פרק 15

3.3K 186 45
                                    

נואה

הנפתי את ידי באוויר כדי להכות את הבחור שנגע וניוול את פיו כלפי הילדונת שלי, אבל אז הרגשתי זוג ידיים קטן מאחור מכסה את מותניי ומתחיל לדגדג אותי. אני אשקר אם אגיד שזה לא הפתיע אותי. צחקתי בחוסר ברירה והסתובבתי לראות מי המהולל, הרגשתי את הידיים הקטנות נעלמות מגופי. קוואלה פיקולה סטראגה. המכשפה הקטנה הזאת. "מאיפה את יודעת?" שאלתי בגיחוך מופתע.

"ג'י אמר לי." הסגירה את ג'י והצביעה עליו בין המוני האנשים. שלחתי לו במט נוקב. והוא מיד הסיט ממני את מבטו כאילו לא מבין במה מדובר. האנשים מסביב חזרו למסיבה כרגיל. הוא התחיל ללכת לאחור ונעלם בניהם. בן זונה. החזרתי את צומת ליבי למלאך שנמצא מולי.

"אמבר למה עשית את זה?" שאלתי מגחך בריפוי ומבין שהילדה הקטנה הזאת פשוט לא צפויה.

"לא רציתי שתכנס לקטטה עם מישהו בגללי."

"הוא לא היה אמור לדבר אלייך ככה. או להתנהג אליך ככה."

"הכול בסדר, נואה." אמרה והניחה יד על כתפי. "אני אלך להביא לנו משהו לשתות טוב?" הנהנתי לה בראשי והיא הלכה.

"הכול טוב, כלבה? החברה הכוסית שלך הרגיעה אותך קצת? כי נראית מקודם מאוד זועם לפני שהיא דגדגה אותך וצחקת כמו נקבה." חזר אליי ואמר לי בגיחוך רשע הבחור שבזכות אמבר והדגדוגים שלה הוא ניצל מיקודם. באסה לו, אני עדיין ממש עצבני עליו. הוא יתחרט על זה שבכלל פנה לאישה שלי.

"אולי אני גם אראה לך איך אני הורג אותך כמו נקבה." ציינתי והחיוך השחצן על פניו ירד.

בום!

קיבל אגרוף שהעיף אותו לרצפה. הרמתי אותו מהחולצה, ידעתי שאנשים ראו את זה אבל לא באמת אכפת לי. עברתי דרך המון האנשים בעודי עדיין גורר אותו מהחולצה אל החלק האחורי של החצר. אף אחד לא רואה אותנו עכשיו. הנחתי לו ליפול על הרצפה והנפתי כלפיו עוד כמה אגרופים. "מספר שמונה היקר. שתדע שאני אף פעם לא אהבתי אותך." אמר לי בין שיעול לשיעול בעודו חצי מעולף עם דם על הפנים.

"כן.. זה לא כזה מעניין אותי." הוא באמת חושב שזה יפריע לי או משהו? "עכשיו תקשיב מה הולך לקרות פיגלו די פוטאנה." בן זונה. "אתה הולך לנקות את עצמך, בכוונתי לדם. ואז אתה הולך לאמבר היקרה. זאת שבטיפשותך, הרשת לעצמך לנבל את פיך כלפיה." זאת שהוא נגע בה. המחשבה הזאת הזכירה לי מה הוא עשה. הזכירה לי את הבכי תמרורים של אמבר כשבכתה בפניי. הפנים היפות שלה היו בראשי אבל כשהתנערתי מהמחשבות הבן זונה הזה היה מולי. הנפתי לו עוד אגרוף לפנים ועכשיו הוא היה ממש כמעט מעולף. הבאתי לו כמה כאפות קטנות כדי להעיר אותו. הוא יתעלף כשאני ארשה לו. עוד לא סיימתי איתו. "עוד לא אידיוט. לא סיימנו. איפה היינו? אה נכון. אתה הולך לנקות את עצמך כמו שאמרתי, ואז אתה הולך לבקש מהאישה שלי סליחה. להגיד לה שאתה מצטער. שלא התכוונת."

אויבת של אהבהWhere stories live. Discover now