat voor me zitten. "Is het Angie?" Vraagt hij, Ik knik. "Wat is er aan de hand" vraagt hij "ze was terug, we kregen weer iets en ze ging net met Vio naar boven, even later ging ze huilend naar mij toe en schreeuwde dat ik gelogen had. Daarna rende ze het huis uit. Ik heb haar al 23 keer gebeld. Ik weet niet waar ze is! Ik weet ook niet waar ik over gelogen heb." Vertel ik "misschien moet je naar Violetta gaan, zij weet hier misschien meer vanaf!

Ik klop op de deur "kom maar binnen" ik loop naar binnen en ga op Violetta's bed zitten. "Weet je misschien waarom Angie net huilend mijn kantoor inliep en zij dat ik. Alweer gelogen had!" Vraag ik "ze wist niet dat ze mijn moeder was. Waarom heb je dat niet verteld!" Zegt ze "maar ik dacht dat ze het al wist." Zeg ik "waar is ze nu dan?" Vraagt ze. Ja waar is Angie. SHIT! Waar is ze. Ik ren de kamer uit opzoek naar Angie!

Tnx voor 1K views! :)

A secret ChildWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu