"Het kindje is niet van jou!"
Pov: Angie
Dat was 3 jaar geleden nu heb ik een kindje het is een jongetje en hij heet Michel. (ik kan echt geen namen verzinnen😂) Ik woon nu in Spanje want in Frankrijk. Herman heeft me op die dag heel veel pijn gedaan maar ik hem ook!"
Angie's flashback...
"Het kindje is niet van jou" zeg ik tegen Herman
"Wat!!" Zegt
"Sorry Herman ik miste jou zo erg en ik was elke dag heel verdrietig totdat ik Nick ontmoette. Hij maakte me weer blij maar toen ik zei dat ik zwnager was van hem, verliet hij me gewoon. Toen ben ik terug gekomen en ja! Je weet het zelf wel!" Ik begin keihard te huilen. Ik zie woede in Herman's ogen "MIJN HUIS UIT NU IK HOEF JE NOOIT MEER TE ZIEN JIJ... JIJ VIEZE (pieeeeeeeeeeep) (pieeeeeeep) (pieeeeeeeeeep) SLET!"Einde flasback!
Dat was de dag dat ik vertrok naar spanje. Sinds die dag heb ik alleen nog maar contact gehad met Violetta.
Skype call Van Violetta...
Pov: Violetta
Papa is de laatste 3 jaar niet meer hetzelde. Hij zit bijna alleen maar in zijn kantoor en gaat alleen naar buiten voor vergaderingen. Hij heeft namelijk verdriet om Angie! Maar ik heb een plan. Papa komt zo thuis van een vergadering en ik zit dan ondertussen te skypen met Angie.
Skype met Angie.........
Angie: Hallo lieverd hoe gaat het?
Violetta: goed en met jou
A: ook wel goed
V: is er iets
A: Nee hoor alleen een drukke dag
V: zou ik Michel even mogen zien?
A: Ja is goed ik ga hem even halen.
Ze gaat weg en opdat moment komt papa binnen perfecte timing;)
Herman: hoi Vio wat ben je aan het doen.
Hij komt achter me staan.
V:Aan het skypen
A: ben er weer!
Angie komt eraan lopen met Michel en dan zien ze elkaar hun ogen worden groot. Hun ogen lopen vol met tranen! Van blijdschap? Het lijkt echt of ze elkaar willen omhelzen
Michel: Viletta (Violetta)
A: Herman...
H: Angie...
JE LEEST
A secret Child
FanfictionHerman en Angie hebben samen een dochter Violetta! Violetta denkt dat haar moeder is overleden. Angie weet ook niet dat Violetta haar kind is, alleen Herman weet het. Want toen Angie Violetta kreeg heeft ze ook haar geheugen verloren. Maar wat al...